Прокрастинація на роботі.. як себе мотивувати трудитись
Доброго дня!
Вибачаюсь за дурне питання, але вже останній місяць працюю «з-під палки» .
Не можу зібратися і замотивувати себе працювати.
Сама винна в цьому: спочатку нервувала на роботі, що дурна. За кожну справу, що все йде дуже тяжко, кожне погодження. Намагалась зробити ідеально, на звіти до керівництва йшла з валідолом.
Зараз зрозуміла, що я не вивожу, треба шукати спокійніше місце, бо тут робота на двох людей, а не одного.
А тепер така відраза до роботи, саботую всі справи…
Мені соромно, що від моєї поведінки будуть страждати інші, але от взагалі не можу бути продуктивною
За місяць вже третій раз захворіла …
Наче вже маю план, але емоції свої не можу привести до ладу
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Зачем же так строго к себе?
Вопрос не дурной совсем.
До этой работы как вы мотивировали себя?
Что в этой работе вам нравится?
Отдыхаете ли вы вечером, на выходных?
Как давно вы работает здесь?
Обсуждали ли с руководством про то, что работу стоило бы разделить на вас и еще кого-то?
Что держит на работе?
Ваша болезнь третий раз за месяц это просто организм уже хоть таким образом спасается. Поэтому хорошо, что обратились сюда и понимаете, что пора что-то решать
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Доброго дня, Оксано!
цитата:
ПРОКРАСТИНАЦІЯ НА РОБОТІ.. ЯК СЕБЕ МОТИВУВАТИ ТРУДИТИСЬ
Спробую стисло, як то кажуть, по суті.
Мотивувати трудитись в такому стані, в якому перебуваєте зараз, - НІЯК(!) А якщо напружуватись і далі, тобто насилувати себе, то швидко можна дістати нервовий зрив.
І це не жарт. Потрібно себе мотивувати на інше - дослідити чинники і передумови Вашого перфекціонізму. Це він Вас штовхає і змушує брати на себе надмірну ношу і намагатись виконати робочі завдання ІДЕАЛЬНО.
Звісно, це створює напругу, неприпустимо високий рівень відповідальності і хвилювання, яке спалює Вашу енергію.
цитата:
За місяць вже третій раз захворіла …
Ваш організм вже тричі звертається до Вас через хвороби, тобто сигнали неблагополуччя. Поставтесь до симптомів хвороб як до заклику дуже уважно і обережно поглянути на себе, на те, що Ви робите з собою.
Потрібно розібратись з уявленням про себе, ніби Ви все можете. З викривленим мотивом прагнути ідеалу, досконалості, завдаючи шкоди собі. І, не сумніваюсь, ще кількома не дуже життєдайними установками.
Тому оптимальним кроком буде звернення до психолога. Онлайн-формат цілком для цього придатний.
Відредаговано автором 28-10-2024 15:40:24
Доповнення від автора
Дякую вам за відповіді 😊
Якщо чесно , то ніяк не відпочиваю, іноді буває таке, що вечорами сиджу за ноутбуком.
Тримає… та вже нічого не тримає на роботі, крім мат мотиваціі. Працюю тут ще року нема, а вже втікти хочеться.
Шукаю нову, але напевно поки не розберешся всередині своєї голови , що ти не всесильна, а просто людина.
Думаю і там проблем собі нароблю.
психолог онлайн
Хорошо бы поработать с психологом на тему перфекционизма, неумения отдыхать. Думаю немало есть установок, страхов, возможно неумение заботиться о себе и вовремя слышать свой организм.
Если есть возможность, то хорошо бы между работами все же пару неделек отдохнуть.
Потому что так и до выгорания недалеко, а это уже не до работы будет