Як пережити розлучення з власної ініціативи
Колишній чоловік був абюзер. Коли через 15 років життя з ним прийшло осознание , вигнала і подала на розлучення. Зараз відчуваю себе не потрібною , особливо залишаючись на одинці . Часто хочеться плакати . Страх залишитись однією в житті . Величезна образа на колишнього , яку не можу ніяк відпустити і забути . Вже практично рік працюю без вихідних щоб забутися . Як вийти з цього стану??
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброй ночи!
Тут только терапия нужна с психологом - чтоб все ваши чувства пережить и отпустить.
Обиды проработать и тоже отпустить.
Вы большая молодец, что решились на этот важный шаг - развод с недостойным мужчиной!
( мало кто решается и терпит всю жизнь потом - унижения и насилие моральное и физическое)
А вы освободились!
Вам теперь надо сначала научится жить новым настоящим - больше фокус на настоящие время - на СЕЙЧАС -
вы застреваете пока в прошлом - а надо в настоящее переходить - и в будущее.
Больше фокусируйтесь на своих желаниях - чего вы хотите каждый день.
Что планируете - больше общайтесь с людьми или наоборот побудьте в тишине.
Включите в свою жизнь спорт - активность - если есть желание.
Старайтесь себя больше радовать - какимито для вас маленькими радостями ( поездки, покупки, просто отдых)
Переключились на работу - это хорошо. ( но это временно)
У вас есть кому вас поддержать - родственники или друзья?
То что плачете - тоже хорошо - пусть эмоции выходят.
Возможно у вас невроз или тревожность усилилась - тогда нужно мед лечение у психиатра пройти - поддержать себя.
Вы много настрадались в прошлом...
Но это все вам дано для какихто уроков - стать мудрее и сильнее!
За что больше всего обида на мужа?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю вас.
Ви велика молодець, що розпізнали аб'юзера та пішли від нього. На такий крок наважуються дійсно далеко не всі!
Ваш стан наразі є закономірним, бо багато років ви потерпали від, принаймні, психологічних тортур, знецінення та спроб знищити вашу особистість. І, як би це дивно не звучало, ви звикли до цього стану та жили в ньому як в режимі норми.
З приводу страху залишитись самою та відчуття непотрібності – це скоріше за все методично нав'язувалось вам колишнім чоловіком, аби ви нікуди від нього не ділись (класика аб'юзу).
Зараз ви вийшли зі стосунків та вже не відчуваєте постійного тиску та інших форм негідної з вами поведінки, які заповнювали весь ваш час та психічні ресурси. Цього немає, але на заміну поки не прийшло нічого іншого – в результаті незаповнена порожнеча. Ви через відсутність інших способів проводження часу "варитесь" у своїй голові у минулих негативних подіях, просто щоб повернутись у звичний для вас стан.
Почніть робити маленькі приємні речі для себе: смачне тістечко, цікаве кіно, прогулянка в парку... По трохи будете згадувати, що таке приємні емоції, та заново вчити своє тіло відчувати гормон радості.
Ваш шлях до повноцінного життя – терапія. Терапевт пропрацює з вами ваші травми, деструктивні установки та патерни поведінки. Ви зможете відкрити нову сторінку свого життя та писати її самостійно.
Скажіть будь ласка, чи намагається колишній чоловік виходити з вами на зв'язок?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369748 для Ірина Миколенко
Дякую за відповідь. Ні у мене нема нікого, колишній за роки зробив все для того, щоб посварити мене з друзями і родичами . До нас гості ніколи не приходили і ми також нікуди не ходили
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369757 для Яна Кіркеснер
Так він постійно хоче контролювати мене на відстані ,куди пішла ,коли прийшла. Я його скрізь заблокувала , тепер від це все через дітей робить.
Доповнення від автора
::crying::
психолог онлайн
Вам нужно защищать себя - не боятся этого!
Если надо заявить в полицию за преследование. Или лишить его родительских прав - если он так опасен.
Здесь вам и психолог нужен, но еще и юрист - защитить себя от преследований.
И обязательно пройти либо психотерапию с психологом - так как у вас внутри сидит страх - проработать его - вы подверлись домашнему насилию - либо есть соц службы для жертв от насилия - там тоже есть психологи. Туда обратиться. Надо выходить с этого страха! Иначе он всю вашу жизнь сковывает!
А вы должны быть свободной! И никого и нечего не боятся! Никто вас не имеет права запугивать и шантажировать.