Проблеми з соціалізацією
Якщо коротко що тривожить мене це сьогоднішній день. Тема піде про стосунки я маю чудового партнера він справді за рік стосунків нічого поганого не зробив, але я- це просто ред флаг ред флага. я маю проблеми з батьками(мамою та татом) та взагалі ситуація з сімʼєю не дуже. Мама тривожна панікер, гіперопікаюча та мені здається має паранойю. бо досі боїться залишати дім без когось ( для цього ми купили камеру коли нас немає дома вона перевіряє чи хтось був) і не довіряє нікому та завжли чинитт скандали. я бобся бути схожою на неї. Сьогодні поговорила з хлобцем про те що «цукерковий період» закінчився але я не відчуваю що він мене любить та прошу це підтвердити наприклад : словами, діями. та і мені здається що він став холодним та бачить мене як друга бо немає більше «я тебе люблю» вчинків в сторону до мене. тому я задовбую його «ти мене справді любиш? ти не охолонув до мене? я важлива» ну ми поговорили і вже вирішили що він буде діяти щоб не було таких випадків. Ввечері я повинна бути дома о 10тій, і я звикла бути пунктуальною і тревожусь коли щось іде не так (як мама) його друг запропонував підвезти в магазин (якщо пішки йти то 20хв, машиною швидше) я відмовила хоча хлопець умовлював з тим що встигну але на годиннику залишалось 30 хв до 10тої, я сказала що піду додому, ну через 10 хв він вже приїхав з магазину , я ще не встигла підійди додому кажу «приїдь щас в мій район на пару хвилин» (бо я вже завтра їду на навчання і хтозна коли ми побачимось) він відповів ні бо втомився і треьа було їхати з ним в магазин і все би встигли, я почала плакати та істерити як дитина бо дуже хотілося з ним побути. 10 хв сварки по телефону і я вибачилась, зараз відчуваю себе дурепою бо веду себе як дитина, і за цю тривогу що щапізнюсь додому бо можу посваритися з мамою. дуже великий страх перед матірʼю і є тиевога та цей дитячий стан в стосунках. мені дуже перед ним соромно адже людина тратить гроші час на те щоб отримати дитину якій все мало. я дуже його люблб бо немаю підтримки і сімʼї та тільки з ним відчуваю себе або дорослою моментами та знаю що робити або малою дитиною коли йде щось не так, а коли в це все влазить моє щось з мамою (як прийти в 10 вечора, де я знаходжксь та інше) то починається паніка. я думаю що маю проблеми з сепарацією з мамою та тревогою ізза якої сама страждаю і страждає мій партнер.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Співчуваю. Звучить ваше життя не дуже комфортно та тривожно. Я не бачу сенсу щось проясняти, бо в вашому випадку це тільки терапія. Конче потрібні професійні стосунки, щоб був хтось, хто може вислухати та бути поряд. Мама так звучить трохи дивно. Але у вас також є проблеми, які потрібно якісно діагностувати. Розумію, що з таким відчуттям недовіри к спеціалісту складно. Але це потрібно
психолог онлайн
Доброе Утро!
Да родственники у вас - не позавидуешь.
"Мама тривожна панікер, гіперопікаюча та мені здається має паранойю. бо досі боїться залишати дім без когось ( для цього ми купили камеру коли нас немає дома вона перевіряє чи хтось був) і не довіряє нікому та завжли чинитт скандали.!"
Вы четко описали психотип - да паникер - тревожность сильная и много внутренних страхов - нетерпимость к другому мнению - потому и скандалистка - властная - потому гиперконтроль - плюс явная мания параноя да... и сильное недоверие к миру и людям.
С таким набором - уже пора ей к психиатру обратиться. ( психолог тут уже не в силах чтото сделать)
И с такими людьми очень тяжело общаться, и вообще жить вместе - они все внимание на себя забирают и силы выматывают.
"він відповів ні бо втомився і треьа було їхати з ним в магазин і все би встигли" - тут он объективно прав - прислушивайтесь к людям - иногда они очень дельные вещи говорят.
С одной стороны вы очень боитесь быть похожей на маму - оно и понятно почему...
Но вы не она! Вы отдельная личность!
Вам надо это осознать!
Она своим контролем вас поглотила подавила - но вам надо все это скидывать!
И жить своими правилами - восстанавливать свои личные границы!
Осознавать что вы отдельная от родителей сепарироваться и уезжать!
Иначе нормальной свободной жизни - с такими родственниками просто не будет!
О себе начинайте думать о себе! Это нормально думать о себе.
А с другой стороны - вы уже на себя взяли ее тревожность - зеркалите ее, тоже стали тревожной отчасти - потому так тревожитесь чтоб все успеть... иначе дома скандал будет... и ваша тревожность мешает вам увидеть - помощь и дельные подсказки от других людей.
Не надо все тотально контролировать!
(Не копируйте тут мать - у нее свои паталогические сдвиги в психики - но это ее проблемы и ответственность - а не ваша) как бы больно это не звучало...
( сейчас специально так жестко говорю - чтоб вы различали где ваша ответственность - а где уже не ваша - вы не в ответе за мамины тараканы в голове, и за ее восприятие мира... и за ее реакции... настроения... и желания... и ожидания)
Вы в ответе только за себя и свою жизнь! Все!
А с парня сильно не требуйте прям внимания и признаний в любви - и цукерності у відносинах - если будете требовать - он устанет от таких требований и уйдет... ( снова не повторяйте тут мать - это она привыкла все от всех требовать вокруг)
Вам надо учится различать где именно вы и ваши желания!
А где влияние матери в вас - и пресекать это в себе осознанно!
"він відповів ні бо втомився і треьа було їхати з ним в магазин і все би встигли, я почала плакати та істерити як дитина бо дуже хотілося з ним побути. 10 хв сварки по телефону і я вибачилась, зараз відчуваю себе дурепою бо веду себе як дитина, і за цю тривогу що щапізнюсь додому бо можу посваритися з мамою. "
И еще важный момент - вы должны понимать что ваш парень - тоже живой человек - не робот - он тоже может устать, и у него тоже могут быть свои желания. Что он не обязан, всегда под вас подстраиваться под ваши желания, или ожидания или под вашу очень такую больную ситуацию в семье!
Его вины нет в том, что у вас такие неуравновешенные родители понимаете, и вашей вины тоже в этом нет ... родителей не выбирают.
Но можно и нужно в вашем случае отдалится от родителей - пусть они сами там с собой разбираются и живут как им хочется. Не несите их груз - не надо!
Я вас понимаю вы хотели все успеть... хотели очень с парнем побыть хотя бы 10 минут... и с другой стороны боялись снова нарушить правило мамы, иначе скандал и нервы .
От этого у вас истерика пошла... потому что трешь сильный вы живете в ненормальных условиях... это всего не должно быть!
Не бойтесь сделать по своему - вопреки маме и ее желаниям - иногда надо пойти на открытый конфликт с родственники, чтоб показать границы - чтоб поставить их на место если наглеют - и показать свои истинные эмоции и желания.
И вам придется, выбирать - либо вы и ваша жизнь и парень - либо вы и ваши не совсем психически здоровые родители - и жизнь с ними как в аду...
( всем хорошей и уступчивой - тут не получится быть - увы)
Выбирайте! Может пора уже выбрать себя и свою жизнь!
( извините за резкость)
"я дуже його люблб бо немаю підтримки і сімʼї та тільки з ним відчуваю себе або дорослою моментами та знаю що робити"
Верьте ему - он тут взрослее вас психологически - он вас выведет вас с этого насилия - у вас дома домашнее насилие и тиранша живет - он вас выведет с этого - только не бойтесь - вы уже не одни - у вас есть поддержка - это ваш парень.
Просто старайтесь себя контролировать - больше логикой и осознанностью - что происходит и почему? ( чаще себя спрашивайте - у вас хороший анализ)
Вы умничка многое понимаете.
Просто вам надо научится верить себе и парню. И управлять своими эмоциями и больше логикой работать.
Учитесь успокаиваться, и здраво смотреть на ситуацию именно по взрослому.
Вы растете с этим мужчиной - взрослеете - и это очень хорошо.
Ну и конечно вам нужна психотерапия - вы очень изранены своими родителями.
психолог онлайн
Вітаю!
Ви дуже все свідомо аналізуєте і просто не справляєтесь з тривожністю, з фрустрацією та самотністю. Більшість людей має проблеми з батьками, і дуже важливо не залишатись в них, а ставати більшою, проростати і тоді вони не будуть мати влади над вами.
Все, що вам не дали батьки і поки що хлопець - це ваш об’єм роботи. Різниця між дитиною і дорослою полягає в тому, що дитина чекає, що їй дадуть, а доросла сама собі дає. Всі ваші образи, претензії - це ваші дефіцити. Вас не так не любить ваш хлопець, як ви самі себе не любите. Так, ви вразлива, маленька і дуже тривожна - це важливо огорнути прийняттям, підтримкою і любов’ю. Дайте собі руку поміч і не просіться на ручки спасати вас. До себе ніжно, до себе тепло, співчутливо! Зміни починаються з прийняттям реальності, в якій ви зараз знаходитесь.
Рекомендую вам звернутись до психотерапевта і будувати стосунки з собою. Це наповнить і доростить вашу дитину внутрішню!
Відредаговано автором 25-08-2024 16:11:36