Не можу знайти спокій
Здається в минулому було краще. І таке протягом всього життя. Хочеться повернутися в минуле, бо там було краще. Раніше жила в Києві, дуже любила це місто. Потім треба було переїхати в інше місто. Я весь цей час чекала, коли ж поїду в Київ. Страждала. А коли приїхала в Київ, вже в інші умови, в інше оточення, обставини, то мені було тяжко і погано. В мене був вибір, переїжджати чи не переїжджати. А коли переїхала в Київ, захотіла знову повернутися назад, бо там наче було краще, хоча я розуміла що весь час ненавиділа те місто. Але якось мозок захотів повернутись. Що я зробила помилку. Я вірю, що всі зміни до кращого. Усе досвід, навіть погані часи чомусь вчать. Мені хотілось втекти, але в першу чергу мабуть від себе і своїх проблем, щоб десь мені було добре. І от я повернулась і зрозуміла, що мені не подобалось тут. Захотіла назад в Київ, якось вважаю, що якшо вдалось там більш менш шось налагодити, то чого я втратила цей шанс. Зараз у пошуках роботи. І не знаю, де краще. У Києві житло дороге, а тут дешевше. Проте я дуже люблю Київ. А шоб вижити в Києві треба не одна робота. А в мене сил просто нема. Не хочеться нічого. Я не знаю, яку роботу хочу, який напрям. На якій раніше працювала не подобається, а на що міняти... І я шукаю той спокій, місце де мені спокійно, і не можу знайти, бо всюди, куди б я не пішла мені погано, всередині нема спокою. Не відчуваю, що я на правильному шляху. Я заплуталась. Сил нема. Вічна занепокоєність. Якщо іти в новий напрям роботи, потрібні сили навчатись. А я і так весь час до цього вчилась і ні до чого не прийшла, не подобається робота. Розчарування якесь, гірко на душі. Нічого не хочеться взагалі. Нема спокою. Хочеться тільки лежати і взагалі не існувати. Не хочеться нічого робити, їсти не дуже хочеться, якось нема сил. Відчуття, що це кінець. Треба іти на роботу, а я не знаю, яку роботу я хочу, що принесе мені спокій, що я на своєму місці. Я не хочу нічого. Не хочеться жити. Навіть якщо пропишуть антидепресанти, який з них сенс, якщо не знайшов свій шлях. Таке відчуття, що я сама зруйнувала своє життя. Одне не вірне рішення тягне за собою все інше. І я не знаю як мені тепер розгрібати. У мене відчай. Порадьте, будь ласка, з чого тут почати зміни і які? Дякую
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго вечора.
Крізь текст відчувається, як багато смутку, втоми та тривоги у Ваших словах. Переживати та справлятись з таким станом доволі не просто.
Підкажіть, а як давно такий неспокій відчуваєте?
Ви вірно відмічаєте, що стан залежить не стільки від того де Ви, а як Вас всередині, і тому перше важливо свідомом подивитись на свій стан. Поки, якщо дуже поверхнево виглядає наче емоційне вигорання в результаті морального виснаження, і чим двоше такий стан, тим більше вірогідності, що він може перейти в депресивний, якщо вже не перейшов.
Кажете, що не хочете працювати по спеціальності, а чим би хоітлось займатись? Якщо зараз немає бажання ні до чого, що буває у субдепресивних чи вигорівших станах, то чим хотілось колись?, Що подобалось і радувало, коли стан був інший? Які були цілі?
Ви багато кажете про те чого не хочете, і це важливо вміти розділяти, але крім того щоб бачити де Ваше "ні", треба повертати себе до того де "так", до того, чого Вам хочеться.
Питання шляху і сенсу питання екзистенційні, і по досвіду роботи саме з ними, можу сказати, що це потребує часу і сил, віднайти те, що саме Ваше. А це складно, коли є труднощі на інших сфера - моральні сили, фізичні, бажання, мотивація, переживання досвіду і т.д. Це вимагає уваги та турботи про себе.
В першу чергу зараз, важливо подвитись де Ви є, що маєте і можете. Чого б хотілось, як і де Ви б могли брати ресурси і сили, розібратись з тривогою і занепокоєнням, зняти це напруження. Бо коли постійний тиск і тяжкість - багато сил психіки йде на підтримання мінімального рівня життя, тоді не сенсів і т.д.
Тому врівноважити та відновити свій стан до норми, а потім відшукувати сили і напрямок руху. І якщо Ви тут і задаєтесь питанням і пошуком для покращення свого стану - Ви вже на правильному шляху.
психолог онлайн
цитата:
Порадьте, будь ласка, з чого тут почати зміни і які?
Сейчас вам надо, прежде всего, успокоиться.
И перестать совершать какие-либо действия. И даже думать на этот счет пока не надо.
У вас просто сейчас нет никаких ресурсов.
В таком состоянии вы не сможете принять правильное решение и что-то сделать.
Кто вас может сейчас поддержать?
Ваши родители могут вам помочь какое-то время?
Зачем вам надо в спешке искать работу?
И тем более еще и переезжать в другой город?
Відредаговано автором 12-07-2024 06:08:33