Відносини з чоловіком, який розлучений і має дитину, не знаю які почуття до колишньої дружини.
Добрий вечір.
Я зустрічаюсь більше року з чоловіком, який розлучений і має дитину.
По його розмовах колишня для нього в минулому і його тільки тримає з нею дитина.
Але мене турбує наступне:
1. Він телефонує дитині тільки не біля мене, то дома, то з роботи.
Пояснюючи те що переживає, щоб я нічого не почула такого, щоб мене розчарувало.
Хоча я його просила не ховатися, а розмовляти при мені, ну хоча б не ховатися.
2. Сьогодні побачила, що всі його паролі мають дату її народження, він пояснив, що забув просто їх змінити.
От я не розумію які в нього до неї почуття.
Я себе цим так мучаю, що вже сама втомилась.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірино, доброго вечора. Тільки Ваш чоловік може знати, які у нього почуття до колишньої дружини. А які почуття у Вас до нього, враховуючи ситуацію? Яке питання у Вас до психологів форуму?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Тетяна Штапова
Здравствуйте, Ирина!
Важнее, какие у него чувства к Вам?
И насколько Вы ему доверяете?
Судя по всему с доверием существуют определенные проблемы.
Хорошо было бы разобраться в причинах этого.
Відредаговано автором 06-10-2024 03:10:23
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372205 для Тетяна Штапова
Спочатку відносин мене це не турбувало.
Ми зустрічалися я знала, що в нього є дитина, я знала, що він спілкується з колишньою дружиною. (Я просто не думала, що в мене буде щось серйозне з ним, тому що, часто стосунки не складалися, я не мала надії, просто зустрічалися і все)
Але коли розпочали жити разом все стало іншим, я дізналась, що до колишньої дружини телефонує тільки з дому свого або з роботи.
Те що все запаролено її датою народження.
Я розумію це неправильно дивитися його особисті речі.
Що не потрібно лізти в його минуле.
Але мені не дає це спокою.
Оці таємниці з його сторони мене накаляються і інколи відштовхують від нього.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372210 для Павел Леонидович
Я йому розповідають все.
Все що мене турбує, все що в мене сталося, а він поки сама незапитаєш буде мовчати.
Навіть просячи його казати коли ти телефонуєш до дитини він все одно робить так як вважає кращим, пояснюючи те, щоб я не переживала.
Взагалі мені інколи тяжко прийняти той факт, що він був одружений, що має дитину, що я завжди його буду ділити з ними, що вони його сім'я,що я там лишня, що я номер 2.
Мене буває нахлинює уява як він з нею був, що так само обіймав, цілував як її.
І люблю і не можу прийняти.
Я в нього часто розпитували як йому з нею жилося, чому розійшлися.
Не знаю, що зі мною буває.
психолог онлайн
Людмила Олександрівна Павлова
Это вопрос вашей самооценки. Она, судя по тому, как вы пишите, низкая. Плюс много страхов, непонимания своих достоинств и ценности. И тут неважно был мужчина женат или нет. Если вы не можете принять, что до вас могли быть отношения, чувства, то вы в любых отношениях будете раниться. И даже если у МЧ вы будете первой, ваши страхи и неуверенность в себе будут находить поводы для беспокойства и тревоги.
Поэтому с этим стоит идти в психотерапию и работать. И не ради данных отношений даже, а ради самой себя, потому что очень тяжело и мучительно больно вариться в тревоге, а любят ли меня, а вдруг он думает о другой, а вдруг меня променяют на другую и тп.
психолог онлайн
цитата:
Я розумію це неправильно дивитися його особисті речі.
Що не потрібно лізти в його минуле.
Але мені не дає це спокою.
Ви це розумієте на свідомому рівні, а на несвідомому Ви прагнете до злиття з цим чоловіком, не можете прийняти його минуле. З цим варто звернутись до психолога, щоб зрозуміти, що з Вами насправді відбувається, і навчитись по-іншому сприймати відносини з партнером і себе в них.
цитата:
Якщо Ви так себе відчуваєте, то й чоловіку транслюєте свою невпевненість. Щоб бути в щасливих стосунках, потрібно мати інший психологічний стан. До цього можна прийти, але краще з допомогою спеціаліста.
психолог онлайн
Ірино, доброго дня! Причини вашого занепокоєння, швидше за все, не в чоловікові, його дитині чи колишній дружині. Корінь ховається глибше. Спробуйте чесно сама собі відповісти на питання:
- Чи впевнена я в собі?
-Чи довіряю я чоловіку? Чи легко мені взагалі довіряти людям?
- Чи часто мені страшно бути покинутою кимось важливим для мене?
- Чи сильно мене зачіпає, якщо обирають не мене?
Це насправді складні питання, часто болючі. Найкраще їх все ж вирішувати в індивідуальній терапії, інакше біль, страх і змученість можуть слідувати за вами в будь-яких стосунках. Зміцниться ваша впевненість в собі- зміняться і стосунки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372268 для Людмила Олександрівна
Дійсно, що проблема в мені.
Мене по життю части предавали, то подруги то хлопці.
І це вплинуло на мою самооцінку.
Я не знаю як бути впевненою,більше бути довірливою, адже чоловік не надає навіть приводів для підозр, Я чомусь сама все шукаю.
І важко з цим далі жити.
Я бачу, що сама руйную ці відносини.
Але його минуле недає мені спокою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372238 для Валентина Михайловна
Дякую за пораду!
Якщо зможу сама спробую менше шукати, та буду намагатися ігнорувати його минуле.
психолог онлайн
Я б не пыталась пробовать справиться с этим самостоятельно, потому что это все равно вы будете разобщать разом возвращаться в переживания и только лишний раз раниться, разрушая себя и отношения. Самооценка это не та тема, где можно просто взять и стать уверенне в себе и перестать беспокоиться.
Психотерапия это то место, где вы сможете разобрать и прожить свой опыт предательства, негативные установки, улучшить свою самооценку и тогда уже по другому строить отношения и с собой, и с МЧ
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372271 для Валентина Михайловна
Я б тільки з радістю.
Но немаю можливості.
Тому виходить все самій долати.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
він поки сама незапитаєш буде мовчати.
Навіть просячи його казати коли ти телефонуєш до дитини він все одно робить так як вважає кращим, пояснюючи те, щоб я не переживала
Он правильно делает. Знает о Вашей неадекватной реакции и пытается лишний раз НЕ провоцировать Ваше болезненное воображение:
цитата:
Мене буває нахлинює уява як він з нею був, що так само обіймав, цілував як її
Но Вы не успокаиваетесь и продолжаете дальше:
цитата:
Я в нього часто розпитували як йому з нею жилося, чому розійшлися
Видимо хотите, чтобы стало еще ХУЖЕ. И Вам, и ему, и отношениям.
Но себя уже НЕ контролируете. И на терапию обратиться не можете:
цитата:
Я б тільки з радістю.
Но немаю можливості.
Тому виходить все самій долати
А самой уже НЕ получается. Так как контроль отсутствует.
Получается замкнутый круг?
Да. Он размыкается только на психотерапии. Потому что причины слишком глубоки, чтобы разобраться самостоятельно, ведь это:
цитата:
Взагалі мені інколи тяжко прийняти той факт, що він був одружений, що має дитину, що я завжди його буду ділити з ними, що вони його сім'я,що я там лишня, що я номер 2
точно что-то из детства. И требует длительного и глубокого лечения. А не просто переписки или просто разговоров на тему.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372310 для Павел Леонидович
Ви праві.
Але психотерапія дуже дорого коштує.
Тому, намагаюсь ці думки блокувати, а коли вони з'являються Я замовкаю і йду в себе.
психолог онлайн
Психотерапия бывает разной. Не всегда это про огромные деньги - есть специалисты на разный бюджет. Есть варианты пойти кейсовым клиентом на 10-20 встреч
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372324 для Валентина Михайловна
Так, я знаю.
Зараз дивлюсь по своїх можливостях.
Якщо не зможу сама себе перелаштувати.
То буду звертатися.
Почитаю книги,.
Можливо порадите?
психолог онлайн
цитата:
Ви праві
Осознание - это уже начало работы над собой. Хорошо, что она уже пошла.
цитата:
Але психотерапія дуже дорого коштує
Да, это так. Но оно того стоит. Убедитесь в этом, когда пройдете. Потому что так:
цитата:
Тому, намагаюсь ці думки блокувати, а коли вони з'являються Я замовкаю і йду в себе
- одним блокированием мыслей это не исправляется.
Если бы это было настолько легко, то и психологи были бы не нужны.
психолог онлайн
Упражнения, лекции, книги это то, что хорошо накладывается на психотерапию. Но по ним невозможно изменить себя, поскольку псих.защиты не дадут этого сделать, будет сопротивление и невозможность заметить и прожить то, что очень болезненно.
Человек травмируется в контакте и в контакте же исцеляется