Я приваблю дівчат із зайвою вагою
Це не тощо би проблема,але це питання мене дуже цікавить,чому я приваблюю дівчат із зайвою вагою,але той тип який мені подобається ( стрункі ) не дуже мною зацікавлені
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Юлия Витальевна Якименко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
цитата:
чому я приваблюю дівчат із зайвою вагою,але той тип який мені подобається ( стрункі ) не дуже мною зацікавлені
Доброго вечора. А Ви однаково себе поводите, коли спілкуєтесь з дівчатами із зайвою вагою і стрункими? Можливо, з тими, які подобаються, відчуваєте напруження, страх відмови, а з іншими маєте більш легке і невимушене спілкування?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Штапова
Здравствуйте!
Вы их привлекаете, наверно по той причине что идете свободно на контакт, как вам уже коллега ответила.
Но заметьте, кто делает выбор, вы привлекаете, значит вы и делаете этот выбор!
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
цитата:
Спираючись лише на ту інформацію, що Ви надали, можна робити лише ПРИПУЩЕННЯ.
Більш-менш достовірну відповідь є шанс отримати після дослідження. Наприклад, з'ясувати, на підставі якого досвіду, якої кількості випадків робите свій висновок?
цитата:
я приваблюю дівчат із зайвою вагою
Перечитайте кілька разів своє ж речення. Будучи уважним, обов'язково помітите і відчуєте значення словосполучення " Я ПРИВАБЛЮЮ..." Тобто Ви самі приваблюєте, а не вони звертають увагу і проявляють підвищену цікавість(!)
Доречно уточнити, в який спосіб Ви це робите?
Чи усвідомлюєте мотиви своїх власних проявів?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
"Це не тощо би проблема" - это проблема... иначе бы вы сюда с таким запросом не писали на сайт.
( сами себя тут обманываете)
"мене дуже цікавить,чому я приваблюю дівчат із зайвою вагою,але той тип який мені подобається ( стрункі ) не дуже мною зацікавлен"
А вы на женщин смотрите только на внешность?
А какой человек перед вами - как он живет - как он мыслит - какие у него приоритеты и ценности не очень важно для вас да?
Тут мне кажется - очень даже интересно - а какая внешность у вас?
Может она тоже не в лучшей форме - ( как вариант - просто предположение)
И как бы, вы так свои комплексы компенсируете - с девушками не худыми - так они часто тоже с комплексами во внешности живут. И с ними легче наладить контакт - у них обычно требования к мужчинам или мужскому вниманию запрос сильный - а требований к мужчине мало - и потому с такой девушкой проще на контакт пойти. Она и так заинтересована, уже изначально в вашем внимании - как в мужчине.
А вот с худенькими девушками по сложнее - наладить контакт мужчине - так как обычно худенькая девушка в себе уверена, в своей внешности ( хотя не всегда это так - у худых людей, тоже могут быть свои комплексы) но чаще такая девушка знает себе цену, и потому такую же цену предъявляет и мужчине - оценивает его - подходит ли он ей?
То есть с такой девушкой еще надо постараться - чтоб она захотела с тобой общаться.
Умеете ли вы стараться в общении?)
психолог онлайн
А основной критерий это внешность?
И лишний вес девушек это сколько кг?
Какой у вас опыт отношений с девушками?