Кому вірити?
Сьогодні не повірила хлопцю, що він робив і де був, бо так мені написала хороша знайома, бо хлопець був з її чоловіком, якого вона виганяє і ненавидить. То брат мого хлопця. Вони зараз за кордоном, в Україні, тому у нас такий телефонний зв'язок.
Пройшла вже година часу як останній раз ми говорили і він не пише, я дзвоню, а в нього немає інтернету. Дзвоню і пишу його братові, чи він вже пішов від нього. Взяв телефон мій хлопець і він був все ще в брата дома. Але я не повірила.
Паралельно з цим писала тій жінці брата і вона написала, що вони годину назад десь пішли і їх немає, і що не стгся мій хлопець.
Чому я так почала кіпішувати і заїжджати на свого хлопця. Тому що колись він так само прикривався стрижкою, аби сходити по наркотичні речовини разом з братом.
Але коли я говорила з ним, попросила ввімкнути відео, де я бачила, що він стоїть біля братового дому у його одязі. Але я знов не повірила, бо повірила тій жінці брата, тоді він сказав, що покаже волосся від стрижки і пішов показав мені його, також і сфотографувався, що пострижений. Але я знов не повірила, бо та жінка сказала, що не знає де вони були, але вони не стригтися в квартирі і вони грають сто відсотків в азартні ігри. Я почала його допитуватися, що чи він грає, бо до цього, так, було, що він цим займався.
Але потім та жінка писала, що їх точно не було в квартирі, і вони не стригтися там, і що хлопець мій стригся тиждень назад, і вона запитала своїх дітей чи бачили вони, що стриглися вони в квартирі, на що відповідь була ні.
Але волосся було, в смітнику валялося, тобто він же не міг стригтися десь в іншому місці і принести викинути в смітник туди. І тут я зрозуміла, що мене обманула ця жінка, і спеціально повернула все проти нього, бо вона зла на свого чоловіка і на всю його родину, це і сестри дві, і мати й батько. Тепер ще й я туди потрапила з своїм хлопцем і ледь не розлучилися через це.
Я дуже запальна на рахунок таких новин, і для мене будь-яка шкода, чи то наркотичні речовини, чи алкоголь, чи азартні ігри це табу у відносинах. Але я його тоді пробачила і народила йому донечку. Але таке відчуття, що та жінка так і хоче нас розлучити і поставити палки в колеса. Ви запитаєте, чому я все-таки повірила хлопцю, бо ми поклялися ,що я ніколи більше не нагадуватиму про це, а він більше ніколи не буде цим займатися, заради сім'ї. Але я не стримала свою обіцянку, не знаю, що на мене чекає.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день.
цитата:
Ви запитаєте, чому я все-таки повірила хлопцю,
Я запитаю вас "чим ви займаєтеся в своєму житті, наскільки ви задоволені вашими відносинами, все таки кому ви народжували донечку і на яку допомогу очікуєте від психологів сайту?"
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376352 для Віталія Юріївна
Я взагалі художник, вчилася 8 років, але зараз в декретній відпустці і доглядаю за дитиною.
Поки що не знаю на скільки я задоволена адже ми не бачилися з ним вже рік, були на то причини. Ми не сварилися нічого, ми підтримували зв'язок і один одного, але були далеко один від одного.
Я кохаю його, просто мою довіру було не раз порушено і це поки що одна проблема у наших відносинах. Не знаю чи зможу знову повірити, можливо, коли будемо разом, то все вийде.
Так, скоріш за все ніякої допомоги, можливо просто виговоритися і викласти все на папір, як то кажуть.
Доповнення від автора
психолог онлайн
Доброго ранку, Олю!
цитата:
КОМУ ВІРИТИ?
Дуже важливе, як на мій погляд, питання - кому вірити?
Вірити треба собі(!) І тим, хто на довіру заслуговуує.
Це означає - бути в контакті з реальністю і вірити своїм почуттям, своїм очам, власній інтуіції. Якщо ця навичка ще не розвинута, то потрібно зайнятись її розвитком. Краще у співпраці з психологом.
Наразі ж бачимо, що з вірою і довірою є значні проблеми. Та й підстави, чесно кажучи, є -
цитата:
ля мене будь-яка шкода, чи то наркотичні речовини, чи алкоголь, чи азартні ігри це табу у відносинах
цитата:
мою довіру було не раз порушено і це поки що одна проблема у наших відносинах
А, крім того, ваш темперамент
цитата:
Я дуже запальна на рахунок таких новин
Тобто новини, подібні до озвучених тією жінкою, включили приспані страхи і побоювання щодо надійності вашого хлопця. І, відповідно, вашого майбутнього разом з дитинкою від нього.
А в цьому моменті зачіпаються більш глибокі для життя питання. Наприклад, як обираєте партнера і батька для своєї дитини? Які чесноти цінуєте? Наскільки поважаєте себе і вмієте розбиратись в людях? І т.д.
цитата:
скоріш за все ніякої допомоги, можливо просто виговоритися і викласти все на папір, як то кажуть.
Тобто полегшити свій емоційний стан, розділивши з кимось тягар переживань. Це загалом корисно. Однак до вирішення накопичених проблем поки що не веде. Сподіваюсь, ви це усвідомлюєте.
психолог онлайн
Правильно ли я понимаю, что ваш МЧ употребляет наркотики?
Вы пишите, что простили его. За что именно?
Если человека не раз обманывали, то доверия не может быть. Как верить обманщику. Но вы выбираете оставаться в отношениях.
Как вы видите дальнейшее будущее с этим человеком, если вы до такой степени нервничаете и не верите ему?
По какой причине вы не видитесь год?
Когда планируется встреча, чтобы вы вместе были?
психолог онлайн
Зверніть увагу на свої реакції, ваша емоційна реакція на інформацію від знайомої була дуже сильною і, можливо, дещо непропорційною до фактів. Спробуйте зрозуміти, що саме провокує у вас таку бурхливу раекцію: страх втратити стосунки, ревнощі, минулий досвід? Усвідомлення цих тригерів допоможе вам краще контролювати свої емоції у майбутньому.
Перевірте інформацію з різних джерел - у ситуації з великою кількістю суперечливих даних важливо зберігати спокій. Спробуйте зв'язатися з іншими людьми, які можуть зясувати ситуацію. Однак, пам'ятайте, що чутки можуть спотворювати дійсність.
Поговоріть з партнером відверто, коли пристрасті вляжуться, постарйатеся обговорити з партнером те, що сталося спокійно і конструктивно. З'ясуйте його точку зору, поділіться своїми почуттями та побоюваннями. Важливо порозумітися і відновити довіру у відносинах.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376360 для Валентина Михайловна
Так, правильно.
Не знаю чи пробачила йому але залишилася з ним і ще й народила дитину від нього. Не знаю, що мною керувало, хоча тоді у голові були плани розійтися але...
Так, згодна з вами, не можу повернути довіру мені дуже складно, на кожному кроці підозрюю, від кожної гілки шарахаюся.
Вибираю, бо мабуть ще залишилися почуття, і заради дитини.
Ну якщо це повториться і будуть докази, то не залишуся з цією людиною ні за що . Але можливо він і правда помінявся і змінився, хоча б заради дитини.
Де був, ви зараз покрутите біля виска і подумаєте, що у мене все настільки погано у житті, що я на таке наважилася. Він був у в'язниці. Це не наркотики, не бійкв, не вбивство не дай Боже, а дещо інше. Але там і моя вина, що відпустила його туди, але маємо, що маємо.
психолог онлайн
Ради ребёнка?
А в чем ценность для ребёнка отец-наркоман и сидевший в тюрьме?
Что хорошего он может дать ребенку?
Вы, скорее всего, склонны к созависимым отношениям и с этим нужно разбираться, поскольку ничего хорошего эти отношения не принесут ни вам, ни ребенку
Но это для индивидуальной психотерапии и достаточно длительной