Як допомогти родині вийти з кризового стану
Дитина до початку повномасштабної війни проживала
разом з мамою та
бабусею (з татом дівчинки мама давно розлучена, не спілкуються). Декілька тижнів жили під окупацією,але вдалося втекти...
Дорогою сім’я попала під ворожий обстріл, в якому загинула бабуся дитини.
На сьогодні дівчинка відвідує школу у безпечному регіоні,мама влаштувалася на
роботу. Однак стосунки між донькою та мамою дуже погіршилися: з’явилися
крики, звинувачення, істерики, нерозуміння. У дівчинки та її мами
погіршився сон. Мама дівчинки після пережитого стала вживати алкогольні напої.
У школі дівчинка ні з ким з дітей не хоче спілкуватися, на уроках відповідає
лише у письмовій формі. Результати навчання значно погіршилися у порівнянні з
успішністю,дитина часто і
довго хворіє, лікування не допомагає
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Добрий вечір. Співчуваю родині від усього серця. І мамі,і дитині. Мамі варто звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом. Дитині також було б добре відвідувати психотерапевта.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброе Утро!
Да ситуация тяжелая...
Тут только в соц службы обращаться. ( раз ситуация вышла с под контроля)
Мать ребенка не справляется со стрессом - и как следствие пытается уйти в алкогольную иллюзию... сформировалась уже зависимость от алкоголя.
Тут нужна помощь врачей и психологов - возможно и психиатров.
Девочки тоже нужен психолог - причем на длительный основе - чтоб вывести ее из депрессии - у девочки уже признаки депрессии и замкнутости максимальной.
Девочка не выдерживает такого нагруза - детская психика не выдерживает - не вышла с одного стресса - так мать ей, еще добавляет стресса своим поведением деструктивным ( срываясь на ребенке)
Ребенок и не должен это все выдерживать - и находится в таком токсичном окружении.
Девочка тут заложница ситуации - ей прежде всего нужна помощь!
А вы кто этой семье? Друг семьи? Или учитель в школе?
Обратитесь в соц службы!