Булімія та кп. Неможу більше так жити
Постійне компульсивне переїдання, булімія. Істерики та неможу думати нічого окрім їжі. Я дуже втомилася. Я вважаю, що тільки коли я схудну я буду счасливою та мене зможе хтось покохати. Я не можу так жити, я втомилася.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Переедание и булимия - это только на поверхности.
В глубине личности - страх неприятия другими, недолюбленность родителями в детстве и даже отвержение ими Ваших живых человеческих проявлений и навязывание своих стандартов правильности-неправильности, невротический перфекционизм с сильно завышенными планками.
С этим всем необходимо работать на психотерапии с психологом.
Доповнення від автора
Если нет возможности оплачивать специалистов, как я могу бороться с проблемой? Или же по-другому никак нельзя? Мне не к кому обратиться и постучаться.. Я очень устала и понимаю, что я не справлюсь сама
психолог онлайн
Увы, да, по-другому не получится. В Вашем случае необходима глубокая работа с травмами детства - а как Вы сможете прикоснуться к больному месту души самостоятельно? Рефлекторная реакция будет - отдернуть руку и отойти подальше. Это все равно, что сделать самому себе хирургическую операцию. Может кому-то это и по силам, но думаю, что единицам.
Кроме того человек в подобном невротическом состоянии часто имеет суженое сознание, которое не позволяет ему увидеть всей полноты картины ситуаций и что еще более важно - всей полноты своих ВОЗМОЖНОСТЕЙ в данных ситуациях. Для этого и необходим специалист. Не говорю уже о поддержке и принятии. Без последних из подобного состояния точно не выйти - о чем Вы и написали сами:
цитата:
Мне не к кому обратиться и постучаться.. Я очень устала и понимаю, что я не справлюсь сама
Так что копите деньги на психотерапию - в будущем это окупится сторицей.
психолог онлайн
Доброго дня, Mia!
цитата:
Постійне компульсивне переїдання, булімія.
Співчуваю Вам.
цитата:
Я не можу так жити, я втомилася.
Наскільки я можу зрозуміти з Ваших слів, Ви дуже втомлені і навіть виснажені. А проблиску попереду майже не видно. Однак не варто опускати руки. Ви правильно зробли, що звернулись на сайт психологів, розповіли про свою проблему. В результаті побачили реакцію спеціалістів.
цитата:
Я вважаю, що тільки коли я схудну я буду счасливою та мене зможе хтось покохати.
Виходить, що на сьогодні Ви не відчуваєте себе коханою. Крім того, у Вас є уявлення, що хтось зможе покохати, коли Ви схуднете. А чи насправді ніхто не звертає уваги?
цитата:
Постійне компульсивне переїдання, булімія.
А це виглядає як спосіб покарати себе за те, що інші не кохають. І на додачу як спосіб наситити себе ерзацем задоволення за відсутності інших способів.
У зв'язку з цим знову-таки питання - від чого в житті любите отримувати задоволення? Що це, окрім їжі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368611 для Володимир Анатолійович
Дякую Вам, що відповіли мені. Раніше я отримувала задоволення від багатьох речей. Я малювала картини, займалася мейком, займалась гончарною справою та проводила час спілкуючись з друзями. Зараз я не бачу сенсу ні в чому. Таке враження, що в мене немає нічого не викликає позитивних емоцій. Коли я в колі знайомих та рідних наважуюся сказати про свої проблеми, це завжди обесцінюють. Мені кажуть, що я собі все придумую. А я б відала все на світі - аби буди нормальною людиною і жити звичайне життя! На роботі потрібно робити вигляд, що все добре, та «нормально» реагувати на фрази «Якось ти погладшала! Треба меньше їсти!» А я не можу.
Тому я вже і не роблю спроб і не хочу спілкуватись. Останній місяць мені важко навіть зробити найпростіші речі, такі як душ, прибирання и інше. Я нічого не хочу. Я не можу нормально спати. Усі мої думки про їжу (що з’їсти, що приготувати, скільки там калорій, наскільки це шкідливо…)
Після їжі я думаю навіщо я це зробила, як мені погано, потрібно піти «повернути» їжу. З цими думками я 24/7
психолог онлайн
цитата:
Коли я в колі знайомих та рідних наважуюся сказати про свої проблеми, це завжди обесцінюють.
Почніть з цього(!)
Я маю на увазі - знайти психолога в бюджетній установі або у центрі соціальних служб сім'ї, молоді та спорту. Зверніться туди і приступайте виправляти ситуацію, заходячи з цього боку. З боку визнання себе. З боку чутливого сприйняття себе. З боку щирої уваги до себе.
В ході співпраці Вам поступово стане легше. З кожним днем і кожним кроком буде змінюватись ставлення до Вас в родині. А, головно, буде змінюватись на краще Ваше особисте ставлення до себе.
Натомість пропоную переглянути відео. Воно саме про це. Назва не пов'язана з ліками(!)
САМЫЙ ЭФФЕКТИВНЫЙ АНТИДЕПРЕССАНТ
https://upsihologa.com.ua/audio-video-468
цитата:
На роботі потрібно робити вигляд, що все добре, та «нормально» реагувати на фрази «Якось ти погладшала! Треба меньше їсти!» А я не можу.
Навпаки, не треба робити ніякого вигляду. Вчиться відповідати, не пригнічуючи себе. Знайдіть в Мережі матеріал про "психологічне айкідо." Ознайомившись, відчуєте, наскільки це ефективний інструмент самозахисту.
цитата:
Тому я вже і не роблю спроб і не хочу спілкуватись. Останній місяць мені важко навіть зробити найпростіші речі, такі як душ, прибирання и інше.
На початках з цим допоможе розібратись лікар психіатр за місцем проживання.
Не соромтесь - зверніться до нього.
Вас не покладуть в стаціонар.
Це ні як не позначиться на Вашій роботі. Зате лікар призначить ефективні препарати, які полегшать стан.
А вже згодом почнете терапію з психологом щодо вирішення дуже чутливих питань сприйняття себе, почуття самоцінності та уявлень про симпатію і любов.
Відредаговано автором 17-07-2024 16:45:42
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368615 для Володимир Анатолійович
Дуже дякую Вам за поради. Буду шукати спеціаліста.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Коли я в колі знайомих та рідних наважуюся сказати про свої проблеми, це завжди обесцінюють. Мені кажуть, що я собі все придумую
Обесценивание и газлайтинг - любимые приемы нарциссичных людей. И если среди родных и знакомых (выбранных по тем же родным) они имеются, то неудивительно и даже закономерно, что у Вас развился перфекционизм в отношении своего внешнего вида. Нарциссы всегда воспитывают перфекционизм в своих детях - так как им нужно все самое лучшее, для поддержания своего высокого самомнения.
Другая же сторона проблемы - еда, которая воспринимается как заменитель любви, которой Вы были обделены с детства - так как такие родители не умеют любить.
Вот ловушка и захлопнулась: "ем, чтобы наполнить себя заменителем любви, но переедаю - и становлюсь не такой идеальной и привлекательной, какой хотели бы видеть меня мои нарциссичные родители - и я в зависимости". Выход из этой ловушки именно в любви и принятии самой себя. Но к этому Вы придете постепенно, в результате психотерапии.
Відредаговано автором 18-07-2024 03:12:23