іза минулого в мене немає довіри, і тепер в нових стосунках важко що робити?
в минулих стосунках мені зрадили, та пропала довіра, з‘явились нові стосунки, хлопець також зробив поганий вчинок але я його пробачила, зараз в стосунках почалась криза постійні сварки
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Нужно прожить и разобрать свой опыт, чтобы не тянуть его в следующие отношения.
Научиться замечать, что люди разные.
При этом, если вторые отношения похожи на первые и вы снова сталкиваетесь с плохим отношением, то это повод задуматься над тем, как вы выбираете мужчин.
Как давно вы в новых отношениях?
Какой поступок МЧ вы простили?
По поводу чего ссоры и конфликты?
психолог онлайн
Вітаю вас.
Ви впевнені, що пробачили той поганий вчинок? Чи лише так сказали, а всередині тримаєте ще образу?
психолог онлайн
пробачення автоматично не робить стосунки кращими. Якщо цей вчинок повязаний з питаннями довіри також, то пробачення не вирішить питання довіри. По перше, вам варто попрацювати з минулим досвідом зради, щоб минуле залишити в минулому. А в стосунках з теперішнім хлопцем обдумати для себе критерії довіри. І сказати їх йому. Можете разом обговорити що для вас довіра, бо скоріш за все ви по різному це трактуєте. Це полегшить відновлення довірливих стосунків в теперішніх стосунках, прояснить очікування один від одного і допоможе вирішувати проблеми по зрілому.