Відносини чоловіка та моєї мами
Одружені 13 років. Живемо з моєю мамою.Останні роки час від часу виникають сварки між чоловіком та моєю мамою.Мама не промовчить а чоловік відразу спалахує, і що найгірше починає вживати матюки, а це щепогвршує ситуацію. Урезультаті мама хапається за серце, згадує все своє життя, звинувачує мене і т.д. Я виступ у ролі буфера: прошу не вживати погані слова, не кричати, не нервуватись, не коментувати і т.д. Я не виношу таких ситуацій, хочеться втікнути далеко, хочеться спокою...
Як мені бути? Як роводитись у таких ситуаціях? Жодна із сторін своєї провини не визнає.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Вітаю, Міко.
Ви з чоловіком все подружнє життя живете з мамою чи це тимчасова ситуація?
Які стосунки у вас з мамою? У вас з чоловіком?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброе Утро!
Сочувствую вам - так жить реально тяжело...
( темболе годами)
У вас классический треугольника Карпмана - где сошлись Жертва - Агрессор и Спасатель - и все вы периодически ролями меняетесь.
Ваш муж и теща - больше в роли то жертвы то агрессора к друг другу - потому и нападают на друг друга.
Вы же чаще всего или в Жертве или в Спасателе находитесь - пытаетесь все както уладить склеить уравновесить... но не выходит - они нападают и на вас и вы этого не выдерживаете ... и скатываетесь в роль Жертвы - безвольной и потому хочется убежать от этого дурдома...
Вам бы спокойствия...
Знаете первое что посоветую - если хотите спасти брак!
1. Придется выбирать сторону или муж или мать - кто для вас важнее.
Не получится так между ними - уже не получится - надо признать факт они разные и не уживаются у них своя война.
Потому вам надо определиться с кем вы? - и выбрать сторону - и не пытаться найти компромисс - его просто не существует в вашей ситуации. ( так бывает в жизни)
2. Перестать их Спасать - пусть они сами с собой разберутся уже наконец - перестать всех утихомирить.
3. Искать другое место жительство - смотря на какой территории вы живете - если у мамы - то съезжать от мамы и жить отдельно с мужем.
Если мама живет у вас - то искать жилье отдельное маме. ( это если вы выберете сторону мужа)
По другому увы - вы этот вопрос уже не решите - так как проблема давняя и много обид накоплено у вас у всех на друг друга.
А с психологом проработать - отношения больные с матерью - а они явно не здоровые - так как она на вас нападает все вам высказывает - и видимо такое было и в детстве тоже.
Отсюда ваша такая невыносимость подобных ситуаций.
Ну и еще понять осознать - что если есть конфликт его нельзя искусственно замять - и сделать вид, что нечего не происходит - что потому люди и кричат - потому что они просто разные и им тяжело вместе.
У них разное мнение - у них все разное - они сами по себе разные - и это хоть и неприятно осознавать - но это правда.
Учится вам надо разность признавать людей - такой вот у вас урок от жизни.
А какие у вас отношения с мужем? ( ваши личные)
без матери - если вот именно вы и муж?
Есть ли понимание есть ли поддержка?
Есть ли чувства?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Міка!
цитата:
Одружені 13 років. Живемо з моєю мамою.
Окремо жити вже ніяк?
Житло мамине чи ваше?
Чоловік якось намагається вирішити проблему з окремим проживанням від тещі?
цитата:
Останні роки час від часу виникають сварки між чоловіком та моєю мамою.Мама не промовчит
Мама не промовчить на ЩО? - уточніть, будь ласка.
цитата:
а чоловік відразу спалахує
Якщо вона до нього ставиться вороже, осуджує і так далі, то не дивно, що він спалахує.
цитата:
і що найгірше починає вживати матюки, а це щепогвршує ситуацію.
На жаль, чоловік поводить себе ганебно.
Проте й мама, звинувачуючи Вас, теж не кращим чином. Ви ж його дружина, а не свекруха, що виховала такого сина.
цитата:
Я виступ у ролі буфера: прошу не вживати погані слова, не кричати, не нервуватись, не коментувати і т.д.
Ваша роль, судячи з усього найбільш невдячна. Ви самі себе виснажуєте, намагаючись примирити два ворогуючі табори.
цитата:
Як мені бути? Як роводитись у таких ситуаціях?
Якщо обрали чоловіка за партнера на все життя, то варто разом з ним шукати варіант окремого проживання. Треба роз'їхатись і звести до мінімуму їх контактування.
Не виключаю, що з часом, за умов окремого проживання, стосунки між ними вирівняються. Кожній родині потрібен свій окремий простір, бо звички, погляди, переконання і спосіб життя загалом співпадати не можуть в принципі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370315 для Яна Кіркеснер
Так, завджи жила разом.
Чоловік останні років 7 живе постійно із нами, до того працював в іншому місті.
З чоловіком відносини хороші.
Доповнення від автора
Мамі уже 76, проблеми із здоров'ям, підвищена тривожність. Була на консультації у лікаря але призначені ліки приймає не повністю.
Якщо б ми з'їхали, це був би кінець світу для неї.
В чоловіка батько з мамою розведені через зради та алкоголь батька.Мама вже померла від онкології. В кожного своя " вава"😔. З чоловіком хороші відносини- ми і партнери і друзі і подружжя.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Якщо б ми з'їхали, це був би кінець світу для неї.
Отже, мама реалізує доволі знайомий сценарій "з вами погано, а без вас ще гірше."
Натомість у вашої з чоловіком сім'ї має бути свій власний сюжет.
психолог онлайн
А найти вам отдельное жилье, но не далеко от матери, к примеру?
И объяснить ей - "что будешь жить отдельно - но я каждый день к тебе буду приходить - и навещать тебя - кормить, убирать, следить за приемом лекарств?
Просто гдето не далеко снять вам квартиру - рядом с маминым домом - можно даже на той же улице. ( чтоб было близко )
Помоему это был бы идеальный вариант для вас всех. ( если есть конечно возможность финансовая)
И мама близко и под присмотром вашим.
И у нее есть своя территория - где только она хозяйка.
И у вас есть своя территория - где вы живете как муж и жена ( без третьих лиц)
Мужу конечно тяжело так... особенно если характерами не сходятся и мировозрением.
А так да, ситуация у вас вот либо и дальше - все это терпеть вам... либо вот только разъезжаться.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Нажаль ви мало що зможете змінити поки живете всі в купі. Ваша мама вже в такому віці, що змінювати поведінку не буде, а сама поводить себе як дитя, що вимагає уваги - це вже особливості такого поважного віку.
Вам із чоловіком як окремій родині треба обміркувати переїзд на інше житло, аби зберегти все те чудове, що є між вами. Домовтесь з мамою, що будете її регулярно відвідувати; допоможіть їй знайти спілкування серед однолітків (бо насправді саме цього вона потребує).
Це складний та болісний для всіх шлях, однак найбільш правильний , на мою думку.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю!
цитата:
Якщо б ми з'їхали, це був би кінець світу для неї.
Це Вам мама сказала, чи це Ваша думка?
якщо Ви залишете все як є, сварки вашого чоловіка та мами, рано чи пізно, поставлять Вас перед вибором.
особливо якщо
цитата:
Жодна із сторін своєї провини не визнає.
Кого Ви оберете?
на мою думку, якщо Ви хочете зберегти сім'ю, то Вам краще переїхати в окреме житло і на відстані підтримувати мати.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Что вам делать?
Перестать играть в игру - жертва, спасатель и преследователь. По очереди роли меняются, но суть остается одна.
Плюс пора отделяться от мамы и жить отдельно.
Пока будете вестись на манипуляции с хватанием за сердце, то так и будет это продолжаться. Тем более, что мама не особо и лечится хочет, раз не принимает все препараты. Но это ее выбор.
Вы пишите изначально жили с мамой.
По какой причине?
Семья должна жить отдельно. Тут вопрос вашей сепарации от мамы. Предположу, что мама по жизни страдалица и манипулятор, а вы с чувством вины "как я маму брошу?".