О создании множества личностей(скорее сограждан) внутри себя
Добрый день. Мой вопрос появился после того как я нашёл статью о "эффекте безбилетника" и захотел применить её только к внутреннему я. Мой вопрос: Можно ли использовать как инструмент созданный образ что я управляю не одним собой а множеством? - в том что по отношению к ним я не могу использовать полноценного восприятия "человек", а ближе использовать схожесть с внутренним органами. То есть одного себя делить на несколько. Для чего видеться такая потребность: Рассматривая каждого отдельно жизнь делается ещё более ответственной. так и я начинаю видеть ещё больше возможностей в действии когда определённое задание(даже которое не хочется делать) можно поручить на одного или определённую группу людей в зависимости от планируемого время выделения на это задание. Таким образом можно лучше контролировать действия в зависимости от целей. В эффекте безбилетника ишлось про то что в больших группах с общими целями никому не выгодно стараться но дополнительную выгоду получают те кто начинает жить за счёт других(в пример часто приводились войны - хоть и большинство хотят мира но те кто хотят войны активнее). Легче получилось создать пример с кетчупом: цели большинства меня - поддержание нормального здоровья, но возникают действия с моей стороны и единичные мысли когда я хочу съесть что-то с кетчупом и я съедаю в тот момент. Если исходить от образа общества в одном человеке то - "определённая группа людей или один человек в какой-то неожиданный для многих момент съел(и) кетчуп". К кетчупу я мог бы привести и более видный всем образ – “органы которые против кетчупа(или просто не за кетчуп) но определённая часть мозга захотела(кетчуп мог захотеть не только часть мозга но и определённые органы, гормоны и т.д. могли бы тоже посылать такое желание(напр у беременных) )”. Я захотел привести пример с подготовкой к экзамену к которому я должен подготовиться и сдать нормально если уже учусь в универе. Я решил взять за одного согражданина - 5минутку, так как на работе в маке они часто используются,+в технике помидоро часто выделяют 5минут на отдых+советуют сразу же выполнять мелкие дела на которые требуется меньше 5-ти минут(нужные дела). Но например по сравнению с кетчупом в этом примере, когда есть цель подготовиться к экзамену я должен подобно тем кто платит за проезд - оплатить и за обучение в универе(подготовкой к экзамену и др.) и не допускать большое число безбилетников(с примером не забрасывать учёбу) иначе автобус не поедет либо скорее всего приидётся платить штраф большинству(делать всё в последний момент, и не спокойно, и не качественно). Но появились мысли - а вдруг это предпосылки к раздвоении личности или я в чём-то себя буду очень обманывать - потому и задал этот вопрос. Раздвоение личности у меня отсутствует - но что если подобное отношение к себе может сильно исказить картину видения и себя и мира или наоборот это, помимо в каком-то плане личной эффективности, может и улучшить восприятие и прояснить картину мира? Заранее спасибо за ответ!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрий день! Людина структура монотеїстична (центрована) і всі функціїї її психіки і фізичні процеси мають проходити узгоджено. Хвороби і психічні відхилення утворюються тоді коли унеможливлюється узгоджена робота (наприклад людина багато працює і ігнорує фізичну втому, або маючи певний конфлікт в собі ігнорує і тим самим породжує окремий проце в собі що веде до симптомів і в подальшому проблем) .
Те що ви описуєте схоже на бажання передати відповідальність (спихнути від себе). Більш здорова поведінка передбачає усвідомленість, і є таке поняття ідентичність (їх може бути багато але всі вони частини одного цілого і працюють злагоджено) це коли ви в даний момент працюєте на роботі ви працівник і тому вся ваша увага на професійну діяльність а коли йдете додому то перелюючаєте увагу на іншу ідентичність тобто в кожній ситуації свої потреби і акценти. Тема широка.
Головне перестаньте гратися з якимись поняттями які відходять від реальності.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь! Я не згоден з тим що ми абсолютно єдинє ціле так як і ми входимо в систему(напр. соціум) і самі складаємося з органів, клітин(які мають такий же набір інформації ДНК, завдяк якому і збудувався наш організм), але згоден з тим, що процеси мають проходити узгоджено. Коли я писав що можна поручити справу на інших людей я не мав на увазі передати відповідальність іншим людям. Скоріше в основі цього інструменту я мав на увазі те, що я сам особисто починаю розглядати себе як складений "з багатьох рук" і починаю їх розглядати в першу чергу не з концепції різних особистостей так як вони і є складовими цілого(мене) а ближче з концепції - більших можливостей до дій(так як кожні 5хв я можу щось зробити) і також з концепції того що я не одна думка, дія, ціль і т.д. а велика кількість з того що можливо у одному житті, що підвищує важливість і зацікавленість у житті. Чи не підвищує усвідомленість те що ми не просто розглядаємо себе як цілий організм але і те що ми постійно різні люди(тобто постійно змінюємось не тільки внутрішньо але і зовнішньо у своїх думках, діях і т.д.)?
психолог онлайн
Розумію що багато інформації і цікавих ідей в наш час (чеж цікавлюсь новими дослідженнями та відкриттями) тому з того що ви описуєте це так звані конструкції заглиблюють скоріш ну світ внутрішньопсихічний, і в цьому складність сучасного світу (багадо думаємо про розвиток, еволюцію, ідеї і тим самим відходимо від суті життя).
Входимо з вами у філософські роздуми і ізотерику. (надалі припиняю писати в цьому напрямку)
Є люди теоретики і практики, одні думають як жити а інші пробують жити. Просто старайте хочам не опускати з виду і прості речі які приносять як то кажуть звичайне людське щастя.
Дополнение от автора
Ще раз дякую за відповідь! Ну якщо в цьому плані - то згоден можно ще довго роздумувати про багато різних речей. Мені захотілось подобну ідею про яку я питав перетворити в робочий інструмент. Я так зрозумів із вашої останної відповіді, що це прост як певна ідея. Думаю спробувати думати в такому русі, і скоріше за все у виконанні справ вона ближче до ідеї яку і ви висловлювали - займатися і думати саме про ту справу яку зараз виконую напр. прибиранням- думати про прибирання, під час виконання завдань думати як виконати завдання(бо на певні дії в цей самий момент потрібні і частини мене які можуть повністю усвідомити цей самий процес). Перша ваша відповідь мені теж дещо прояснила де ви казали за конфлікт всередині себе що якраз і може призводити до більш неузгоджених дій. Зараз все-таки думаю більш активно пропрацювати у напрямку пошуку відповідей на ці питання на які у мене досі існують конфлікти.