Що мені робити?
Я почуваюсь настільки жахливо і самотньо що хочеться померти, мені немає з ким поговорити, я просила маму записати мене до психолога але вона сказала що ні, я не розумію чого мене перестало абсолютно все цікавити, сьогодні я прийшла в магазин мене почало дуже сильно трусити я не могла і слова вимовити мені стало настільки страшно я почала плакати і опозорилась вибігли в сльозах я не розумію що зі мною відбувається
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Заспокойтесь. Нічого страшного з Вами не відбувається.
Швидше за все, у магазині у Вас був напад панічної атаки.
Але панічні атаки - це не вирок. Їх можна подолати.
А що відбувається у Вашому житті?
Які взаємини з батьками, із друзями?
Ви про щось переживаєте?
Відредаговано автором 11-08-2024 23:25:05
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Пишіть сюди відповіді, на сайт.
Чому погані взаємини з батьками?
Про що Ви постійно думаєте?
Відредаговано автором 11-08-2024 23:40:43
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369792 для Ирина Константиновна
Мама з батьком розвелись я ще була меншою, і від тоді я з батьком не спілкувалась зараз він появивився і хоче спілкуватись я не проти але він п'є я його прошу кинути він кожен раз обіцяє але не виконає, а з мамою я незнаю мені здається вона мене не любить я взагалі її не цікавлю від слова зовсім я навіть не знаю як пояснити вона ставиться до мене дуже погано може обзивати вдарити якщо щось не по її
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369792 для Ирина Константиновна
І ще я б хотіла поборотися зі своїм страхом я розказувала про випадок в магазині і так впринципі завжди і всюди відбувається з постороніми людьми і в школі що мені з цим робити?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Я вас розумію. Вплинути на алкоголізм батька Ви не зможете. А як він до Вас ставиться?
З мамою складніше. Швидше за все, її теж так виховували і вона просто не вміє інакше спілкуватися.
Щодо панічних атак (ПА), то їх не треба боятися. Просто у Вас накопичилося багато негативних емоцій, і таким чином вони знаходять вихід.
Щоб їх не боятися, треба розуміти їхню природу.
Під час ПА відбувається несподіваний викид адреналіну у кров. Через 5-7 хвилин адреналін розпадається і ПА проходить. Але Ви їх лякаєтесь і тіло запам'ятовує цей страх. І ПА повторюються.
Під час ПА намагайтеся не піддаватися страху. Скажіть собі – "Так, це ПА, але вона скоро пройде".
Можна пити воду дрібними ковтками. Для того, щоб переключитись, можна посмоктати м'ятну цукерку.
Організм звикне, що Ви не боїтеся і страх поступово піде.
Також Вам потрібно вчитися розслаблятись.В Інтернеті є різні медитації для розслаблення, слухайте їх.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369802 для Ирина Константиновна
Тато ставиться до мене добре завжди каже що любить, а от маму справді так виховували а потом моя бабця здала мою маму в інтернат, дякую вам за пораду на рахунок ПА я буду старатися робити таяк ви сказали думаю в мене вийде
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Це чудово, що тато Вас любить, що він – Ваша опора.
А ПА. Ви обов'язково подолаєте.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Вітаю вас.
Я дуже співчуваю вашому емоційному стану і передаю вам обійми підтримки.
Ваша родинна ситуація не є здоровою і мама не має вас ображати та бити. Спробуйте не дозволяти себе ображати принаймні фізично (стримуйте мамину руку, ухиляйтесь від удару).
Чи є у вашій школі психолог, до якого ви могли б звернутись?
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрый день!
Как бы не воспитывали вашу маму - это ее не оправдывает - и она не имеет право над вами издеваться!
Отец может и правда вас любит... но алкоголь он любит больше...
Это зависимый человек от алкоголя - у него болезнь и ему нужно лечение.
Но на это лечение он должен сам согласится - вы тут нечего не сделаете.
Вы не выдерживаете - слишком сильного эмоционально напряжения и агрессии от матери ( необоснованой )
Вам нужна помощь!
Обратитесь к школьному психологу - он поможет.
Или в соц службу - от домашнего насилия.
Потому что, то в чем вы находитесь - это не нормально - и с этим надо бороться - пытаться найти выход.
А ваши родители пусть сами разбираются - со своей жизнью.
Вам тут главное себя уберечь и сохранить!
Старайтесь с матерью - меньше общаться.
Есть еще родственники, к которым вы можете обратиться за помощью и уехать к ним жить?
Вам надо уезжать от туда где вы живете - с разрушительной обстановки для вас.
То что случилось в магазине - не вините себя сильно - вы не в чем не виноваты - такое может быть с каждым человеком - который переносит сильный стресс - а вы по сути живете в сильном стрессе - из за родителей... в сильном эмоциональном напряжении и насилии ( причем это же часто у вас происходит)
Вот организм уже не выдерживает такого насилия... нужна помощь возможно даже мед лечение - чтоб поддержать нервную систему. Пропить успокоительные - но это только по назначению врача.
Сил вам!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369821 для Ірина Миколенко
Доброго дня, ми проживаємо в селі і у школі психолога в нас немає, на рахунок соц служби не помагає сусідка наша викликала вже 2 рази вона приїжала і казала що умови відповідні і все добре, хоча сусідка їм казала про мене що мені потрібно до психолога вони сказали що все нормально, а рідні є бабуся і тета але до них я не можу піти вони не хочуть кажуть що це моя мама і я маю то терпіти до ки не закінчу школу або до 18 років, я б поїхала до тата але через те що він п'є я боюсь
психолог онлайн
Ох как же, вам не просто то... бедная девочка...
( какое же лицемерное общество- хотя не все такие)
Вам просто очень не повезло с семьей...
Вы многого сейчас не видите в силу возраста - но когда повзрослеете многое - для вас станет яснее про свою семью.
Поверьте вы не в чем не виноваты!
Вообще не в чем!
( вам просто пытаються перекинуть свою вину - ваши родственники - это они виноваты перед вами! И бабушка в том числе)
Но Бог с ними! Вам главное выдержать выстоять сейчас!
Расскажите все классному руководителю или учителю - которому вы доверяете - возможно она сможет вам помочь - может у нее есть знакомые которые смогут помочь.
Нельзя сдаваться! Надо искать выход с этого болота...
Вам главное найти людей - кто вам поверит и поддержит вас!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Як один із варіантів:
Після 9го класу поступіть у коледж / технікум в іншому місті з можливістю проживання у гуртожитку, на спеціальність яка вам хоч трохи подобається. Зараз зосередьтесь на навчанні, щоб мати змогу поступити на бюджет та отримувати стипендію.
Дуже сумно, що соц. служби нічим вам не допомогли. Ваша підтримка наразі сусідка, яка з ваших слів не байдужа до вас. Спілкуйтесь із нею, діліться своїми переживаннями (якщо це можливо), питайте порад у технічних питаннях (як подати документи на навчання, наприклад).
Ви сильна і гідна чудового світлого майбутнього! Піклуйтесь про себе, не зважайте на думку інших та ставайте самостійною і незалежною від мами при першій нагоді.
Бажаю вам щастя!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369824 для Яна Кіркеснер
Дуже вам дякую! Я буду так і робити мені ще залишилось всього 2 роки і я поїду поступлю і все буде добре
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369823 для Ірина Миколенко
І вам дякую ви мені справді дуже допомогли морально мені стало легше ❤️ можливо мені ще потрібно було комусь виговоритись хто мене справді вислухає дякую вам ще раз за підтримку!!
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Спасибо!) Рада что вам хоть чучуть стало легче! Мы стараемся)
Жаль - что вам 14 лет - а так бы могла вас проконсультировать в личной консультации.
Только с 18 лет - имею право консультировать клиентов или с разрешения родителей.
Пишите тогда на этом сайте - как только захотите выговорится - тут психологи отреагируют.
Держитесь - как уже сказали - вы сильная!
А это самое главное!
Все пройдете - я в это верю!
У вас хорошее будущее!
Главное уехать!
И жить своей новой жизнью!
И опираться на себя и на людей кто к вам искренне настроен и кто вас уважает.
Добра вам!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369829 для Ірина Миколенко
Вам також, ви робете неймовірно добру справу, впевнена вам багато людей вдячні 🥰
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Шкода, що в такому ранньому віці ви самі для себе опора і не можете покластись ні на маму, ні на тата… Співчуваю вам! Я підтримую колег, що ваше тіло просто переповнене дуже сильними переживаннями і ви вивільняєте їх при нагоді так як можете. Ваше життя зараз сповнене випробуваннями, можливо навіть жорстокістю, небезпекою та байдужістю, проте ви так потребуєте підтримки та любові. Вас хочеться огорнути саме цими почуттями!
Я б дуже хотіла щоб ваше власне відношення до себе було інакше, щоб ви відчували свою цінність та цінність свого життя. У вас все попереду, ваші батьки обрали свій шлях, але ви можете себе наповнювати, розвивати. Тримайтесь саме цього курсу! Виписуйте свої стани у щоденник, розповідайте йому як свому другові все, що вам болить, хвилює, турбує. Це буде поміччю в саморефлексії почуттів. Також малюйте. Малюйте свої переживання, які є, і малюйте щасливі образи, які б вас наповнювали. Творчість рятувала не одну особистість і витягувала з депресії.
Також раджу вам ще одну тілесну практику-саморегуляції. Ії можна назвати спонтанний танок. Вмикайте приємну пісню, і просто віддаючись імпульсам тіла, рухайтесь. Хай ваше тіло вас веде, знімаючи блоки та напругу. Рухи повинні бути спонтанні, можливо вигиби, потягування. Можна закрити очі щоб відпустити контроль і дозволити тілу вести вас.
Насправді так роблять маленькі діти та тварини, повертаючи собі гнучкість та пластичність. Робіть щодня по 15 хв, іноді можна і зранку і ввечері. Після виконання - завжди є відчуття енергії в тілі!
І також при нагоді шукайте можливості та підтримки, як ви це зробили тут. У світі є багато болю та страждання, але в ньому є любов та співчуття! Лікуйте перше другим ❤
Доповнення від автора
Мені здається я схожу з розуму, я втратила бабусю найбіднішу для мене людину яка завжди мене підтримувала, я втратила сенс до життя точніше мене нічого не цікавить я не можу їсти трохи поїм мені стає погано тошнить, сплю максимум 3-4 години сильна агресія до всього і навіть до себе , я дуже хочу з цим поборотися але незнаю як, коли я пробую заспокоїти саму себе нервуюсь ще більше заспокоює лиш те що можу покричати створити конфлікт та кидати речі, коли прихожу до свідомості жалію і не розумію для чого і так кожен раз, я не хочу ні з ким спілкуватись не хочу гуляти хочу бути сама не хочу що б до мене взагалі хтось ліз чи щось тому подібне, здається і нічого і не відчуваю а емоції зашкалюють
Доповнення від автора
І ще у мене таяк створилася 2 особистість я говорю сама з собою мене це лякає я не можу уже без цього кожен раз в думках зі мною говорить таяк 2 людина з однієї сторони мені це подобається бо це підтримка там мене розуміють а з другої боюсь що коли я хочу втікти від цього я не можу це постійно зі мною