Чи розлучатись?
Чоловік запірний алкоголік. Може не пити 2-6 місяців а потім заходить в запій на 2 тижні. Він не вміє реагувати на стресові ситуації в нього один вихід - чарка. Коли не пʼє хороший люблячий чоловік.
Не знаю чи надіятись що він виправиться чи покинути його. Просто дуже його люблю.
Замічаю що я стала тривожною людиною яка перевіряє пив не пив. Прислухаюсь до інтонації його і тд
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Не знаю чи надіятись що він виправиться чи покинути його.
Надіятись можна в тому випадку, якщо чоловік визнає, що він хворий на алкоголізм і повноцінно лікується в нарколога та психолога(!)
Наскільки я зрозумів, цього не відбувається.
цитата:
Просто дуже його люблю.
Сюди ще додайте співзалежність від алкоголіка. Це такий різновид емоційної залежності, з якою теж потрібно працювати, аби не змарнувати життя в цілому. А ознаки вже в наявності
цитата:
ЧИ РОЗЛУЧАТИСЬ?
На подібне питання психологи не мають права давати однозначну відповідь, бо вона знімає відповідальність за власний вибір того, хто його поставив.
Доповнення від автора
Що робити щоб перестати бути співзалежною?
Дайте можливо якісь поради як наштовхнути його до того щоб він пішов лікуватись?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Щоб вирішити, що робити далі, Ви повинні відповісти на запитання – які цілі та причини пов'язують Ваше життя із чоловіком-алкоголіком.
Якщо це кохання, то потрібно якнайшвидше розпочати лікування, поки алкоголізм не занапастив особистість чоловіка. Терапія може зайняти багато часу за допомогою психологів та наркологів.
Якщо спільне життя стає нестерпним, найкраще рішення – розлучення. Затягувати в цій ситуації безглуздо, це принесе лише додаткові конфлікти та сварки у сім'ю.
Якщо прийнято рішення про лікування, професійна допомога має надаватися також Вам. Моральні травми заважають нормально ставитись до чоловіка і викликають невпевненість в результаті лікування, тому без допомоги фахівців тут не обійтися.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Це про щиру розмову про те, що відбувається, і що буде далі, якщо не лікуватись. Про те, на які кроки Ви готові піти в тому чи іншому варіанті перебігу подій.
цитата:
Що робити щоб перестати бути співзалежною?
Навряд чи самотужки можна вирішити проблему. Вона вирішується у співпраці з психологом.
Доповнення від автора
Щиро дякую вам за відповіді!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Увы, но алкоголизм это болезнь и избавиться от нее можно лишь признав проблему+огромное желание+огромная сила воли. Это нужна помощь нарколога и очень длительная психотерапия.
Поэтому не ждите чуда - муж не изменится.
А вы в классических созависимых отношениях. Это как раз про вот это расщепление и невозможность увидеть картину целиком и классическая фраза "когда муж не пьет - он такой хороший". Это и про тревожность и потребность контроля и эмоциональная зависимость.
Вам, чтобы избавиться от этой созавивимости, нужна психотерапия. И будьте готовы, что это не на месяцы, а самый минимум это год. Это и правда сложная тема, корни ее лежат в детстве и работать с ней долго и болезненно. Но оно точно стоит того, чтобы начать это делать. Вам самой станет легче жить.
Просто развод, сам по себе, не изменит вашу модель построения отношений и ваше эмоциональное состояние.
Разводиться или нет сейчас - решать вам. И за этим тоже стоит приходить в психотерапию. Все ответы внутри нас самих, просто мы часто не умеем их слышать, видеть, а чаще всего страшно это все заметить.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Шлюби просто так не створюються. Тому і ситуацій, які б не можна було виправити, також не існує. В парі абсолютно все "дзеркалиться". І якщо чоловік запійний, жінка, як правило, надміру тривожна, дуже ранима і схильна, певною мірою, до депресивних станів. Окрім того, може бути варіант родової програми, коли чоловік підбирається схожим чимось на батька, або ж хтось з батьків був схильний до запоїв.
Нам дуже хочеться змінити того, з о поруч, але... Як правило, чоловік перестає пити тоді, коли жінка перестає бути емоційно-психологічно від нього. Тобто, стає самодостатньою. А отже, перестає підсвідомо сприймати чоловіка як джерело щастя та насолоди.
Це принцип взаємопов'язаних ємностей. Прибуває.води в іншу тоді, коли є воді в першій.
Що робити? Розбиратися, чому Ви так міцно прив'язані до чоловіка, а отже, стали схожі на психо-емоційного вампіра, змінюватися і ставати щасливою попри те, що чоловік запиває. Тоді і чоловік зміниться однозначно!
Але однозначно, не поспішати з розлученням! Ви повністю зруйнуєте і своє життя, і долю чоловіку. Адже, розлучитися, не означає змінити свою долю на краще, а частіше, навпаки, якщо не здали свої життєві екзамени
У Вас були запойні в родині батьків?
Відредаговано автором 10-07-2024 15:53:06
Доповнення від автора
Дід запійний, батьки ні, батьки взагалі не вживають
психолог онлайн
Чтобы стать эмоциональное зависимой не обязательно иметь родителей алкоголиков. Поэтому не всегда это про то, что вы копируете пример алкоголизма. Но вот эмоционально вы попадаете, скорее всего, в подобные переживания как в детстве
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Насправді, не має вже такої великої різниці, хто з рідних був запойний для родових програм, які інколи передаються через покоління. Має значення рівень прив'язливості жінок до чоловіків, їх "липучості". Інколи запої замінюються в роду на зради, конфлікти тощо. Або ж, навпаки, батьки живуть "душа в душу", весь світ втиснувши до любові один до одного, основною метою життя зробивши саме стосунки з коханою людиною, але... У дітей ця тенденція вже може знову "гойднутися" до стосунків із "запойним" чоловіком, коли чоловік стає центром всесвіту для жінки і вона повністю в ньому розчиняється.
Насправді, тому і не має нічого дивного.
У Вас класичний варіант, про який я і написала.
Насправді, підсвідомо, Ви живете в очікуванні таких само стосунків,як і у батьків. Тобто, ідеалізує е самі стосунки. А все, що ми у цьому світі ідеалізуємо, повинне бути зруйновано. Чим сильніші очікування гарних стосунків тим швидше вони стають не ідеальними. У мене таке відчуття, що у Вас по роду ідуть такі собі повтори, як карусель, як біг по колу...
Відредаговано автором 10-07-2024 16:26:59
Доповнення від автора
Чудові стосунки, я сама собі завжди говорила, що їх стосунки це приклад стосунків які мають бути між чоловіком та жінкою, тому мені і дивно, що опинилась у такій ситуації
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Вы пишите - "Просто дуже його люблю."
А за что вы его любите?
Можно подробнее описать.
и еще - "Замічаю що я стала тривожною людиною яка перевіряє пив не пив. Прислухаюсь до інтонації його і тд"
Так ваша тревога и будет усиливаться - потому что вы живете в нестабильной обстановке - в стрессовой и непредсказуемой... когда не знаешь чего ожидать от мужа.
Вы хотите его контролировать... что понятно - потому что он сам не научился себя контролировать - как вы верно написали - не научился держать удар... сразу алкоголь...
Но вы кто ему жена? Или мама? Или нянька? Кто? В какой роли?
(Специально спрашиваю - для самоанализа)
А ваше стремление - все вокруг себя контролировать - касается только мужа или вообще всего?
Может вы и встретили такого человека - потому что слишком сильно пытаетесь все контролировать... ( неосознанно)
просто как предположение...
А так вашему мужу нужна помощь врачей - тут уже только врачи.
Ну а вам надо определится ... сколько у вас сил так жить еще - в таком режиме?
И нужны ли такие жертвы - больше призадуматься чем вы жертвуете живя с ним?
И вторичные выгоды наверняка есть - в созависимых отношениях всегда есть вторичные выгоды - которые держат...
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Що робити?
Потрібно глибинно змінюватися і змінювати своє ставлення до чоловіка. Але саме в цьому і полягає найскладніше. Якщо б можна було собі просто наказати не тривожитися, і не переживати, всі давно б вже стали щасливими. Є поняття "моделей поведінки" і "установок", які формуються з дитинства. Як у Вас - очікування щастя від чоловіка і таких же стосунків,як у батьків. Тому потрібна робота на рівні установок, щоб Ви почали жити своїм життям, а не очікуванням такого ж життя як у тата і мами. Тобто, щоб навчилися бути щасливою не завдяки чоловіку, а просто сама по собі.
Відредаговано автором 10-07-2024 16:34:15
психолог онлайн
Какие отношения у вас с родителями?
психолог онлайн
Добрый день!
Ваш муж сможет
цитата:
виправиться
только тогда, когда сам захочет лечить алкогольную зависимость.
И
цитата:
наштовхнути його до того щоб він пішов лікуватись
вы сможете только если предложите сходить с ним к наркологу.
(И то, не факт, что муж согласится это сделать).
Если же он
цитата:
хороший люблячий чоловік
и вы любите его, то зачем же разводиться с ним?
Вы можете проработать свою созависимость и начать вести себя с мужем по-другому.
Тогда есть вероятность, что и муж изменит свое отношение к алкоголизму.
цитата:
Що робити щоб перестати бути співзалежною?
Для этого существует индивидуальная психотерапия с психологом и/или же группы для созависимых родственников зависимых больных.
Відредаговано автором 11-07-2024 13:37:00
психолог онлайн
Интересный ник Вы себе выбрали - говорящий. Чтобы не было ТОЛЬКО Bla bla-Bla bla-Bla bla, а было что-то более существенное, есть смысл ИЗМЕНИТЬСЯ самой (лучше в личной работе с психологом) - в сторону НЕзависимости, тогда созависимые отношения уже не будут Вам интересны и Вы прекратите поддерживать зависимую стратегию мужа. И перед ним встанет дилемма: прекращать пить и быть С Вами или продолжать, но уже БЕЗ Вас. Какой он сделает выбор мы не знаем, но знаем, что он должен быть исключительно ДОБРОВОЛЬНЫМ и ОСОЗНАННЫМ, без манипуляций и подталкивания. Тогда это будет действенно.