Як поступити?
Через минуле моєї дівчини,яке зовсім ніяк мене не стосуваллось і було задовго до мене,я втратив своє майбутнє з нею. А все через власну дурість,ревнивість і не виваженість.. В нас 10 місяців були стосунки,досить серйозні ,з конкретними планами на майбутнє.Але,за одни день все закінчилось. І головне шо не через якісь проблеми між нами,а через то шо було за 3 роки до нашої зустрічі...
Вона мені розповіла про свої колишні стосунки. Звичайно ж я і раніше про них знав.Але в подробиці не вдавався.А тут одного разу дійшла розмова до цієї теми,слово за словом,питання за питанням і почали виходити на зовні дуже неприємні для мене подробиці..Наприклад : що від 17 до 21 років,в неї не було як таких стосунків. Були просто зустрічі для сексу з хлопцями,деякі з тих хлопців мали стосунки з іншими дівчатами і паралельно секс з нею..
Після чого,я почав ужасно злитись,ображатись на неї,ревневати.даже не знаю як описати то шо відчував...
І на наступний день я їй наговорив дурниць.. на говорив їй багато наприємних речей,після яких даже чути про мене не хоче.І на тому закінчились наші стосунки. Я зараз дуже розкаюсь в сказаному,але повернути час і слова назад не можу.
Тому я вирішив до вас звернутись.Я розумію шо психологи не мають відповідей,відповіді в нас самих. Але,все ж виходячи з вашого професійного і життєвого досвіду,чи могли б ви сказати шо в конкретній ситуації потрібно робити?
Коли було б доречніше почати відновлювати з нею контакт,або взагалі як поступти в цій ситуації..?
Вона мені дуже потрібна,але я не знаю як поступити зараз…
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Наталья Владимировна Царенко (Проценко)
Ирина Витальевна Дуновская
Добрий день, Назар! Я вважаю, що саме зараз ви повинні вирішити для себе, що саме важливо вам в цих стосунках.
Чи зможете ви прийняти її минуле та будувати свої стосунки? Чи можливо в думках будете знову і знову повертатись до того, що розповіла вам дівчина?
Дуже часто ми ідеалізуємо своїх обранців. Це нормально на певних етапах розвитку стосунків. Але питання в тому чи є можливим для вас прийняти її минуле та не "домальовувати" в уяві щось до того, що є зараз в сьогоденні. Ви зустріли її не в минулому, а в вашому сьогоденні, де в кожного з вас на момент зустрічі є певний досвід, який впливає на те які ви є зараз.
Можливо і у вас є теми з минулого якими ви не наважитесь поділитись зі своєю дівчиною. А якщо наважитесь та можливо зустрінетесь з непорозумінням та неприняттям вас таким. Якщо вже зачепилась тема про минуле то питання в тому чи готові ви прийняти одне одного такими, які ви є. Чи можливо "ідеальний" образ обраниці, як трафарет буде примірятись до кожного і навряд знайде підходящу кандетатуру. Це складно, коли моє уявлення, як повинно усе бути не співпадає з реальністтю. Особливо коли мої переконання досить сильні.
Бажаю успіхів. З повагою Ірина.

психолог онлайн
Присоединяюсь к коллеге Ирине Алексеевне.
Могу добавить два момента:
чтобы объясниться со своей девушкой, можете написать ей письмо,в котором поделиться всеми своими чувствами и эмоциями, которые испытываете сейчас, всеми своими сожалениями и извинениями - поскольку личной беседы она, скорее всего, будет избегать и высказаться вам вряд ли удаться. Но выговориться-то нужно! Даже не ради девушки и возможного восстановления отношений (не факт, что это случится), - а ради вас самого, ради равновесия в душе, облегчения того груза, который сейчас на ней лежит: человек доверился вам, - и за это же получил пинок в самое нежное место - вот как это выглядит в ее глазах.
Вне зависимости от того, помиритесь вы или нет - извлеките урок из произошедшего и не наступайте на те же грабли: существуют интимные сферы в прошлом людей (причем они не всегда касаются именно секса), копаться в которых не стоит.
Ну и последнее... Помните: больше всего мы не приемлем в других то, с чем не можем смириться в себе.
Назар, это так?
Дополнение от автора
"Больше всего мы не приемлем в других то, с чем не можем смириться в себе"...я згідний...
Але,в даній ситуації все трошки тонше...Бо наприклад їй(з її ж слів) даже чути і думати не хоче, що я колись був з кимось,шо мені з кимось буо добре і тд..
Я ж у свою чергу від неї постійно чув про її минуле... І як би до всього ставився з роузмінням,мене той факт шо в неї були хлопці не задівав.кли вона мені розповідала про свого колишнього кий помінв ї відношеня до стосунків я нормально сприймав.. Але,вивело з себе коли я дізнався шо крім нього, стосунків як таких у неї з ними не було..тільки сеск..
Не знаю.в цій ситуації на мою думку швидше якісь власні,субєктивні уявлення про "прийнятне" і "неприйнятне" зіграли роль..
Я то може все перетравити" змиритись, прийняти.. тільки можливості такої вже нема.Бо піддався емоціям..
психолог онлайн
Потому и говорю - попробуйте ей написать. Пока составляете текст, перечитываете, проверяете - учитесь контролировать свои эмоции и убирать лишние, - те, что мешают взаимопониманию.
психолог онлайн
Здрастуйте, Назар!
Я перечитала Ваш лист і доповнення до відповідей. Хочеться запитати: а що поганого в того, "шо крім нього, стосунків як таких у неї з ними не було..тільки сеск..."?
Дополнение от автора
Хороше питання... Ну можна почати з того шо у кожної людини є свої принципи.Даже відсутність принципів є принципом.Кожна людина керується кимись нормами поведінки.І я не виключення.
Я не буду казати про то шо погано,а шо ні.Просто заглом скажу про ті гендерні стереотипи які регламентують поведінку чоловіка і жінки..
Ті стереотипи є не в мене,але є в суспільства... Знаю як хлопці відносяться до подібних дівчат...Це не приємно..Мені дуже неприємно знати шо вона була для них просто сексуальним обєктом,обєктом знаття напруги... А тим більше шо це в основному були особи її оточення.друзі її друзів,її співробітники і тд..
Дополнение от автора
До речі,це вона деже не з власної ініціативи так поводилась.. Їй друг.який мав велиий вплив на неї , старший на 8 років казав шо даже якшо у неї нема стосунків то мусить бути хоча б секс...бо секс важлвий для здоровя і тд..
психолог онлайн
ВСе ж таки стереопити є у Вас, тобто у Вашій голові, а не в суспільства. Бо суспільство вже давно толерує громадянський шлюб, секс до шлюбу, гомосексуальні шлюби і навіть парафілії. Ви пам"ятаєте, що у середні віки робили з красивими жінками? Інквізиціція їх спалювала і називала відьмами, а в 20 ст. Папа Римський вибачався перед людством за ці злочини. Тобто суспільство розвивається.
З іншого боку, у Вас, мабуть, теж до неї були дівчата, секс ...І це - нормально, бо "на козаку нема знаку", бо чоловіки - полігамні. То ж чи не здається Вам, що варто цінувати ваші стосунки, а не оцюнювати Вашу дівчину?
Дополнение от автора
Я нічого не маю проти ромадянський шлюб, секс до шлюбу, гомосексуальні шлюбів...Це трошки інше. Принаймні для мене.
Одна справа коли це секс до шлюбу в контексті стосунків,коли є хоча б мінімальна симпатія..інша ж коли просто секс заради сексу.Коли зустрілись,переспали і розбіглись.І так з кожним.А це бували і троє хлопців в з одного колективу..Тільки кожен в свій період.
психолог онлайн
Мені лише залишається побажати Вам знайти дівчину з хорошим минулим :)
Дополнение от автора
Та я і з її "не хорошим" минулим змирюсь..тільки б помиритись..
психолог онлайн
ОТ і добре, миріться )