Довіра до партнера
Я жінка, двічі була заміжня. Першого чоловіка дуже кохала, він мені зрадив через 3 роки подружнього життя, я не змогла пробачити і подала на розлучення. Другий раз вийшла заміж, бо хотіла певне просто придушити біль і помститись першому чоловіку(невдовзі після нашого розлучення він одружився). Розлучилась бо другий чоловік сильно пиячив, часто знаходила його переписки з іншими жінками але вже через зраду сім'ю не руйнувала. Проліковували його, та з початком війни він зірвався і почався кошмар. Розлучились після 7 років подружнього життя. Зараз не можу довіряти чоловікам, боюсь когось покохати, бо вже наперед знаю як боляче коли ображають та зраджують. Є чоловік який мені подобається, і я йому теж. Але боюсь прив'язатись... Мені наче легше коли я сама. Що з цим робити?(
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Наталия Горская
Вам нужно разобраться в себе и понять, как вы относитесь к самой себе, как выбираете мужчин и строите отношения.
Вы пишите, что вышли замуж назло первому мужу. И тут много вопросов про то, как вы переживали развод и то, что он вскоре женился? Предположу, что развод первый вы не прожили, раз назло первому мужу даже замуж вышли.
Плюс выбор второго мужчины, который пил, и то, что уже закрыли глаза на его переписки (были ли измены не понятно) может говорить про то, что возможно есть созависимость у вас.
Поэтому сейчас стоит перевести фокус внимания на себя и начать знакомиться с самой собой. Плюс разобрать ваши отношения и с первым и со вторым мужем, возможно прожить расставания, измены и тогда уже снизиться страх новых отношений
психолог онлайн
З вашої історії можна припустити, що існують певні внутрішні травми, які не були опрацьовані, тому емоційний слід від них заважає жити зараз.
Плюс певні внутрішні установки, які дають дещо викривлену картину "як воно в житті є".
Якщо дивитись на світ крізь фільтри травм та викривлених переконань , то , напевно, бути самою є найнадійнішим висновком.
Але.
Існує шанс відчути радість в стосунках, якщо змінити ті фільтри , через які йде сприйняття реальності.
Для створення стосунків дуже важливо свідомо дивитись на партнера та на себе, усвідомлювати для чого взагалі Вам потрібні стосунки, людину з якими якостями хотілося б бачити поруч, якою бути в цих стосунках.
І ще важливо розібратися, чи вірите Ви в те, що варті опинитись в дійсно гарних стосунках, де зможете відчувати себе щасливою?
психолог онлайн
"Але боюсь прив'язатись."
Правильно робите,що боїтесь. Бо, дійсно дуже велика вірогідність того, що знову " не пощастить ". Щоб цього не сталося, йдіть в терапію, разбирайтесь зі своїми страхами, з тим, як Ви обираєте чоловіків, робіть ревізію свого життя й буде Вам щастя.