Як налагодити стосунки з партнером
Я тривожно уникаючий тип прихильності , а мій партнер уникаючий. всі два роки постійні проблеми та конфлікти які то зникають то зявлчються знову. ми кохаємо один одного але вже не розуміємо що робити далі та просто немає сил. постійно відчуття що ми просто не чуємо один одного
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Разобраться с тем, как вы строите отношения, в своих переживаниях можно на психотерапии.
Если вы хотите оставаться в отношениях, вы дороги друг другу, то наилучший вариант это психотерапия каждому из вас+какое-то время семейная терапия.
Либо, если партнер не готов, то хотя бы вы обращайтесь к психотерапевту и разбирайтесь с собой.
Вы пишите, что 2 года в отношениях и постоянно ссоры и конфликты. И это про то, что вы готовы терпеть, страх потери отношений. А значит самое время разобраться в себе, стать более уверенной, научиться выбирать то, что вам нравится, а не соглашаться на то, что не подходит
психолог онлайн
«всі два роки постійні проблеми та конфлікти які то зникають то зявлчються знову»
Що ви очікуєте від таких відносин? Що означає для вас кохання? Якщо немає сил, то що далі?
« постійно відчуття що ми просто не чуємо один одного»
Чому не чуєте? Що потрібно зробити, щоб бути почутим?
психолог онлайн
Вітаю!
Мене дуже здивували ваші, вибачте, "діагнози": "я тривожно уникаючий тип прихильності", а партнер - "уникаючий".
То ви, як зробили такі висновки у свої 18 років?
Не можна без спеціаліста привласнювати собі тип особистості або вішати на себе ярлики.
Ви 2 роки разом і часто сваритесь, але пишите, що кохаєте один одного.
Головне і ключове у вашому меседжі те, що ви любите один одного, але не чуєте один одного!
Тому треба йти до психолога, який має досвід у сімейному консультуванні.
Вам, скоріше за все треба навчитись обом правильним комунікаціям, правильному діалогу, щоб чути один одного та навчитись домовлятись навіть тоді, коли ваші бачення чи бажання різняться.
Раджу вам попрацювати над собою та своїми відносинами з професійним психологом, в якого досвід консультування сімейних пар не менше 5 років.
Щасти вам!