Я в ролі коханки, і не знаю що робити дальше
Мені дужн бракує любові я шукаю її всюди і це так виглядає ніби я постійно з іншим хлопцем, хоча я просто шукаю любові а зараз я в такій ситуації що я з хлопцем який має дівчину але нам справді дуже добре разом, я не знаю як змінити цей круговорот любові який я шукаю
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Наталия Горская
Доброго дня!
Краще за все індивідуально звернутися по допомогу до психолога для виявлення причин. Часто на сценарії стосунків впливає минулий досвід людини та взаємини в її батьківській сім'ї. Також вибір на користь людей, що є в даний момент не доступними (наприклад, уже мають іншого партнера чи партнерку) може говорити про страх перед емоційною близькістю, але детальніше краще розібратися з психологом особисто.
Психологічна допомога можлива зі згоди батьків, поки Ви неповнолітні. Також Ви можете самостійно звертатися на безкоштовні лінії психологічної допомоги, чи почекати повноліття, щоб не потребувати згоди батьків для запису до психолога.
психолог онлайн
Это запрос на психотерапию.
Если так отчаянно ищите любви, значит не получили ее и это нужно разобрать и прожить в терапии. Плюс заметить, что вы уже взрослая достаточно и искать опоры в себе, стать самой себе любящим и заботливым родителем, научиться выстраивать отношения с мужчинами по другому, не бегая от одного к другому, потому что там вы не найдете ни любви, ни счастья, а лишь травмируетесь еще больше