Не могу отойти после психолога. Только стало хуже
Работала более двух месяцев с психологом, пришла с запросом страха, стали копать глубже. Психолог перешла сама грань, рассказывала много о своих проблемах, причем говорила что нет она не дружит с клиентами, но делала так,делилась мега личными моментами. часами отправляла мне сообщения, звонила, потом когда у меня стало налаживаться, отказалась от консультаций, сказала что сложно ей что у меня с мужчиной отношения хорошие
Сказала что якобы мне все легко даётся, это не так, я много старалась и работала всегда, теперь мне нужна помощь и есть страх зайти в терапию...кажется что открою снова душу как ей, а буду виновата и в нее плюнут.
Как пройти страх ? Как открыться снова?
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
Рассказывала мне про свои отношения, про свою работу много,про своего бывшего мужа, рассказывала личное прямо интимное, отправляла мне сотни сообщений, а потом просто в один миг написала что завидует что у меня все хорошо и завершила консультации. Как выяснилось я не одна такая, но сам факт открылась впервые и вот так
Доповнення від автора
Психолог постоянно говорила про возраст мне и клиентам другим с которыми мы после неудачных терапий связались, таких девочек было около пяти, и всем внушала что 30-40 это уже много лет и поздно что-то успеть.

психолог онлайн
Анастасия Ивановна Полтавская
Яна Кіркеснер
Добрый день.
Насчёт не дружит с клиентами - момент нормальный. Психологи не имеют право заводить с клиентами какие-то личные отношения. Всё остальное - какой-то треш. Психологи так же не имеют право решать за счёт клиента свои личные проблемы, и если делиться своим опытом, то только дозированно и тогда, когда это уместно (например, чтобы показать, что клиент не один в своём горе или его проблемы не делают его хуже как человека). Но точно не постоянно и не для того, чтобы обесценить проблемы клиента и сказать, что твои хуже. Это очень грубое нарушение профессиональной этики.
На вопрос как открыться у меня однозначного ответа нет. Любое открытие новому человеку - это определённый риск и ощущение уязвимости. Но именно риск попасть на некомпетентного психолога можно снизить, проверяя всю информацию о специалисте. Наличие диплома, личной терапии и супервизии (последнее особенно важно для психотерапевтов, у консультантов к сожалению не всегда есть), подход в котором психолог работает, приверженность научному методу, отсутствие осуждения и оценки Вашей личности и прямых рекомендаций что делать (если это не рекомендация попробовать конкретную технику для улучшения психологического здоровья, или же план действий в экстренной ситуации который вы вместе составите).
Так что внимательно смотрите всю важную информацию о психологе, не стесняйтесь спрашивать фото диплома и сертификатов (если они есть в наличии). Ну и если психолог как личность Вам не подходит, то по моему мнению тоже не нужно бояться сказать об этом и поменять специалиста, у Вас всегда есть выбор.
Да, можно ещё было бы спросить, почему Вы продолжали ходить к психологине которая жалуется Вам на свои проблемы, и что мешало уйти, но камон. Вы решили обратиться к психологу явно не из-за безоблачной беспроблемной жизни и отсутствия внутренних проблем, которые нужно решать. Страх уходить когда это нужно может быть одной из них, а психолог получается этим воспользовалась что с её стороны плохо. Так что ищите своего психолога и не бойтесь уходить, если начнётся что-то подобное.
Відредаговано автором 13-11-2024 12:28:47
Доповнення від автора
Я нашла специалиста на данном сайте и она мне показала свои дипломы, я не знаю, я потратила и деньги и время впустую, слушала её последние разы больше чем она меня, то проблема с родителями , то проблема с мужчиной, то она обиделась что у меня всё хорошо, а у неё с мужем разлад. Я просто в полном шоке и бессилии, неужели мне никто не поможет, но с другой стороны, я же не могу всех равнять по ней...
Бессилие от того что деньги платила не маленькие ,проблему не решила и ещё и зависть увидела
Доповнення від автора
Да, боялась уйти , несколько раз хотела, но боялась уйти из терапии
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Юлия Витальевна Якименко
Да, дипломы тоже не всегда гарантия, что психолог будет добросовестно выполнять свою работу. Поэтому смотреть нужно не только на них, а и на поведение психолога и красные флаги, о которых я писала выше.
Страх уйти от плохого специалиста может быть сигналом о внутренней проблеме у Вас, такой как страх уходить из нездоровых отношений в принципе. Тема сильно глубокая для форума, это уже запрос на индивидуальную консультацию или на терапию.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373709 для Марія Радченко
Самое интересное когда у меня наладилось и когда я не слушала про возраст, она психовала и сама оборвала всё, так же было и с другими девочками, придумывала многое, врала что она что-то чувствует ,типа она астролог и делала мне натальную карту,я в это всё верю ,но тем не менее я не за этим пришла...я не знаю честно сказать с каким запросом мне прямо сейчас идти в терапию, потому что после нее я разобрана
Доповнення від автора
И она наоборот строила дружеские отношения со мной, что я сразу сказала не норма
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
Та людина, з якою Ви працювала як психологом, насправді, порушила абсолютно всі писані та не писані правила, яких має дотримуватися спеціаліст.
Дуже прикро, але, трапляється і таке.
Так само, як і з лікарями. Дипломи є у всіх, а можуть лікувати - одиниці.
Зрозуміло, що до тих питань, які були до зустрічі з нею, додалися нові, завдяки непрофесіоналізму тої пані.
І, певне, можна поринути у море різних, не дуже гарних почуттів, але...
чи перестанемо ми звертатися до лікарів, якщо один з них виявився профнепригодним?
І це питання, рано чи пізно Вам також прийдеться вирішувати для себе.
З іншого боку, задайтеся ще одним питанням: чому серед такої велетенської кількості спеціалістів Ви обрали саме її? Думаєте це випадковість? Навряд чи. У цьому житті немає випадковостей. Тому кожна зустріч зумовлена якимсь підсвідомим нашим запитом.
На Вашу думку, чому саме повинна була навчити Вас ця ситуація?
Що саме, які внутрішні блоки, які почуття не дозволили Вам одразу припинити зустрічі, як тільки помітили, що переходяться всі дозволені межі? Ви боялися зробити щось не так? Боялися осуду, зневаги, критики?
Адже, це Ваше право обирати з ким Ви хочете, чи не хочете працювати?
Коли обирали психолога, перед цим з нею вели діалог-переписку на форумі, як це відбувається зараз? Чи просто обрали того, хто показав дипломи? Адже, в переписці можна достатньо легко визначити на скільки спеціаліст профі, як він веде розмову, чи достатньо йому такту, знань, врешті решт, мудрості, щоб підвести розмову до бажання розібратися в собі, перестати боятися?
Чи не нагадала Вам в якийсь момент та психологиня когось з Ваших рідних, значимих людей? Адже, нас зачасти, тягне у той бік, де є щось знайоме в зовнішності, в поведінці, в манері вести розмову тих людей, з якими ми починаємо спілкуватися.?
Хто з Ваших найближчих людей "тягне ковдру на себе", говорячи лише про свої проблеми, заздрить, дратується, виявляючи певні , можливо, нарцистичні якості?
Відредаговано автором 13-11-2024 14:21:30
психолог онлайн
Очень жаль, что вы столкнулись с таким "психологом", который сделал вам хуже.
Увы, дипломы не показатель. Да и диплом психолога и курсы разные - этого мало. Нужна, как минимум, личная терапия несколько лет до начала практики, а во время практики и терапия и супервизия на постоянной основе. О чем вы можете прямо спрашивать, с фамилиями. А еще лучше, это длительное обучение (5-6 лет) в одном из направлений психотерапии, поскольку там уже в процессе обучения и для того, чтобы сертифицироваться, нужно проходить много разного обучения и личной терапии.
По поводу неудачного опыта, то с него тоже можно делать выводы, полезные для себя. Теперь вы знаете, что психологи не дружат с клиентами, не пишут им между сессиями, не вываливают огромное количество личной жизни (а могут лишь вкратце поделиться схожим опытом), не занимаются астрологией и тп.
А еще, что важно заметить - тема ваших границ, терпения и страх уйти из терапии. Это то, что нужно разбирать и с чем работать.
Понимаю, что страшно теперь, но вы правильно сказали - по ней одной не стоит равнять других специалистов.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Здравствуйте!
цитата:
я не знаю честно сказать с каким запросом мне прямо сейчас идти в терапию, потому что после нее я разобрана
С каким идти, спрашиваете вы? Может быть, с этим - собрать себя по частям, по фрагментам, по кусочкам в целостную Я? Которая откроет для себя способность пережить специфичный опыт взаимодействия со СПЕЦИФИЧНЫМ человеком, что позиционирует себя как психолог.
Задача, как по мне, интригующая. Мало того, она содержит в себе массу важных для вас открытий. Про вашу уязвимость и про ваши ресурсы, про ваши слепые зоны и вашу чувствительность. Про способность быть собой и БЫТЬ ЗА СЕБЯ(!)
Чем еще может быть полезен такой подход?
Он может создать почву и условия для проработки
цитата:
запросом страха
И раз уж зашел разговор о страхе, предложу вам видео на эту тему
"Страхи. Как преодолеть..."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-466
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373718 для Алла Григорівна
Дякую вам за відповідь, я обрала її через її проникливу відповідь до мене, вона відповіла якось дуже емпатично, тепло, і я вирішила спробувати, але насправді вона взагалі не вирішила мою проблему, постійно повертала мене у бік стосунків з чоловіком,але там все добре та нормально. Вона мені кожного дня писала про свої проблеми, відправляла довгі голосові, я не могла нормально з нею спілкуватися, бо у мене не було вже сил її слухати, потім думала піду з цієї терапії, але ніби як давала шанс і ось перед тим як вона написала що хоче закінчити бо ми типу не розуміємо одна одну ( написала так через те що вона просто захотіла щоб я не була з чоловіком, як і вона, вона казала що заздрить що все у мене добре прямим текстом, казала я обурена що у вас все добре, а у мене не добре), я написала їй що мені прикро що я витратила час та не вирішила проблему, після чого вона все видалила, всю переписку та заблокувала, вона просто говорила про те що мені просто не цікаво взагалі - я боюсь війни, вона мені про секс та кохання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373718 для Алла Григорівна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373718 для Алла Григорівна
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здравствуйте!
Есть сомнения что вы общались с квалифицированным психологом.
Психолог понимает этику и соблюдает ее.
Главное правило это слушать клиента, не один психолог с квалификацией не будет рассказывать о себе, это не специалист!
Ищите психолога на сайте!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373731 для Юлия Витальевна
Я на этом сайте её и нашла, очень расстроена потому что потеряла время, я понимаю что тут много ещё нормальных специалистов, но знаете даже грустно что я не могу других предостеречь, там она начинает нормально, потом так, плюс ко всему, время ценно когда пробуешь исцелиться
психолог онлайн
Я думаю, что как раз написать администраторам сайта вы можете, объяснив ситуацию. Не факт, что это чем-то поможет, но попробовать стоит.
А по поводу того, что потеряли время и деньги, но да, это очень обидно. Но просто сделайте вывод из данной ситуации и разберите со следующим терапевтом, почему так происходило - в смысле, почему вы боялись установить границы, терпели и не уходили. Там много полезного для вас обнаружите
психолог онлайн
Відредаговано автором 13-11-2024 20:03:07
психолог онлайн
Дякую Вам до доповнення. Ви пишете, що вона відповіла Вам "якось проникливо, тепло...". І саме це Вас спонукало почати з нею працювати...
Тобто, на той момент , якщо я правильно зрозуміла, Ви обрали суто емоційну підтримку... І це було настільки ціннісно для Вас, що все інше Ви здатні були дуже довго терпіти
Я не знаю Вашої ситуації, тої, з якою Ви почали працювати. Але у мене складається враження, що у Вас є глибинна тенденція до залежної поведінки. Бо саме в такому випадку, очікуючи схвалення, певного емоційного погладжування, ми станемо довго "закривати очі" на всі інші фактори, навіть якщо вони явно деструктивні...
Власне, вертаємося до питання щодо стосунків з батьками в дитинстві? Адже саме в такому віці формуються практична більшість установок та моделей поведінки, якими ми неусвідомлено керуємося в дорослому віці... В тому числі, проблеми із соціалізацією, в стосунках та більшість страхів....
І ще... Як на мене варте особливої уваги, що дуже багато питань, поставлених перед Вами, було уникнути... А так буває тоді, коли нам дуже не хочеться торкатися чогось надзвичайно важливого, бо підсвідомо відчуваємо, що може бути дуже боляче... Але ж не не подивившись їм "в очі", рухатися далі практично неможливо. Бо це, як велетенські кайдани на ногах...
Відредаговано автором 13-11-2024 20:23:17
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373737 для Алла Григорівна
Дуже дякую вам за вашу відповідь, так, хотілося тепла, розуміння, підтримки, вона мені ніби здавалось що дає її, але це перейшло у те що вже я її підтримувала, хотіла щоб вона заспокоїлась, була впевнена у собі, думала що її теж люблять. Звернулась за страхом війни, я переїхала до безпечного району, але прифронтовому місті, і вона мені постійно останнім часом почала казати що я загину , хоча мій запит був на те як прожити втрату, на те як мені як волонтеру забути пекло що я бачила у області, як не думати кожного дня що загине чоловік який пов'язаний з війною, вона ж почала чіпати наші стосунки з ним, хоча проблем немає, одна проблема - війна, біль, втрати, ми багато поховали друзів. Вона так і не допомогла мені пережити біль від війни і казала що моє рідне місто ніби скоро знищать, доводила до істерики, а потім записувала голосові на 40 хвилин, казала що ми ніби пов'язані з нею якось і я думала що як це дійсно так,що ми зустрілись не просто? У мене увімкнувся режим рятівника і я намагалась вже витягнути її. Так тривало з вересня. Потім я сказала що хочу навчитися багато чому коли ми говорили про мотивацію, йти на курси, і вона почала знецінювати що у мене нічого не вийде, що треба почати, почала заздрість показувати, а потім так і сказала, я обурена що у вас є чоловік, а у мене не налагодилося. Ввечорі ми говорили про мотивацію, була консультація, і ось вона пише ну так, прямо під бомбами вчитися будете ну ну, вам недовго там типу жити залишилося, давайте припинено консультації, це дратує мене, хочу припинити бо ви не робите як я кажу, шукайте іншого спеціаліста, але ж вона так само перервала спілкування з іншими дівчатами. Вона мені казала що я зазвичай не дружу з клієнтами, але ви цікава, я казала що я проти такої дружби, натякала. Так само було з іншими дівчатами, це просто словами не передати, я зараз відчуваю себе як використаною. Вона сказала ще що її бісить що я змінююсь, що інакше на все дивлюсь. Тобто у мене просто шок від усього, і чого я увімкнула рятівника не знаю, стало якось шкода її, у неї з батьками проблеми, проблеми з чоловіками і робота не так вже добре йде, можливо сильна емпатія чи щось таке, з дитинства шкода таких у кого все шкереберть...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373734 для Валентина Михайловна
Благодарю вас за ответ, я терпела это из чувства уже жалости к ней потому что мне было жаль что у неё в жизни всё не так как надо, то с родителями проблемы, то с мужчинами, то она себя некрасивой считает,я уже начала понимать что что-то не так, но при этом мне хотелось спасти её я включился режим спасателя потому что я сама часто переживала наедине сложные моменты ( не одинокая, я интроверт и боюсь доверять людям ), я поняла ещё что-то странное после того как она со мной говорила про астрологию что мы якобы в прошлых жизнях по её подсчётам виделись, про интимную связь с мужчиной на расстоянии ( когда он у неё заграницей был) и я тогда думала закончить всё, но она сразу как ощущала, менялась и я снова давала ей будто шанс, и последнее время стремилась всё полностью оборвать, и она писала и писала и звонила, у меня работа своя и тоже нет времени так....
психолог онлайн
"но знаете даже грустно что я не могу других предостеречь"
Вы могли бы предостеречь других подав жалобу в Этический комитет профессиональной организации, в которой она состоит. Но для этого, конечно, нужен внутренний ресурс. А его у Вас сейчас, как я понимаю, нет.
Да и, честно говоря, есть сомнения, что она состоит в какой-то профессиональной организации.
Мне очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с проходимцем от профессии.
психолог онлайн
. Інколи таке буває зі спеціалістами, особливо якщо не знають як правильно себе наповнювати. Адже, такого роду робота, як психолог, потребує величезної кожноденних роботи над собою: заняття спортом, духовні практики, постійне самоусвідомлення та навчання і розвиток. В тому числі, через "пролдавлювання" власних проблем. Бо психолог не має права не тільки свої проблеми афішувати та демонструвати, а навіть залишати непропрацьовпними. Це техніка безпеки в роботі з людьми. Бо відбувається не лише певний внутрішній зв'язок, але і енергообмін
І те, що вона додали своїх проблем не тільки Вам, а і тим, з ким Ви говорили, змушує дуже задуматися, чи не варто цій пані пройти самій супервізію на профпригодність.
А щодо страхів, Насправді, Ви абсолютно праві!
Вам потрібно було дійти до певної точки всередині себе, щоб точно знати, в якому напрямку рухатися і не зупинятися! . І ця пані зіграла, як на мене, роль такого собі потужного тригера. Поясню як це працює.
Є рівень свідомості, а є рівень несвідомий. І саме він визначає те, як ми будемо реагувати та діяти в житті, і саме він створює нам обставини та ситуації. Щоб пройшовши їх, ми позбавилися "якорів", блоків, травм, очистилися, відштовхнулися і швидко почали розвиватися. Кожний страх, як і любе почуття, колись, під впливом певних чинників, був сформований. Але не просто так, а з дуже важливою для нас роллю і надзвичайно великою місією. Але якщо ми не зрозуміли його ролі для нас:
- чому повинні навчитися,
- як змінитися,
почуття починає "стукатися" до нас у різні способи, щоб ми нарешті перестали від нього тікати, "пропрацювали" його, трансформували і, нарешті, відпустили, звільнивши місце іншим, новим і для нас більш конструктивним емоціям, почуттям та реілексам.
Як на мене, не розуміючи цього, ця пані не просто торкнулася Вашого страху, а ще й підсилила його. І це, як не дивно, добре. Щоб Ви нарешті зрозуміли, що чим сильніше ми боїмося самого страху, тим він стає більш руйнівним для нас. І навпаки. Коли набираємося мужності, і в медитативному стані або під час арт -терапії, розстановок за Хелінгером, іншим потужним методикам, налагоджуємо зв'язок з ним, він, виконавши свою місію, з радістю сам іде від нас.
І ще... Ви з нею увійшли в певний резонанс. Бо у неї, самої, судячи з усього, величезна кількість страхів, з якими вона не впоралася... І до речі, коли психолог не знає технік безпечної праці з людьми, може не лише підсилити проблеми в людині, з якою працює, але і "понабиратися" самій проблем від тої. Так що, ще невідомо, кому "пощастило" більше, і хто виграв, а хто програв в цій не дуже приємній ситуації. 😉
Мені чомусь здається, що їй за зараз самій не дуже добре. Адже, Ви також зіграли роль певного тригера і "підняли" назовні її величезні внутрішні, непропрацьовані проблеми. Як думаєте, чому вона "втекла" заблокувавши Вас?
Як на мене, не впоралася не з Вами, а сама з собою та своїми внутрішніми проблемами.
Урок перший. Ви маєте право припинити працювати з психологом в будь який момент. Бо це Ваше життя і Ваш вибір
Другий урок. Частіше прислухайтеся до своєї інтуїції, яка у Вас, як на мене, достатньо розвинута. Якщо погано на душі, то любі, зовні гарні дії, то омана.
Третій. Перш ніж прийняти рішення працювати з психотерапевтом, можете домовитися про першу безкоштовну ознайомчу зустріч онлайн. Яка буде тривати стільки, скільки ви домовитеся зі спеціалістом. До цього, як перевірка, провести один повноцінний сеанс. І зрозуміти, чи дала Вам щось корисного ця зустріч? Які відчуття після сеансу? Чи хочеться Вам рухатися далі разом?
Відредаговано автором 14-11-2024 10:09:18