Прошу поради стосовно проблем в особистому житті
А якщо бути точною- у відсутності цього життя.
Це мене гнітить, впливає на мою самооцінку.
Якщо раніше я була впевнена в собі хоч трохи- зараз ця впевненість зникла
Мені не вдається побудувати стосунки нормальні.
Чим більше я стараюсь для цього - тим гірший результат.
Я хочу людського тепла, приємних розмов, флірту, зацікавленості в мені, як особистості.
Бажанні турбуватися і дізнаватися про мене більше.
Це все готова віддавати і робити сама.
Але з ким не зустрічаюсь …. Я нікому не цікава
Або чоловіки мовчуни або, навпаки, трапляються . Але розмова лише про них
Або взагалі розмови підтримувати не хочуть
Хочу піти в терапію але не знаю який напрямок обрати
Я хочу стати впевненою і гармонійною і обирати правильних для себе партнерів
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Віталій Вікторович Бондарчук
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Штапова
Анна, є певні правила, як спілкуватися з чоловіками.
Але це розмова не для форуму.
Кожен з нас потребує позитивних емоцій. Чудово, коли джерело позитивної енергії є всередині людини, і будь-якому благополучному чоловікові приємно спілкуватиметься з жінкою, яка й сама випромінює доброзичливість, позитив.
Щоб задати позитивний тон спілкуванню, зовсім необов'язково голосно реготати, веселити чоловіка, стаючи таким собі клоуном. Саме навпаки! Це наштовхне на думку про Вашу легковажність. Ви можете досягти потрібного настрою зовсім іншим способом.
Задавайте питання, на які приємно відповідати. Наприклад, який десерт твій найулюбленіший? Що ти найбільше цінуєш у жінок? Який найсвітліший спогад завжди зігріває тебе?
Всі ці питання допоможуть не лише як слід впізнати чоловіка, а й створити в голові правильний образ. Тепер Ви будете у нього асоціюватися з найулюбленішими та найдорожчими речами в його житті.
Будьте жіночною та простою.
Докладніше Ви свою проблему обговоріть із психологом.
Вибирайте не напрям. в якому працює психолог, а того психолога. з яким у Вас буде психологічний контакт, якому Ви зможете довіряти.
Відредаговано автором 24-09-2024 05:04:33
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго Утра!
Однозначно вам нужно работать с самооценкой!
Потому что, когда человек сам себе интересен - когда он себя ценит - он и другим людям становится интересным.
Ну и вы видимо выбираете мужчин - которые в большей мере эгоистичны - сфокусированы только на себе, и своих потребностях и желаниях.
А вот почему вы выбираете именно таких мужчин?
( это уже вопрос на психотерапию)
Каждый человек - эгоистичен - но тут у каждого своя градация и мера эгоизма - у когото ее вообще нет меры.
Вам же, нужен мужчина который будет вас слышать и чувствовать и понимать.
Понимаете ли вы саму себя?
Чувствуете ли вы саму себя?
Если хотите, можете мне написать - могу с вами по работать по вашему запросу.
Доповнення від автора
Добрий ранок! Дякую за відповіді ☺
Можливо з мого тексту здалось, що я егоїстка і вимагаю лише уваги до себе , але це не так
Я розумію цінність питань: про життя чоловіка, його дитинство, яскраві спогади, улюблену страву, тощо. Ось в них прояв цікавості до персони, маленьки приємності чи подарунки - теж прояв уваги.
Я хочу їх задавати, раніше так і робила, цікавилась, «заморачивалась» над побаченнями, якщо театр- то одну з кращих пʼєс , або спільний досвід- катання на ковзанах, я колись вишиванку вишиту вручну відправила на інший континент світу- щоб зробити людині приємне у день народження, а з моїм д.н. Не привітали)))
Але коли от приклад переписки:
Добрий ранок. Бажаю гарного дня ( пише чоловік)
Я питаю як він, як його день пройшов
Розповідає, а питання, а твій як- ніколи не чула…
Нема діалогу
Коли про тебе не питають- ти нецікава…
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Добрий ранок)
Розкажіть, будь ласка, про своє дитинство. З ким Ви жили, які були відносини у сім'ї? Як ставилися до Вас, скільки уваги і якої саме Вам приділяли в дитинстві?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Я хочу людського тепла, приємних розмов, флірту, зацікавленості в мені, як особистості.
Бажанні турбуватися і дізнаватися про мене більше."
Мені здається, що це дуже завишені очікування від чоловіків. В Вашому житті був такий приклад? На підставі чого Ви сформували такий образ?
"Але з ким не зустрічаюсь …. Я нікому не цікава"
Ну,якщо зустрічаєтесь, то всеж цікава. Ваша "цікавість" в іншому для чоловіків. Але, Ви цього не бачите ( бо Ви собі створили іншу картинку), або з якихось причин не хочете цього бачити, бо не знаєте, як з цим бути.
Ще, в мене склалося враження, що Вам не чоловік потрібен, а турботлива матуся. Й, вибачте, що Ви зовсім не розумієте, що чоловіки- це про інше, ніж жінки.
"Коли про тебе не питають- ти нецікава"
Знов, цей висновок. Як думаєте, що треба робити жінці, щоб бути " не цікавою" для чоловіків? Що, на Вашу думку їх приваблює ?
Доповнення від автора
Добрий ранок!
Нормальне дитинство в мене було.
Знаю, що напевно частина моїх проблем зараз через холодні стосунки з батьком, але зараз намагаюсь пропрацювати це і більше його зрозуміти. Образи на недолік уваги вже немає.
З мамою набагато тепліше стосунки є. Батьки все для мене робили і зараз роблять і я віддаю їм свою турботу і піклування.
Доповнення від автора
Оксана Юріівна, дякую за відповідь.
Скажіть, будь ласка, що я не бачу в чому є цікавість чоловіків до жінок і чому ви пишете, що мені потрібна турботлива мама…
Я справді не розумію . Я вмію турбуватися про себе.
Приклад такої поведінки в мене був, коли хлопець цікавився мною і питав про мене, що мені подобається і що цікавить.
Коли зробив маленьку приємність, але я її памʼятаю все житття,хоча пройшло вже багато років просто.
І згадуєш людину з добром
Я розумію , що в першу чергу є тяжіння фізичне, але ж і для цього потрібна іскра в розмові, флірт.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Чудово! Розкажіть, будь ласка, більше про Ваше нормальне дитинство, особливо про стосунки з батьком, які Ви намагаєтеся зараз пропрацювати. Вибачте, що задаю незручні запитання ...
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
"Я вмію турбуватися про себе"
Це ніяк не заперечує того,що Вам потрібна " турболива мама". Скоріше за все, Ваші батьки " турбувалися " про Вас на фізичному плані: одягти, накормити, секції, іграшки. А на психологічному- ні, тому й "хочу людського тепла, приємних розмов, флірту, зацікавленості в мені, як особистості.
Бажанні турбуватися і дізнаватися про мене більше."
Батьки не цікавились,що Вас турбує, що Вас цікавить, чого Ви хочете.
"Коли зробив маленьку приємність, але я її памʼятаю все житття,хоча пройшло вже багато років просто."
Вам більше ніколи чоловіки не робили приємностей? Це дуже сумно. Як Ви вважаєте, чому так сталося?
Доповнення від автора
Віталій Вікторович. Про стосунки з батьком: він не емоційний, з мамою я більш близька.
Вона дуже добра, мудра, любляча, кращої мами бути не може.
Вона дасть завжди мудру пораду, вона основа родини. В неї мама холодна, а для мене вона дала більше тепла певно чим треба. 🙂 може від неї гіпер опіка
Батько більш строго до мене . Конфліктувала … але тепер розумію, що і я не права була і треба більш розуміти його
Доповнення від автора
Оксана Юріівна - мама цікавилась моїми емоціями, турбувалась , я з нею завжди можу поговорити по душам, вона мене розуміє. З татом трохи не так, але писала , що і мені треба з ним пропрацювати стосунки.
І ви не відповіли- якщо в мене завищені очікування, то які повинні бути адекватні?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Надзвичайно добрі стосунки з мамою, яка пережила власний досвід холодної мами в дитинстві і це позначилось на її подальшому дорослому житті таким чином, що вона у своєму відношенні до Вас відтворила антисценарій свого дитинства. Різкий контраст, на фоні мами, відношення до Вас батька. На жаль, це не могло не позначитись на стосунках з чоловіками у дорослому житті. Батько перший важливий чоловік у житті дівчинки і своїм ставленням уособлює ставлення до Вас чоловічої половини людства. Цей дитячий досвід переноситься на Ваші стосунки з чоловіками. Ви начебто стаєте знову маленькою дівчинкою і кожен раз потрапляєте у дитинство коли намагаєтесь побудувати відносини з холодними чоловіками ...
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Анно!
цитата:
Вітаю Вас із таким, не боюсь цього слова, ВИЗНАЧНИМ висновком - стати впевненою і гармонійною людиною(!) Без цього ну ніяк не зустріти чуйного і порядного партнера. Не збудувати здорових стосунків(!)
Здається, Ви вже заплатили велику ціну за своє відкриття - особистого життя, а, значить, і радості та задоволення нема.
цитата:
з ким не зустрічаюсь …. Я нікому не цікава
Або взагалі розмови підтримувати не хочуть
Отже, з чого почати? Що таке, взагалі, впевненість в собі? Як це проявляється в реальних відносинах? Чому цієї впевненості не вистачає? Словом, багато питань і складових.
Для початку хочу запропонувати Вам цікаву подорож у внутрішній світ, у Ваше звичне сприйняття себе.
Знадобиться описати себе поглядом людини ніби зі сторони - який у Вас характер, зовнішність, особливості поведінки, система цінностей і світогляд тощо. А потім запитати себе, чи сподобалась би Вам ця людина? Що б Ви їй порадили? Як розвинути внутрішню свободу і творчість проявлення себе в реальному світі, бо ніякі схеми і шаблони пошуку партнера механістично не спрацюють, якщо цих умов у людини нема?
Також раджу переглянути відео про впевненість в собі "Уверенность в себе. Как ее повысить"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
Відредаговано автором 24-09-2024 10:35:45
психолог онлайн
Ірина Миколенко
"я з нею завжди можу поговорити по душам, вона мене розуміє"- це зараз, а в дитинстві?
Можливо, я помиляюся, й Ви мали дійсно дуже люблячу й турботливу маму, й ця опіка продовжується й зараз. Але, зазвичай, коли людина шукає в партнері щось, наприклад бути " цікавою", ймовірно, що їй цього бракувало й бракує. Що Вас більше турбувало: незацікавленнісь мвми або батька? Що Ви робили, коли були малою, щоб привернути їх увагу? Хто ще не цікавився Вами?
"ви не відповіли- якщо в мене завищені очікування, то які повинні бути адекватні"
Якщо Ви обираєте " холодного" чоловіка, схожого на батька, не треба очікувати від нього поведінки " турболивої матусі".
До речі, Ви теж не відповіли на мої запитання.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Але з ким не зустрічаюсь …. Я нікому не цікава
Або взагалі розмови підтримувати не хочуть
Анно, доброго дня. Враховуючи, що у Вас холодний батько, Ви могли страждати в дитинстві із-за того, що він мало Вами цікавився. Але в той же час Ви його любили. Тому зараз Ви страждаєте із-за того, що чоловіки Вами не цікавляться: мало розмовляють, не запитують про Ваші справи або говорять тільки про себе.
І справа не стільки в реальних чоловіках, з якими Ви спілкуєтесь, скільки в Вашому образі чоловіка. Це внутрішня фігура, яка впливає на Ваш вибір чоловіків. Свідомо Ви хочете знайти турботливого чоловіка, який буде Вами цікавитись. А на несвідомому рівні Вам цікаві або насправді холодні чоловіки, або ж Ви їх так сприймаєте.
Наприклад, мовчун може бути сором'язливим, невпевненим у собі, йому потрібен час, щоб звикнути до нової людини, отримати підтвердження, що він подобається, і потім чоловік вже почне відкриватись, більш активно спілкуватись. Тобто це може бути людина, у якої є бажання турбуватись і дізнаватись щось про Вас, але він не може побороти свою сором'язливість, наприклад. А Ви можете сприймати його як байдужого.
цитата:
Хочу піти в терапію але не знаю який напрямок обрати
Почитайте про різні напрямки психотерапії, щоб зрозуміти, який Вам більше підійде. Наприклад, якщо Ви хочете отримувати інструкції, робити завдання між зустрічами з психологом, шукайте психолога, який працює в напрямку КПТ. Якщо Вам цікаво аналізувати своє життя, досліджувати свій внутрішній світ і більш самостійно, але з підтримкою спеціаліста працювати на досить глибокому рівні, зверніть увагу на психоаналітичний напрямок.
Можливо, Вам буже корисна ця стаття.
https://upsihologa.com.ua/osoblivosti-psihoanalitichnoyi-terapiyi-07-09shtapova.html
Відредаговано автором 24-09-2024 11:18:52
Доповнення від автора
Дякую вам усім за відповіді і підтримку 🤗
психолог онлайн
Будь ласка, гарних Вам днів)
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Ірина Миколенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня, Ганна. Існує таке поняття як "психологічний захист" ..Присутні тут колеги дуже добре зрозуміють, про що я, власне, пишу...Я маю на увазі, що зараз ви намагаєтесь раціонально пояснити і нам і собі, що саме не так і що ви робите правильно, або неправильно..але наша психіка -доволі хитрий звір і вміє себе захищати, і правильно робить)),щоб ми не розвалилася завчасно...от наприклад вона це дуже добре робить в публічному просторі...і звичайно ми тут зможемо побудувати багато версій про вас і більшість будуть правильні і хороші, але ваша психіка буде захищатися і це природно і нормально..так завжди трапляється, коли ми зустрічаємо з чим то болісним. Тобто щоб обійти ці захисти, важливо розуміти, що потрібен час і певні умови, які можливі саме в індивідуальній терапії..там спеціаліст будує з вами такі стосунки, щоб мінімізувати цей захист. І тоді можливо добратися до першопричин...але це теж не робиться одразу. Отже бажвю вам успіхів. Думаю, при вашому бажанні, все можливо зробити.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Отношения с отцом вы как пытаетесь проработать?
Если самостоятельно, то это не даст результат, поскольку психические защиты просто не дадут вам это сделать. Вы не сможете ни заметить, что и почему происходит, не будет обратной связи и с кем разделить переживания.
Очень распространенная ситуация - мозгом все понимаешь, почему так было, но эмоциями, чувства ничего не прожито и соответственно, все остается как было.
Поэтому отношения с отцом надо проработать с психотерапевтом.
Плюс вам стоит заметить как вы выбираете мужчин, как строите отношения.
Разобраться с самооценкой, которая тоже влияет на то, как и какой вы себя чувствуете, в том числе в отношениях.
Тогда и будет понятно, почему не ладится личная жизнь
Доповнення від автора
Дякую, буду знайомитись з методами і обирати психолога! Бо далі тягнути не можу 😞