Как пережить расставание
Меня бросил муж мы были 4 года в месте у нас совместный ребенок 2 года как жили в месте но потом его уволили с роботы и он устроился на работу в другом городе раз в неделю или в 3 недели приежял но потом все стало очень плохо в отношениях нет он мне не изменял просто ему надоело что я вечно его в чем-то уприкаю но на самом деле я лишь просила любовь и в один прекрасный вечер когда он в очередной раз не позвонил как обещал я позвонила ему сама он отбился я написала что он опять отдалился от нас и он просто послал меня и везде заблокал
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ваш стан можна зрозуміти.
Але сім'я - це система. Розставання – це наслідок хвороби системи, отже, щось важливе або було втрачено від початку, або не склалося у процесі, і це вже привід для серйозних роздумів. Вони потрібні для того, щоб зрозуміти себе та чоловіка. І пережити біль.
Те, як Ви переживаєте своє розлучення, залежить від Вашого сприйняття. Якщо Ви кажете "він мене покинув", то це сприйняття однозначно жертви і покинутої іграшки, і як наслідок, Ви відчуваєте безпорадність і образу. Якщо Ви кажете собі "у нас не склалося, ми розлучилися" то це вже зовсім інша постановка питання.
У процесі переживання важливо буде побачити, як ви один одного обрали, і чи було у цих стосунках справді добре вам двом. Адже штамп у паспорті – це лише початок проекту, і цей проект може зазнати краху, це нормально. Щоб усе вийшло, важливий внесок та бажання обох.
Вам слід пережити негативні емоції. Так, з вами трапилося нещастя, так, Ви залишилися одна - поплачте. Нині найголовніше – звільнити свої негативні емоції, виявити їх, не дозволяючи їм застрягти і мучити Вас потім довгий час
Але дуже важливо не застрягати у негативних емоціях. Ідіть у театр, зустрічайтеся з подругами, проводьте час з дитиною, поміняйте зачіску, сходіть у магазин та оновіть гардероб.
Зробіть генеральне прибирання. Це важливий обряд! Влаштовуючи вологе прибирання, Ви ніби змиєте весь негатив, всю його руйнівну енергію. Ви відчуєте полегшення та звільнення.
Подивіться на цю ситуацію як на невипадкову у Вашому житті. Як на момент, який дав Вам змогу навчитися, розібратися і знайти вихід, щоб не робити знову помилок, які привели до такого результату ваш шлюб.
Якщо складно впоратися самостійно, то краще звернутися до фахівця,
Відредаговано автором 22-08-2024 01:28:13
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Сочувствую вам... вы растеряны... подавлены... видимо потерян смысл теперь у вас...
Но как я понимаю - вы еще официально не разведены?
Он на данный момент - вас везде заблокировал и отдалился от вас - правильно?
Значит маленький - но шанс есть еще восстановить семью!
Это конечно не гарантия ... но все же.
Пока лучше всего не навязывайтесь ему - чем больше будете о себе намекать - тем будете хуже делать.
Он видимо устал... и от вас ... ваших претензий к нему... и смена работы... смена город - это тоже стресс на него все и сразу навалилось... плюс расстояние отдаляет пары... не все проходят эту проверку.
Есть ли у него ктото там или нет - пока не ясно... но то что у вас разорван контакт это явно.
Вы видимо в нем сильно расстворились... сильно хотели от него любви и внимания...
Или у вас это недостаток любви еще с детства тянется...
Как вас воспитывали родители?
Или последствия после родов - эмоциональный дисбаланс у вас... или и то и другое...
Вам нужно сейчас искать поддержку не от мужа - он пока не готов ее вам дать.
Есть у вас родственники и друзья?
Им расскажите о том, что происходит попросите совета.
Вам нужно учится на себя опираться - а не ждать помощи со стороны.
Становится более самодостаточной.
Когда человек становится самодостаточный он и интересен другим.
А когда он в роли жертвы - от этого быстро устанешь.
Уважаете ли вы саму себя? Цените ли?
Что у вас сейчас есть в жизни?
Ребенок самое важное что у вас есть!
А еще что есть учеба или работа?
Или вы в декрете?
Нужно найти еще смыслы ( кроме мужа и отношений с ним)
А за что вы еще его упрекали? ( конкретнее можно)