Сни з минулого
Доброго вечора, іноді після стресових ситуацій мені часто сниться один і той же сон з дитинства, після якого я прокидаюсь з жахом.Сон про моїх батьків . З дитинства була свідком співзалежних стосунків батьків. Батько часто приходив пізно додому напідпитку і з мамою влаштовували скандали,вона на нього кричала ,він у відповідь починав бити посуд,вибивати двері і т д.,і я ,яка або забивалась десь в куточок, закривала вуха руками, і чекала коли все стихне.Або інколи виходила ,плакала і просила ,щоб всі заспокоїлися, але мене ніхто не слухав. Я часто просила маму покинути батька і поїхати від нього ,але вже через день вони вели себе як ні в чому не бувало, обнімались ,посміхалися Це все відбувалось дуже часто.А одного разу батько вирішив прилякати маму, дістав ніж і почав перед нею махати. Це все відбувалося на моїх очах,я злякалася і почала голосно кричати, поки не охрипла.З того часу мені ця подія почала снитись і навіть тоді ,коли пройшло багато років. Після сну я відчуваю ненависть до батька.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
одного разу батько вирішив прилякати маму, дістав ніж і почав перед нею махати. Це все відбувалося на моїх очах,я злякалася і почала голосно кричати, поки не охрипла.З того часу мені ця подія почала снитись і навіть тоді ,коли пройшло багато років. Після сну я відчуваю ненависть до батька.
Tata, доброго вечора. Ви пережили в дитинстві багато травматичних подій, і вони все ще впливають на Ваше життя, так як жахливі спогади залишились на несвідомому рівні. Вам варто звернутись до психолога, щоб з часом відчути полегшення.
Спеціалісти психоаналітичного напрямку працюють саме зі сновидіннями та дитячими травмами. Залишаю посилання на статтю на цю тему.
https://upsihologa.com.ua/osoblivosti-psihoanalitichnoyi-terapiyi-07-09shtapova.html
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Вы жили в постоянном стрессе, были травмированы. И сейчас после стрессов ваша психика может не справляться и вы снова возвращаетесь в те болезненные переживания, которые были. После сна можно проанализировать с какими чувствами вы сталкиваетесь во сне и заметить не происходят ли те же самые переживания и в жизни сейчас. Например, чувство беспомощности, страха, невозможности что-то изменить (это я как вариант, у вас свои могут быть ассоциации).
В целом, вам нужна достаточно длительная психотерапия, поскольку ваш детский опыт накладывает отпечаток на всю вашу жизнь - на вашу самооценку, ваше умение доверять людям, и в частности, мужчинам, на ваше ощущение безопасности, на то, как вы строите отношения с мужчинами и в целом с другими людьми, на ваше отношение к самой себе.
А судя по снам, то тема до сих пор болит и никак не отпустит.
психолог онлайн
Доброго дня, Tata!
цитата:
іноді після стресових ситуацій мені часто сниться один і той же сон з дитинства, після якого я прокидаюсь з жахом.
Співчуваю Вам.
На жаль, в глибині психіки залишилась давня психологічна травма, з якою Ви тодішня не мали змоги впоратись. А батькам не було до Вас ніякого діла - ані допомоги, ані вирішення проблеми стосунків по суті. Ба більше, їхня поведінка виглядала парадоксальою - звечора лаятись і битись, а наступного дня посміхатись, ніби нічого і не було. Ці подвійні послання ще більше вносили хаос у Ваше сприйняття.
Висновок закономірний - потрібна терапія тієї травми і Вашого сприйняття себе. Потрібно розібратись з почуттями до батька. Та й до мами також, адже вона була співучасником тих подій зі своїм внеском і своєю часткою відповідальності(!)
У співпраці з психологом зможете поступово опанувати ефективні способи протидії стресу, щоби не провалюватись у давнішню вирву жаху безпорадної дитини.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Це звучить як дуже важкий досвід, який міг залишити глибокий відбиток у вашій підсвідомості. Часто після стресових ситуацій наш мозок шукає спосіб впоратись із невирішеними конфліктами, і тоді виникають повторювані сни. Вони можуть бути як спробою нашої психіки обробити досвід, так і своєрідним сигналом про внутрішні конфлікти, які потребують уваги.
У вашому випадку, судячи зі сну, це може бути реакція на ті сильні емоції, які ви пережили в дитинстві, спостерігаючи деструктивні відносини батьків. Спогади про ці події підживлюють страх, злість і безсилля, які ви, можливо, відчували тоді, і вони повертаються через сни, нагадуючи про невирішені почуття. Повторювані сни про травматичні ситуації часто є знаком того, що конфлікт всередині нас досі живий, хоча може бути прихований.
Робота зі сновидіннями — це ефективний спосіб дійти до кореня таких переживань і спробувати їх розв'язати. Мені подобається працювати зі сновидіннями, і якщо ви вирішите звернутися за професійною допомогою, буду рада допомогти вам опрацювати ці емоції, відпустити минуле і впоратися з повторюваними снами.