Як пропрацьовувати блоки?
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як можна на даний момент самостійно пропрацювати таку річ ( поки не маю фінансової змоги піти на терапію ). Я народилася 8 місячною, хворобливою дитиною, всі рідні наді мною з дитинства тряслися, вважали мене хворобливою та слабкою. Бабуся покійна постійна казала, що я хвороблива, батьки чомусь вважали, що я не сильно розумна та слабка, не віддавали мене нінаякі кружки, в інститут я теж не поступила, мені казали постійно, що я не потягну там навчання, а якось мама взагалі мені киданула фразу, що не збирається протягати ноги на мій інститут, чим дуже мене ранила і відбила бажання поступати та віру в себе. А я насправді пішла наперекір усім, з нуля з подругою зробили собі хобі бренд жіночих аксесуарів, я переходила на всі гуртки сама, та змогла поступити сама в художнє училище де було 7 людей на одне місце, а бажаючих була тьма, і я пройшла. Але є одне але, я помітила, що мені все дається, якось так дуже важко, постійно є якісь перепони, як тільки я починаю робити, щось для себе, одразу зʼявляються, якісь непередбачувані обставини, які відводять мене від цілі або успіху, немає віри в свої сили та себе у мене. Моїй рідній сестрі ніхто таких установок ніколи не казав і в неї якось легше все йде ніж в мене. Підкажіть будь ласка, чи можуть бути ці уставки перепоною для мене? Як мені цього позбутися?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Так, дійсно, одним все дається легко, а іншим все важко.
На щастя для нас, везіння можна придбати.
Бажаєте дізнатися як?
Просто змінивши свої програми та переконання, які зберігаються у свідомості та у більшій кількості у підсвідомості. Багато з них дісталися нам у спадок від предків, від оточення, якісь ми створили самі у процесі дорослішання.
На жаль, ми не завжди усвідомлюємо які саме у нас є переконання і як вони впливають на життя. І дуже мало хто знає, як їх міняти.
Наприклад, в однієї людини є такі переконання "Грошей завжди в достатку", "світ допомагає мені",
А в іншої людини такі переконання - "Грошей завжди не вистачає", "жити складно".
У людей різні переконання і різне буде життя. Наші переконання створюють наш світ для нас.
Так що має сенс трансформувати свої переконання так, щоб світ усміхався Вам і щоб життя було таким, як хочете Ви.
Відредаговано автором 21-09-2024 03:37:27
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371605 для Ирина Константиновна
Дякую за відповідь, а якими саме методами, я моглаб зараз самостійно почати над цим працювати? Афірмації моглиб мені у цьому допомогти, хочаб деякий час, поки я не дійду на терапію? Бо справа в тому, що я зараз маю дещо нове для себе вивчати, міняти спеціальність, а мені страшно, мене ніби наче щось знову тормозить, ніби як знову якісь перепони виникають на шляху.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
я помітила, що мені все дається, якось так дуже важко, постійно є якісь перепони, як тільки я починаю робити, щось для себе, одразу зʼявляються, якісь непередбачувані обставини, які відводять мене від цілі або успіху, немає віри в свої сили та себе у мене.
Оля, доброго ранку. Віра в себе природньо виникає, коли в дитину вірять батьки. На жаль, у Вас була інша ситуація. До цілі Ви йдете наперекір всім, а це потребує багато ресурсу. Адже потрібно щось долати, з чимось боротись, що досить енергозатратно.
цитата:
Як мені цього позбутися?
Без терапії складно буде, але поки що Ви можете шукати приклади в інших людях, які йдуть до успіху і Вам подобаються, дізнаватись, як вони це роблять. Читати книги та статті, дивитись фільми та відео, які будуть Вас надихати. Спілкуватись більше з тими людьми, які Вас підтримують та вірять в Ваші сили.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Олю, нічого не бійтеся.
Повторюйте чарівну фразу. "Не знаю як, не знаю що, але я точно знаю, що буде краще, ніж я можу собі уявити".
І все у Вас вийде.
Ну а для того, щоб перепрограмувати свою свідомість на успіх, потім зверніться до психолога.