хлопець перестав дзвонити після конфліктної розмови по телефону
час від часу виникало відчуття, що мені хлопець щось не договорює, він говорив, що все вирішить сам. Ми мали поїхати за місто на вікенд, але в нього сталася трагічна ситуація і він поїхав з міста. Майже переконливо говорив, що до вихідних повернеться. Я в п'ятницю хотіла з ним поговорити,але він не взяв слухавку і було зрозуміло, що він випиває в той час з другом чи друзями. Це мене спровокувало і я поцікавилася сама про бронь будинку на сайті. Виявилося, що на його ім'я броні немає. Це стало причиною конфлікту . Я знаю, що потрібно було спокійніше до всього віднестися, але ми тепер не спілкуємося і думки про нього не дають мені спокою. Особливо коли я вдома.
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Немного не понятна ситуация.
Что за бронь на доме?
О какой трагической ситуации речь?
В целом, как давно вы в отношениях?
Как вы поняли, что если МЧ не взял трубку, то он выпивает с кем-то?
У МЧ проблемы с алкоголем?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ХЛОПЕЦЬ ПЕРЕСТАВ ДЗВОНИТИ ПІСЛЯ КОНФЛІКТНОЇ РОЗМОВИ ПО ТЕЛЕФОНУ
Цей факт реальності зрозумілий - стався конфлікт і хлопець перестав дзвонити вам. Внаслідок цього ви втратили спокій -
цитата:
думки про нього не дають мені спокою.
Поясніть, будь ласка, які думки вкрали ваш спокій?
цитата:
час від часу виникало відчуття, що мені хлопець щось не договорює, він говорив, що все вирішить сам.
Розкажіть, що вам завадило прояснити в розмові причини його поведінки, якщо вже помічали недосказаність?
цитата:
Особливо коли я вдома.
Це про які відчуття? Можливо, самотності? Покинутості? Розчарування? Невиправданих очікувань?
І, зрештою, ви не поставили питання психологам. То чого ви потребуєте? Без прояснення цього запиту, неможливо рухатись вперед(!)
психолог онлайн
Доброго часу доби. 👋
Дуже цінно, що ти звертаєш увагу на свої почуття і хочеш розібратись у тому, що відбувається між вами. Це важливий крок — не замовчувати, а намагатися зрозуміти.
👉 Давай подивимось на ситуацію спокійно, без осуду, а з боку розуміння себе і іншого. У відносинах дійсно одне з ключових — це довіра та відкритість. Коли ми не розуміємо, що відчуває чи переживає інша людина, коли є відчуття, що щось приховується, з’являється внутрішня тривога, неспокій. І навіть якщо партнер каже: "Я сам вирішу", це можна прийняти як турботу, але лише тоді, коли є загальне відчуття прозорості в стосунках.
👉 Ти пишеш, що наче відчувала, що хлопець щось не договорює. Це важливо. Твоє тіло, інтуїція вже сигналили: щось не так. І твоя реакція — це не просто ревнощі чи контроль, як іноді це називають, а реакція людини, яка відчула певну нестиковку між словами і діями. Саме через це ти подивилась бронювання — не з бажання контролювати, а щоб перевірити, чи не обманюють тебе. Це абсолютно людська реакція, коли довіра похитнулась.
👉 Так, далі стався конфлікт. І ти визнаєш: можна було спробувати спокійніше, не реагувати емоційно. Але важливо пам’ятати — емоції не виникають на пустому місці. За ними завжди стоїть біль, страх, розчарування. І якщо ми відчуваємо, що нам брешуть або уникають розмови — це ранить.
👉 Що можна було б зробити? Дуже делікатно, без обвинувачень, сказати про свої почуття. Наприклад: «Мені здається, що ти зараз не зовсім відкритий зі мною, і мені від цього тривожно. Я не хочу тиснути, але мені важливо розуміти, що з нами відбувається». Такі формулювання допомагають не створювати конфлікт, а відкривати простір для розмови.
👉 Щодо самого факту, що він не відповідав на дзвінки і, схоже, випивав у той час — таке теж буває. Іноді люди тікають від розмов, коли не знають, що сказати. І це теж показник — наскільки вони готові до партнерства, до відповідальності у відносинах.
👉 Ти також пишеш, що тепер не спілкуєтесь, і думки про нього не дають спокою, особливо вдома. Це природно — коли зв’язок обривається різко, психіка не встигає це «перетравити». Особливо коли ще залишилось багато нез’ясованого. Якщо ти відчуваєш, що хочеш спробувати поговорити — це не слабкість. Це спосіб закрити гештальт. І якщо хочеш — я можу допомогти сформулювати короткий, ввічливий меседж, який не тисне, але дозволяє дати знак: «Я відкрита до розмови».
👉 І ще. У будь-яких відносинах важливо залишатися з собою. Не втрачати себе у тривозі, в очікуванні, в постійному обдумуванні. Якщо план зірвався — це прикро, але важливо мати альтернативу. Навіть просто — прогулянка, зустріч з подругою, новий фільм. Це не втеча — це турбота про себе. Бо стосунки повинні наповнювати, а не виснажувати.
Твоє мислення правильне: ти дуже уважно і делікатно намагаєшся зрозуміти ситуацію. Можливо, варто трішки більше фокусуватись не лише на тому, що між вами, а й на тому, що потрібно тобі — не з точки зору стосунків, а з точки зору внутрішнього стану. Спокою, безпеки, рівноваги. Бо ти цього варта.
Якщо захочеш продовжити — я поруч.
З повагою і теплом. 🌿
психолог онлайн
Доброго дня, Нік!
Дуже цінно, що звертаєте увагу до свого внутрішнього світу почуттів і емоцій, і бажаєте розібратись з ними. Ваші емоції і бажання спокою дуже важливі.
Поверну вам те, що почула:
ви з хлопцем планували поїхати за місто відпочивати на вихідні, але до того він поїхав, сказавши, що відбулась трагічна ситуація і обіцяв повернутись до планованого відпочинку.
цитата:
Я в п'ятницю хотіла з ним поговорити,але він не взяв слухавку
Ви хотіли про це поговорити і він не взяв слухавку, і ви подумали, що він вживає алкоголь з друзями. З'ясувавши, що броні на відпочинок від його імені не було, не обговорили з ним цю ситуацію, вірно? Тобто, діалогу з хлопцем і обговорення ситуації не було? ...
І тепер думки про нього не дають спокою.
Хочеться більше дізнатися про ваші почуття і емоції в цій ситуації. Тож, які саме емоції у вас зараз викликає згадка про цю ситуацію? Як би ви хотіли себе відчувати в цій ситуації?
В безпечному просторі конфіденційності, прийняття і розуміння можемо подосліджувати ваші емоції і створити відчуття спокою думок.
З турботою, Тетяна 💓