Стосунки з дівчиною
Зустрівся з дівчиною походив 2 роки потім почало ламатися, зради обмани і тд тп. вже пройшло з того часу близько 3 років і ніяк не можу її забути, інколи при зустрічах відновлюєм стосунки але не надовго, я хотів би її забути але ніяк не можу цього зробити, не знаю що з цим робити реально потрібна допомога бо я в відчаї!!!!

Ответы психологов
Ирина Владимировна Пилькевич психолог
Добрый день, Назік!
Из твоего письма мало понятно про твои отношения с этой девушкой и про тебя. Если есть желание расскажи пожалуйста подробней.
Дополнение от автора вопроса ·
Почав зустрічатися з дівчиною закохався в неї ну так яяк і вона в мене потім зясувалось що вона мені багато в чому збрехала про своє минуле ну і взагалі переді мною поводилась як янголя(Думаю я її за це і полюбив).
Проходив час і я багато що дізнався про неї від наших спілдьних друзів, про її обмани, коли вона мені зраджувала по пустіках(Тіпа з кимись гуляла) я дуже ревнивий. Якщо бачили один одного на яву було все прекрасно, а як діло доходило до розтавання на декілька днів і розмова ішла по телефоні все ламалось!
---- А зараз буває що відпочиваєм, гуляєм в одних і тих самих місцях, починаєм спілкуватися вона говорить що любить мене ну я тоже, але на другий день все ламається, вона знов кудись втікає!
Мені здається я її ще люблю, але і водночас ненавиджу!!!
Хіба таке можливо що з людиною хочеш бути прожити життя і в одночас ненавидиш її.
Після розставання з нею я почав пити курити, ну тіпа не постійно тому що робота не дозволяла, а так на вихідних в вільний час не міг без спиртного відпочивати.
Зараз вже все настроїлось кинув згубні привички взявся за розум займаюсь спортом і хочу почати жити новим життям!!
А старе просто забути, переступити через нього і продовжувати іти в майбутнє не згадуючи менуле!!!
От такак ситуація....))))
Дополнение от автора вопроса ·
І ще одне почали зустрічатися ми теж брехнею!
В неї до мене був хлопець який пішов в армію!!!
А вона мені до того нічого не казала і получилось що вона через мене його кинула, а таке я дуже сильно не люблю!!!
Ирина Владимировна Пилькевич психолог
Из твоего письма звучит, что отношения еще не закончились, а продолжаются. Ты пишешь, что ты очень ревнивый. Можешь ли ты представить, что вы таки с ней расстались и она начинает встречатся с другим парнем.
Дополнение от автора вопроса ·
Да, можу!
Але чомусь в мене проскакує думка що ми будем разом, хоча свідомо я цього не хочу.
Дополнение от автора вопроса ·
Я б хотів її взагалі її з голови викинути забути, я про неї дуже поганої думки!
Але от ніяк не можу забути, чомусь не вилітає з голови і все!)
Ирина Владимировна Пилькевич психолог
Судя по тому, что ты пишешь ты все еще хочешь продолжать с ней отношения хотя и испытываешь к ней противоположные чувства, как ты писал "Мені здається я її ще люблю, але і водночас ненавиджу!!!"
Дополнение от автора вопроса ·
Та да, є таке!
В мене зі всіма так, занадто сильно захоплююсь людьми!
Але цю людину я не хотівби взагалі знати!!!
Стерти все що з нею звязане, хоча я знаю шо вона там тож про мене не забуває)