Проблеми в відносинах із за комплексів, чи із за чого? допоможіть розібратись
Вітаю, мені 22 роки, мої дівчині теж 22 роки, в відносинах ми вже рік. Відносини дуже гарні, ми кохаємо один одного, піклуємось один про одного, нам цікаво проводить час разом, спілкуватись і т.д. Сварки бувають на якісь не глобальні теми, чи то я десь був занадто емоційний та недовольний чи то вона, але обговорюємо, та находимо згоду. Я розглядаю її, як майбутню жінку, та готовий поєднувати з нею своє життя. Але є деякі проблеми. Вона не терпить критики, навіть здорової, ненавидить коли я вказую їй на якийсь недолік, вона недоліки признає, і сама може 20 раз про них сказати, але коли я про недолік згадаю, в супер обережній формі то на мене скочується хвиля ненависті. Вона говорить що кохана людина не може бачити в іншій якісь недоліки, оцінювати її та критикувати. Але в мене це автоматично виходить. І я сам по собі, якось автоматично оцінюю її, але коли довго не можу сказати про цей недолік, він у мене начебто копиться, і потім взривається, що знову ж таки переростає в сварки. І я признаю що в мене теж є недоліки, і буду тільки радий, якщо вона мені буде на них указувати та я зможу їх позбуватись та самовдосконалюватись. Можливо я хочу покращити себе, але пробую це робити через неї? І ще є деякі такі питання, незакриті, які теж мене дуже чіпляють, коли десь про них заходить мова - вони як бомба. Каже що потрібно все обговорювати та вирішувати проблеми разом, але при цьому заборонила мені, оцінювати та говорити про якісь недоліки, або про те що мені не подобається. Також, я відчуваю себе неповноцінним з якоїсь сторони, адже нам по 22, але ми фізично девственники, ми хочемо і пробували не один раз позбутись цноти, але їй страшно, вона стає замкнутою, і їй стає боляче, при цьому ходила до лікаря неодноразово, скаали що все добре, просто потрібно розслабитись. Секс у нас дуже дивний в цьому плані, все проходить в ручному режимі. Її все влаштовує зараз і її це не дуже тривожить, і вона може про це шутить і т.д., Але я гостро на це реагую, мені неприємні шутки про це. Бувають часто емоційні зриви із за цього, із за яких, як вона страдає так і я. Це все із за комплексів моєї неповноцінності, та різних моїх недоліків, я такий обозленний на світ та на неї? чи із за чого?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня, niks711.
цитата:
але коли я про недолік згадаю, в супер обережній формі то на мене скочується хвиля ненависті.
Опишіть детально цю "суперобережну форму" (діалог). Можливо це стосується якоїсь конкретної теми (наприклад, сексуальної)?
цитата:
вона недоліки признає, і сама може 20 раз про них сказати
Вона по 20 разів говорить про свої недоліки, чи про Ваші?
цитата:
Можливо я хочу покращити себе, але пробую це робити через неї?
Можливо. А на які "недоліки" Ви їй вказуєте?
цитата:
але їй страшно, вона стає замкнутою, і їй стає боляче, при цьому ходила до лікаря неодноразово, скаали що все добре, просто потрібно розслабитись.
Ви запитували дівчину, що саме її лякає в плані сексу? Секс - це не лише фізіологія, але і психологія. Якщо вона не відчуває себе впевненою, бажаною, не відчуває психологічної близькості або захисту, то тоді можливий вагінізм. Так само, важливо як Ви себе відчуваєте у цей момент.
цитата:
Її все влаштовує зараз і її це не дуже тривожить, і вона може про це шутить і т.д., Але я гостро на це реагую, мені неприємні шутки про це.
Вас ображають її жарти чи те, що її влаштовує теперішній стан справ, а Вас - ні?
цитата:
Це все із за комплексів моєї неповноцінності, та різних моїх недоліків, я такий обозленний на світ та на неї? чи із за чого?
Стосунки - це два партнери, тому тут відповідальність 50 на 50. Як наслідок, над проблемою необхідно працювати вам обом і найкраще це зробити спільно із
сімейним психологом.
Ви неодноразово зазначали, що у Вас існують комплекси та невпевненість у собі. Чого саме вони стосуються?
психолог онлайн
Доброго дня
Відчувається що вам властиво брати на себе як відповідальність так і провину за вс що відбувається у стосунках.
"Це все із за комплексів моєї неповноцінності, та різних моїх недоліків, я такий обозленний на світ та на неї? "- це хибна думка.
Все що відбувається у стосунках справа і відповідальність двох людей.
Дуже добре що ви готові працювати над стосунками, маєте намір зростати особистісно і працювати над собою! Проте важливо щоб і дівчина ваша також займала проактивну позицію, та була готова почути вас, обговорювати те що не влаштовує і чути вас.
Це справді важливо, адже тільки вашого прагнення замало.
Я б радила вам домовитись що можете відверто говорити один одному про все що не влаштовує, те що хочете покращити.
Обговоріть це відкрито і чесно.
Найкращє буде вдвох звернутися до психолога, який допоможе вам взяти правильний купс і трішки направить.
Що стосується інтимних відносин- зрозуміло що ваша дівчина морально не готова до сексу, можливо щось її лякає.
Якщо в фізіологічно все ок- значить дійсно треба звернутися до психолога
психолог онлайн
Что касается сексуальных отношений, то я бы рекомендовала вам обратиться к психологу, который работает с этой темой (имеет специализацию "сексология"), чтобы разобраться в том, почему так происходит. Секс важная часть отношений и важно решить этот вопрос до того, как вы решите создать семью.
Кстати, тема критики и ваши попытки сделать девушку лучше, как вам кажется, влияет и на секс.
Теперь по поводу критики. Не бывает никакой конструктивной, справедливой, здоровой критики. И критике не место в отношениях. Вы не на работе, где начальник может и должен говорить о недостатках работника, чтобы исправить какой-то процесс. Если вам что-то не нравится, то скажите про это через "Я сообщения". Это будет про ваши чувства и переживания, когда девушка что-то делает по отношению к вам, и восприниматься будет спокойнее. А критиковать это значит не принимать, пытаться перевоспитать, переделать, указать, что вы лучше, чем ваш партнер. Кому такое будет приятно?