Як зробити захист від людей,які ображають
Всі роблять замічяння, що не таким тоном з ними розмовляю. Повишають гллос матюкають посилають .Говорять щоб навчилась з ними говорти, кідають трубку т.п.Це роблять батьки чоловік навіть сестра). Я не знаю , уже не хочу з ними спілкуватися щоб мене не ображали.Мама і сестра постійно мене хочуть відправити до психолога списують що в цьому винен чоловік .Но я можу сказати їх всіх ставлення до мене однакове, чому я повинна себе почувати якось недосканалою,через них.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый день!
В чем Ваш вопрос и какая Вам нужна помощь? По какой причине Вы ссоритесь или повышает голос? Вы сами так думаете или нет?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
цитата:
Но я можу сказати їх всіх ставлення до мене однакове, чому я повинна себе почувати якось недосканалою,через них.
Вы и не должны чувствовать себя какой-то несовершенной, даже для близких людей.
А если они дают вам это понять, то из каких-то своих соображений, желания власти, контроля, может быть?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Настя.
цитата:
Всі роблять замічяння, що не таким тоном з ними розмовляю. Повишають гллос матюкають посилають .Говорять щоб навчилась з ними говорти, кідають трубку т.п.Це роблять батьки чоловік навіть сестра).
Ваші родичі виключно аргументують своє підвищення голосу, образи на Вас тим, що Ви розмовляєте до них неправильним тоном? А якого б тону вони хотіли? Ви їм казали прямо, що така їхня поведінка Вас ображає? Можливо такі ситуації зазвичай виникають, коли ви спілкуєтеся на певні теми?
Розкажіть детальніше про свої стосунки із чоловіком.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня.
Ви описуєте дуже неоднозначну ситуацію. Звісно, ви не маєте себе відчувати некомфортно через слова людей, навіть якщо це близькі люди. Кожен має право на те, щоб відчувати себе достойною людиною, щоб його поважали. З іншого боку, якщо вам не один родич, а багато людей дають зворотні зв'язок про те, що ви не культурно спілкуєтесь, то можливо варто над цим задуматися.
Ви себе вважаєте приємною співрозмовницею? Як почуваються, що відчувають люди, спілкуючись з вами, як вважаєте?
психолог онлайн
По какой причине на вас повышают голос, в каких вопросах вы не можете договориться?
Как давно такое происходит?
Как вы с ними общаетесь? Какие отношения?
Дополнение от автора
Напрклад чолвік може просто так сказати(ми мовчимо і тут я до нього заговорила він до мене як ти зі мною говориш, я можу спитати, як розмовляю уже починає голос дрожати тому що здається я нормально заговорила просте питання було).Я уже починаю замічати що починаю хвилюватися зразу що почнуть на мене кричати що я не так розмовляю.
Мама просто з нею розмовляю що трапилось чому ти такрозмовляєшь ти що поругалась з кимось?
Сестра позвонила вона погано чує я повисала тон(точніше громче почала говори) ти чому так розмовляєшь зі мною говори так з чоловіком.
Я здається нікому нічого погано не роблю стараюсь їм допомогати.
Це завжди відбувалось зараз почалось на постійнійй основі.
Дополнение от автора
Питання таке як мені поводитися з ним, щоб вони на мене не повишали голос, можливо потрібно якось підстроіти голос щоб легче їм було.
Так я розумію якщо всіх кажуть що зі мною не так можливо правда так.
Зараз в мене не має підтримки від батьків і від чоловіка не можу розповісти щось.Не можу з ними поговорити можливо ви не так розмовляєте до мене я до вас також.Вони взяли позицію мене обвиняти.
психолог онлайн
цитата:
Зараз в мене не має підтримки від батьків і від чоловіка не можу розповісти щось
Скажите, а Вы на кого-то сейчас злитесь или обижены? Возможно, что люди действительно чувствуют что-то в Вашем голосе, ведь важен и тон, с которым человек обращается. Такое ощущение, что это другие люди от Вас защищаются таким образом. Посмотрите на ситуацию с другой стороны
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Це чудово, що ви готові над собою працювати і вчитися. Дійсно можна навчитися вмінню спілкуватися, розвинути комунікативні навички. Але для цього потрібно з вами поспілкуватися, відчути те, як відчувають себе інші поряд з вами, розібратися в ситуаціі.
Цього, що ви написали не може бути достатньо, щоб вам щось рекомендувати. Ви не бачите себе зі сторони, тому не можете об’єктивно описати ситуацію.
Якщо справді бажаєте покращити якість спілкування з близькими, потрібно працювати з психологом індивідуально. Можна особисто, можна онлайн.
психолог онлайн
Я бы предложила вам поработать с психологом, чтобы понять, какая вы в общении, как говорите, как вас видят со стороны. Сделать выводы, почему вам так говорят близкие, по вашему пересказу невозможно
А вы пробовали спросит у своих друзей как они видят вообще общение со стороны?
Дополнение от автора
Колись на початку стосунків я посвятила свій час чоловіку і на даний мої друзі далеко від мене. Була одна подруга я пару раз пожалілась на щось вона розкричалась що в мене не має нічого поганого в житті.(так я розуміла її в неї трішке фінансова ситуація але є тільки хвилювання за гроші а ще відносини між людьми)
Зрозуміла проблема в мені буду працювати над собою , можлива причина в мені я до них сама погано ставлюсь, но я такого не помічала чомусь вони мене вирішують відправляти до лікарів а самі ангели.
психолог онлайн
Ну, если Вам об этом говорит уже не один человек и эти люди близки Вам, то возможно что-то их обижает. Вы говорите, что когда-то обратились к близкой подруге со своими переживаниями и она их как бы обесценила. Возможно, что сейчас, когда Вы обращаетесь Вы боитесь, что Вас могут обесценить и это ощущается как нападение для них, ведь люди больше считывают не столько слова, как что стоит за словами
психолог онлайн
цитата:
Насправді, дуже часто все залежить від форми подачі повідомлення. Іноді виникає проблема у кодуванні і декодуванні інформації через суб'єктивізм кожної людини (а це основа для виникнення конфліктів). Погоджуюсь з колегами, якби ця ситуація була лише з кількома людьми, то це одна справа, а якщо вона повторюється неодноразово у спілкуванні з різними людьми, то потрібно краще придивитися до себе. Я розумію, як Вам зараз образливо і співчуваю, проте запам'ятайте - ми не здатні змінити поведінку інших людей, лише свою. Ви звертаєтеся до спеціаліста не для них, а для себе, щоб Ви отримували задоволення від спілкування.
Крім цього, я помітила, що Ви плутаєте поняття "психолог" і "психіатр". Психолог - це спеціаліст, що переважно працює із психічно здоровими людьми (крім клінічного психолога), у яких виникають труднощі на соціальному і особистісному рівні. Психіатр - це лікар, що працює із психічними розладами та, відповідно, назначає медикаментозне лікування.
Дополнение от автора
Я скажу мої близкі з дитиства відносились до нервової людини, коли я була маленька ходила в школу і приходила жалілась на вчителів мама мені говорила а можливо ти вина в тому що отримала погану оцінку, хтось образив а можливо ти вина що тебе образили.Ти нас обманюешь, взагалі я їх не дурили ніколи.Підліткомвому віці просто боялась щось розповісти.
Потім трішки змінилось ставлення коли я виросла не жалілась або пожалілась вислухала батьків не тримала на них образу,що вони не підтримили мене.
На даний момент я думаю я їм нічого поганого не роблю, коли я їм допомогаю вони ображаются коли не допомагаю ображаюсь.
А можливо я не вина що вони так ставлятся до мене, можливо їм легче вилити свої недовольства на дитину яка їм хоче краще.Так само чоловік знають що я їх послухую в душі переживу поплачу а потім з ними говорити,тому що обіду не можу тримати.
Так можливо тяжко повірити що є такі люди.Моїй родині легче мене обвинити чим визнати свою вину.
Вони хочуть бачити ту жінку і дочку на яку будут кричати вона нічого їм не скажить уйде тихо,їм так хорошо буде.Уже провірила коли мовчки уходиш то вони нічого кажуть, навіть не спитають можливо щось не так їм таке подобається мати служанку яка буде мовчати їм.
психолог онлайн
Даже если ваши родные просто сгоняют на вас свое недовольство и раздражение, то все равно вам будет полезно поработать с психологом, чтобы как минимум, заметить, как вы позволяете это делать, научиться отстаивать границы, общаться по другому
психолог онлайн
цитата:
Безперечно, що ми Вам співчуваємо, що Ваші родичі і Ваш чоловік так до Вас ставляться. Проблема в наступному - чомусь вони так ставляться до Вас і чомусь Ви це їм дозволяєте (тут вже потрібно йти в дитинство, батьківські установки, асертивність, визначити гнучкість особистісних меж). На жаль, в режимі переписки врахувати всі фактори неможливо, крім цього Ваша ситуація вимагає детального аналізу. Погоджуюся з колегами, що Вам необхідно сходити до психолога на індивідуальне консультування і Ви це зробите не для них, а, перш за все, для себе.