Я не розумію свої почуття
Недавно почав спілкуватись з людиною одразу в романтичному плані, що для мене є дуже різким, хоч він мені і подобався. Але мені постійно здавалось, що я ніби видавлюю з себе те, чого насправді не відчуваю, бо йому так було зручно і він хотів багато уваги. Щось все таки мені в ньому й подобалось, але відносин я б, напевно, не хотів. Ми спілкувались десь тиждень і я зрозумів, що потрібно було б його трішки відшить зараз, шоб не робить боляче поки він ще не зовсім до мене звик. Я написав, ми розʼяснили ситуацію і мені стало дуже сумно від того, що його не буде, а з іншого боку я відчуваю й полегшення, що мені не доведеться йому писать «добраніч» та «добрий ранок» я підозрюю, що у мене є тривожно уникаючий тип привʼязаності, але не розумію, що мені робить
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Я НЕ РОЗУМІЮ СВОЇ ПОЧУТТЯ
і
цитата:
але не розумію, що мені робить
- так а що власне є Вашим основним питанням?
З приводу почуттів - що саме в них для Вас не зрозуміло? Сум чи полегшення? Бо так чи інакше, Ви їх називаєте.
А з приводу що робити - а робити з чим? Ви хотіли б дослідити себе і свій тип при*язаності? Змінити його? Чи хотіли б щось зробити із завершеними стосунками?
Тому що, від Вашого питання і фокусу того, що для Вас важливо можна і рухатись. Бо можуть бути і амбівалентні почуття, і тип прив*язаності і інші речі, але чи потрібно Вам і чи хочеться Вам, щось з ними робити і що саме?
психолог онлайн
Вітаю вас.
Питання вам до роздумів: як часто ви дієте всупереч своїх почуттів та бажань (ви вступили в романтичні відносини всупереч своїм бажання) і чому? Чому ви поставили в пріоритет почуття тієї людини і боялись її образити та знехтували своїми і не піклувались про свій емоційний комфорт?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372918 для Яна Дмитрівна
Добрий вечір. Одразу дякую за відповідь! Поки писав відповідь, то дійшов до певного висновку, що ніякої симпатії насправді й не було від початку, а провину відчуваю, мабуть, через те, що від початку не сказав про це тій людині. А з приводу типу привʼязаності, я не впевнений чи у мене є тривожно уникаючий, але за 19 років я ніколи не був у стосунках, бо з часом симпатія до всіх зникає, навіть якщо з початку вона була досить сильна (це стається через якісь маленькі недоліки)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372950 для Яна Кіркеснер
Добрий вечір, дякую за вашу відповідь та поставлені питання. Спочатку я, певно, не думав, що це спілкування затягнеться і людина буде аж настільки зацікавлена мною, а коли зрозумів, що це не так, то стало якось не комфортно. І вступив в романтичні відносини, скоріш, через власний егоїзм