Гомосексуальні фантазування коли пригнічений настрій
Вітаю.
Проблема така. Маю гомосексуальні фантазії з сексом в пасивній ролі. Виникають ці фанатзії в період пригніченого емоційного стану. Але ця проблема у мене була завжди.
Коли у мене максимально гарний настрій, я задоволений всим, то мій мозок починає працювати гетеросексуально. У мене є бажання побудувати відносини з дівчиною. Хоча таке бажання є завжди, але коли пригнічений настрій, воно не таке виразне.
Ерекція є тільки на гей порно. В реальному житті збудження від просто побаченого чоловіка, немає. Може бути якщо мій настрій максимально поганий, і загалом я дуже пригнічений емоційно. На дівчат ерекції не було ніколи.
Ніякий сексуальних звʼязків ні з ким не було. І особливо й не хочу. Не готовий.
Я не вважаю себе геєм, бо нема ніяких аргументів.
Що це за стан? Як з нього вийти? Як назавжди позбутися бажання бути геєм в пасивній ролі? І загалом, що скажете про ситуацію?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Пасивна роль ваших фантазій це. «саме-покарання». Це деструктивна установка, зафіксована, мабуть, у період пубертату. Необхідно її усунути, інакше спотворений патерн поведінки утвердиться, наслідки непередбачувані. Ключовим тут є те, що це відбувається лише у фантазіях, а насправді ви відчуваєте гетеросексуальність. Отже можна і необхідно побудувати правильні вам установки, прибравши деструктив і реконструюючи конструктив.
С уважением,
«Эксперт психологии взаимодействия»
🔝#Таинник😎
психолог онлайн
Доброго дня!
А какие у вас отношения с отцом?
И какие с матерью?
Был ли отец строг и жесток к вам?
Или родители были эмоционально холодными - или агрессивными?
Отстранялись от вас или наказывали?
"Виникають ці фанатзії в період пригніченого емоційного стану" - угнетаетесь по какой причине или расстраиваетесь? Что вас тревожит? И как часто такое у вас настроение?
В принципе, в пассивной роли нет такого уж слишком страшного - всякие вкусы и роли в сексе бывают.
(Каждому свое).
Тут скорее тема наказания - как то отыгрывается психологически подсознательно.
Возможно, ваш отец вас наказывал - и вы когда расстраиваетесь, тоже подсознательно хотите себя наказать - и потом механизм компенсации идет через секс - как уравновесится после сильного стресса - разрядится, но через такие фантазии садо мазо.
Все это конечно, надо на личной консультации - тема не для форума.