Сумніви у чоловіку.....
Чоловік продовжує спілкуватися зі свекрухою (своєю мамою), як нічого не сталося. Кілька днів тому вона мене образила! Зневажливо про мене говорила у телефонній розмові з чоловіком. Вони майже посварилися за це...У результаті чого чоловік сказав: не звертай на неї уваги! приїхали до неї (свекрухи), своє зробили та й поїхали...
Було кілька днів холоду у нього з нею: чула це у їхніх розмовах по телефону...
А зараз -- знову, ніби нічого не сталося. Тепло говорять. Мені чомусь неприємно. Хоча розумію, це його мати. І зауважу, при цьому чоловік тепло говорить і про мене їй, тобто свекрусі (хвалить, щось розповідає про мене, хвилюється за здоров'я і.д.) навіть зараз, після сварки. Їй, нікуди діватись, вочевидь, підтримує ці розмови про мене в хорошому ключі....
Я ж із нею не спілкуюсь поки телефоном взагалі..
Тобто якась двояка картина.
З одного боку, у моєму чоловікові мене все влаштовує -- робить все для нашої родини, прислухається до моїх побажань і т.д.
З іншого -- (скажу, як думаю, може це й не правильно) -- хочеться, щоб він зі свекрухою говорив холодно, менше за нас розповідав і т.д. бо вона ж мене образила!
Тобто я бачу, що він і мене любить, і зі своєю мамою не хоче мати поганих стосунків!!!! ..якось так...
Але мене при її нападках захищає....! Це явно.
Я ж проводжу себе нейтрально -- типу мудро...
Але почалися сумніви....після 13 років шлюбу...у чоловіку...може, він надто прив'язаний до мами??
А може це я прискіпуюсь? І все ок?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Вітаю! Справді, непроста ситуація.. Звісно, вона його мати, він має до неї почуття і йому вирішувати чи потрібно спілкуватися з нею, і як саме. Але, напевно, той факт, що ваш чоловік не захищає вас, якщо його власна мати ображає вас - це тривожний сигнал. Ваш чоловік може бути не "занадто прив'язаним", а, наприклад, просто боятись конфліктів, уникати їх. Тобто, намагатись бути хорошим і для вас і для неї у даному випадку. І тоді це хибна позиція, якщо його мати проявляє до вас агресію. Ви маєте право почуватись захищеною і спокійною, навіть якщо його родичі агресивні. Він не може змінити їх характер, але було б чудово якщо б він реагував на конфлікти і займав сторону, яку ті конфлікти вимагають зайняти. Чи говорили ви з ним про це? І ще - чому саме ви, а не він - маєте їздти до неї, чому вам може знадобитись говорити з нею по телефону, наприклад? Чи можете ви взагалі уникати зустрічей з нею, щоб не наражатись на нові нападки з її боку? (це не вирішить всієї ситуації, але трохи зменшить шанси конфліктів)