Почему девушка изменилась в моменте?
Доброго дня. Почну з того що знайомі з дівчиною 5 років, перші 2 вона була заміжня за моїм другом дитинства який став наркоманом та коли вони одружились деякий час став нормальним. Народилась дитина, мене взяли хрестиним. А потім десь 8-10 місяців було дитині. Чоловік почав пропадати з дому на 3 доби або на тиждень, доволі часто, з роботою не складалось, там на гроші кинули, там вигнали, та й просто грав у гральні автомати, потребляв амфетамін, познімав з дружини все золото що дарував, здав в ломбард, також свій та її хороші телефони. То приходив миритись то уходив. Я працював фасадником і добре заробляв. І ця дівчина почала мене просити про допомогу часто, винести коляску, допомогти скупитись, позичити грошей. Ну і я почав часто купувати їй з дитиною їжу, проводити час разом, допомогати фізично ну і розмовляти з її чоловіком що так не можно, треба щось робити, в тебе дружина і дитина. Багато йому наодалжував грошей, але він вирішив що можна брати і не віддавати. Йшов час, між нами почалась романтика, але все завершилось поцілунком та розмовами. Я так вже встиг втратити голову і після чергових колисок з'явився муж, вона до мене стала прохолодно відноситись я обираю сім'ю і все. А в мене вже тільки о ній думки. Потім почалась війна, я пішов добровольцем, не спілкувались більше тижня, потім ця дівчина зателефонували, поспілкувались, сказала що скучила, хвилюється.
Чоловік так і не змінився, йшов час, я на війні, ми часто спілкуємось, потім чоловік знов покинув її, я почав їй давати гроші щоб відчувала грунт під ногами з дитиною на руках, але вже без почуттів. Вона мені не давала ніяких шансів тож просто спілкувались і допомогав. Приїхав у відпустку, зустрілись, провели час разом, прогулянки, розмови дома, сказав що думаю про неї. Чоловік був знов десь. Уїхав з відпустки, спілкувались, через деякий час в мене помер батько, я приїхав його ховати, ця дівчина дала мені колосальну підтримку, допомогу з організацією цього питання, ну і декілька раз ми будучи вдома починали цілуватись, пестити друг друга доходила майже до секса але вона припиняла все. Потім через деякий час сказала що ледве себе втримувала але чоловік.
Потім я знов уїхав, і через деякий час вона сама захотіла до мене приїхати. Потім ще, був секс, ну і ми почали зустрічатися. Я наполягав щоб вона розлучилась. До речі вона після родів дуже втратила зір, я допомогав, водив її по лікарням, робили МРТ і т.д. І вона казала що від чоловіка їй потрібна фізична допомога. Ну і зрозуміло що вони інколи спали разом. Також як і раніше він приходив, був деякий час разом, вони сварились він уходив. Йшов час, приїздила вона, приїзжав я у відпустку, ми проводили час, займались коханням, їздили в інше місто з приводу її здоров'я, я закривав її фінансові питання, подарунки, інколи були сварки, через повернення чоловіка, я наполягав на розлученні. І так пройшло 2.5 роки. Намагалась мене через лікарню та влк списати щоб ми змогли виїхати за кордон та почати нове життя там. Але все виявилось складніше, я ввдлежав в 2 лікарнях, пройшов влк, в лікарнях казали гіпертонія 2 стадії, на влк сказали першої, тому здоров. Я бодався з ким тільки міг, командування, начмед, влк, але нічого не змінилось . Вона наполягала в наполягала на тому що роби щось, лягай в лікарню, намагайся. А в мене в один момент опустились руки і я вирішив передихнути. + Хотілось купити собі зброю, підкорити грошей. Доречі развелась вона з чоловіком, отримала інвалідність, ну і сварились ми 3 місяці, дуже сварились. Вона переймалася що мене перекинуть на найгарячіший напрямок і я загину. Ну через деякий час так і сталось, перекинули на пекельний напрямок, відбулись деякі події і я пішов в сзч. Приїхав до неї а вона каже, в мене дитина, мені тепер треба подумати як нам з тобою бути. До речі в момент сварок вона почала знов спілкуватись з вже колишнім чоловіком і отримувати від нього кошти. Він був у командировках і приїзжав інколи
Мене її невпевненість вибила з колії. Я почав казати, що якщо треба подумати, то думати ні про що не треба, і пішов додому. Через деякий час вона подзвонила, приходь до мене, прийшов. Поспілкувались, наче все добре. Через деякий час сварки, сварки. Вона працює медичною сестрою. За час що я був на війні я їй віддавав майже все кошти. І тут я приїхав, почув таке і вирішив більше не давати бо схоже що мене зіллють. Покупав продукти, готував, трохи прибирав і спав. Бо в 6 ранку прокидався, робив каву, будив і вдягав дитину у садок і часто лягав далі. Не працював, ждав сезону фасадів. Та і взагалі мене це вразило і були думки повернутись на війну, а також жив війною, дивився всі новини, шукав своїх хлопців які зникли безвісті, шукав їх на всіх ресурсах. Ну і часто сварились. То я уходив, то вона виганяла. На 8 березня не подарував подарунок бо були в сварці я був у себе дома і з температурою 39. Її це образило. Основні претензії що сидиш на дивані, навіть не прибираєш, прибираєш ти за своєю собакою а що мені з цього, мало дзвониш, мало пишеш, нікуди не ходимо, а вдома я не хочу сидіти. Потім прийшов сезон фасадів як до війни а роботи немає, через війну. Став шукати, знайшов роботу. Дівчина лягла в лікарню. Я приходив забирав її, обнімались, цілуватись, але вона все частіше не хотіла інтиму. До речі я їй дарував срібні серьги, 2 каблучки золоті з пропозицією, ще на 1й рік відносин. І почались червоні флажочки які я чомусь з'ігнорував. Те що спілкується з чоловіками, вона комунікабельна доволі. Під час сварки сказала що міг б мене кинути, за мною хлопчик почав залицятись, я сказала що в мене у відносинах ще нерозбериха. Почались зрівняння з тими чоловіками які добре себе зараз почувають. І весь час що ми мирилися ми перший день лагідні, цілуємось а другий день, наче я прозрачний. До речі я зробив їй ремонт у відпустці в кімнаті, леноліум, обої, телефон їй подарував.
Ну і ось я на роботі, вона прийшла додому раніше мене, сказала що мій цуценя натворив діл, щось погриз, щось зкинув. Прийдеш будеш прибирати. Вечором я прийшов почав прибирати, цуцик трохи засцяв її документи на що вона сказала що мені треба їх відновлювати, я сказав що висушу і все буде добре. Ну і вона починає психувати, каже що від мене шкоди більше ніж від моєї собаки, йди додому. І я пішов. Тобто ми посварились а не розстались і це неділя до пасхи. І от я працюю, живу дома, скоро пасха, і вирішую миритись щоб відмітити разом. Содзвонились, приходжу кажу так і так, вибач давай щось вирішимо, миритись, мінятись. На що вона каже я тобі давала 1 шанс , потім другий, третього не буде
Я ушов в нерозумінні як так, зустрілись піся пасхи по моїй ініціативі. Почала мені показувати фото як відмічала Пасху в компанії. На фото побачив що якийсь чувак сидить поруч з нею, багато хлопців і дівчат і цей тип тримає свою руку ні її нозі. Я пішов в рознос. Вона сказала що тут такого, всі підвипівші, тісно, не накручуй. Та й я самотня зараз.
Ушов. Дзвоню їй коли на роботі, спілкуємось, дзвоню вечором пропоную зустрітись, каже в мене гості, давай завтра. Був ключ від квартири але боявся накоїти лиха. Вирішив прийти о 8 під предлогом попити кави з ранку та поговорити. Прийшов, набрав, вона заспана, кажу я беру каву і йду до тебе. Каже ні, в мене гості, я вони зрозуміють це. В цей раз ключ з собою не брав. Розказала потім що гості це подруга з 2 дітьми, на столі суші, 2 піци, бутилка з під лікера, і ніяких фото підтверджень ніде що подруга. Робив массажа побичав на нозі на ікрі слід як синяк від укусу. Спитав що це, каже не знаю, десь вдарилась. І все. Зовсім чужа людина
Шанс я тобі не дам, потрібну було раніше, шо мішало раніше, сказала що не кохає мене, перестала в мені бачити чоловіка, ніяких шансів, ніяких іспитальних термінів, єдине що пропонує дружити, допомагати і гуляти як раніше і можливо через деякий час все буде ок. Можливо. Інші варіанти відкидає. Після розставання майже завжди гуляє з подругою, яка її ще настрополила против мене. В неї чоловік і дитина, і моя призжає з роботи, бере дитину і іде к ним, з ними. Багато фоток, на всіх вона весела, фото під якісь пісні а-ля якби не ти я б не вірив в любов
З мене зробила ворога, я її роздражаю, на повідомлення відповідає але швидко дратується, шансів ніяких окрім дружби не дає, каже що я тупий, що вона стільки зі мною боролась, казала як треба а я не робив, що єдиний шанс це бути корисним в можливо щось розгориться. Кажу так до розставання так і було, що не влаштувало? Вже пару раз сказала що хоче щоб я сдох десь безслідно, бо я її бішу. Зовсім іншиґа людина, і я не можу зрозуміти як так сталось, як так різко вона змінилась, що робити. Є думки або спробувати як вона каже або уїхати на деякий час з міста, не спілкуватись, бо мені здається що вона вже у відносинах з кимось або шукає когось перспективніше. На мене часу в неї геть немає
А ще не може пояснити як вона вийшла зі стосунків. Я казав одразу після розставання що як так ти мене кинула? Я тебе не кидала і не відмовлялась. Так і я не кидав. Як закінчились стосунки? Хто кого кинув? Потім стала казати що з моменту мого приїзду то були не стосунки. А як же що ми спали, цілуватись, обнімались, я тобі допомогав у всьому? Які можуть бути стосунки що ні подарунків, не проводимо разом свята і час десь щоб не вдома. Ось така ситуація.
При всьому тому вона завжди вважає себе правою, може перебивати коли намагаєшся виправдатись, перебиває, надає свою версію, не розуміє що деякі мої дії це відповідь на її дії де вона мене образила або не рахується зі мною як з коханим. Таке ото, ти до неї добре, вона погано, ти до неї погано, вона ще гірше
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
ПОЧЕМУ ДЕВУШКА ИЗМЕНИЛАСЬ В МОМЕНТЕ?
А якщо не змінилась, а була такою завжди? Очікувала того, що їй потрібно - допомоги, слухняності, щедрості і тому подібне.
Та, насправді, між нами, ваше питання хоч і актуальне, аде нікуди не веде. Вся проблема в тому, як ви обраєте жінку? Яка ваша модель побудови близькості? Що вас притягує і зваблює? Чому не цінуєте себе, коли вас відверто використовують? Чому не бачите очевидних речей і відповідно не реагуєте? На чому базується ваша схильність до залежних стосунків?
От, бачите, скільки нагальних питань постало після вашого допису. Усі вони потребують відповідей. Водночас, очевидно, що самотужки їх не знайти. Тому варто попрацювати з психологом особисто. Отриманий зиск знадобиться не лише на сьогоді, в більшій мірі - на майбутнє(!)
психолог онлайн
Здравствуйте!
Это действительно были НЕ отношения. Может только с Вашей стороны, но с ее - НИ одного!!! раза и даже намека.
Что я увидел в описании - сплошные манипуляции и использование Вас в качестве спонсора, грузчика, ремонтника, любовника и т.п. А то, что Вы этого всего не замечали, то это все про Вашу наивность и НЕжелание видеть правду. За что и поплатились.
А барышня эта судя по описанию - весьма нарциссична. Эгоистична, любит выгоду, склонна к изменам, манипуляциям и
перекручиваниям.
Можете и сами ее продиагностировать по статье:
ЯК ВИЗНАЧИТИ У СЕБЕ (ЧИ ІНШИХ) НАЯВНІСТЬ НАРЦИСИЧНОЇ ЧАСТИНИ?
https://upsihologa.com.ua/yak-viznachiti-u-sebe-nayavnist-narcisichno-05-02pavelbasan.html
Надеюсь, после прочтения, будет более понятно про "изменения", которых в общем то и не было. Просто суть свою она тщательно и умело скрывала. Особенно от того, кто и сам обманываться был рад... Это я про Вас.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381515 для Володимир Анатолійович
Ви знаєте, якось було легко з нею в спілкуванні одразу. Багато тем, цікаво, весело, прив'язався. Потім вже як були у відносинах я був на війні а там відбувається переоцінка цінностей життя і передчуття постійне що не сьогодні-завтра може скінчитись життя. Тому й не парився дуже стосовно такого формату відносин. Думав як будемо вже дома разом, якось треба буде перебудувати відносини. Та і сам я, Батько помер, з Матір'ю не спілкуюсь майже бо в дитинстві покинула через проблеми з батьком. І в неї до мене сугубо фінансова цікавість. А тут виявилось що як з'явились проблеми, все знецінилось і мене замінили наче нічого серйозного не було
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381518 для Павел Леонидович
Так, багато співпадіння по вашій статті. Я і в перший невдалий досвід відносин з нею ще почав це підозрювати, навіть пам'ятаю казав їй що вона нарцис.
Але будучи вже на війні де в любу мить може статись що завгодно якось не придаєш уваги тим грошам, хай дівчина радується. Думав як буду вже дома, перебудуємо стосунки. Але негативні риси в спілкуванні часто вилізали та дратували. Ну якось пильність заснула, думав ну людина ж цінує те що робив, пройдемо проблеми разом, та все налагодиться а тут таке. Стосовно зрад, є таке, розказувала про свої відносини, і з нашими відносинами 4 людям зраджувала, все обертається в погане відношення до неї, що її це не паре майже якщо так.Маніпуляції також часті явища. Але на зраду йде нелегко, боїться голосу совісті каже, і тому приклад наші відносини поки була заміжня, де довго вагалась.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Ви знаєте, якось було легко з нею в спілкуванні одразу.
І це вас підкупило. Злий жарт відбувся, тобто марні і наївні сподівання, що -
цитата:
Думав як будемо вже дома разом, якось треба буде перебудувати відносини.
"Якось" - це ж ні про що. Якось - це про будь-який результат, окрім того, який би задовольнив.
цитата:
І в неї до мене сугубо фінансова цікавість.
Схоже, як і в цієї жінки...
цитата:
А тут виявилось що як з'явились проблеми, все знецінилось і мене замінили наче нічого серйозного не було
Так, ви не надійний в плані - війна, щось може статись, а для неї, скоріше за все, важлива стовідсоткова передбачуваність і впевненість. Почуття не потрібні. Безпека, матеріальна допомога - ось цінності, заради яких робляться вчинки. Зиск - вершина і маяк прагнень.
Вам би радив попрацювати з психологом, аби розібратись з травмою дитинства -
цитата:
з Матір'ю не спілкуюсь майже бо в дитинстві покинула через проблеми з батьком
та її теперішніми наслідками.
Відредаговано автором 04-05-2025 18:23:46
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
якось не придаєш уваги тим грошам, хай дівчина радується
Но НЕ Вам же она радуется! Деньгам. А это разве не обидно?!
Но если принять во внимание:
цитата:
з Матір'ю не спілкуюсь майже бо в дитинстві покинула через проблеми з батьком. І в неї до мене сугубо фінансова цікавість
, то становится понятно с кем Вы привыкли к подобному потребительскому отношению.
Учитывая все это, уверен, что и мать Ваша - такая же нарцисска. А значит с детства имеете нарциссическую травму, которая и позволила Вам войти в эти патологические отношения и психологически находится в них ДО СИХ ПОР. Физически из них вышли, но психологически - еще нет.
Про свою травму можете почитать здесь:
ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЧИ ПЕРЕЖИЛИ ВИ В ДИТИНСТВІ НАРЦИСИЧНУ ТРАВМУ?
https://upsihologa.com.ua/yak-zrozumiti--chi-perezhili-vi-v-ditinstvi-21-02pavelbasan.html
ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЧИ ПЕРЕЖИЛИ ВИ В ДИТИНСТВІ НАРЦИСИЧНУ ТРАВМУ? ЧАСТИНА ДРУГА
https://upsihologa.com.ua/yak-zrozumiti--chi-perezhili-vi-v-ditinstvi-22-02pavelbasan.html
Відредаговано автором 05-05-2025 02:59:28