Не можу схуднути
Пробувала сідати на дієту, зривалась, потім знову пробувала, знову об'їдалися, і так багато разів. Тепер відмовилася від солодкого, а потім зірвалася не через того, що не можу без нього, а просто чому б і ні? Думаю про вегетаріанство, про заняття спортом, про пп, а потім думаю чому я повинна собі відмовляти. Не можу зрозуміти що для мене важливіше здоров'я, краса або їсти солодощі. Не можу визначитися з їжею, метою. Їм не через те що хочу їсти, а тому що хочу чогось смачненького або втомилася. І переїдаю постійно хоча розумію, що це шкідливо і що мені буде погано. Хочу схуднути швидко, жорстко себе обмежую щоб потім, коли буду стрункою їсти правильно, але в підсумку зриваюся
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий день. Скажіть, навіщо вам худнути? Що замінюють вам солодощі? Ви говорите з батьками прл ваші переживання?
Яке у вас питання до психологів?
Дополнение от автора
Хочу схуднути, оскільки є зайва вага, яку я хочу скинути; тоді була б хороша фігура; схуднувши я дойду до цілі: раз почала - треба закінчити. Я не знаю. Просто їм, а потім "а нашо". Ні, не говорила. Я можу мати паганий настрій і зірватися, оскільки вже ітак все погано або просто забити на ціль, оскільки втрачаю мотивацію. Вибачте, що так багато тексту, але тільки зара зрозуміла, що я хочу :
Як стати цілеспрямованішою? Як не піддаватись емоціям?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А зачем стать целеустремленной? Что тогда может измениться в Вашей жизни?
"Хочу схуднути, оскільки є зайва вага, яку я хочу скинути" - Зачем скинуть лишний вес? Для чего?
Что мешает обговорить с родителями этот вопрос?
психолог онлайн
Александр Сергеевич Семенюк
Добрый вечер!
Вы сами себе противоречите. Дело не в весе, а в тех эмоциях, которые Вы получаете с едой и когда Вам их не хватает. Вы через вес что-то другое хотите контролировать в своей жизни. Сколько Вы весит сейчас и какой у Вас рост?
Дополнение от автора
156см 48кг
психолог онлайн
Почему Вы решили, что у Вас лишний вес? Сколько Вы хотите весить?
Дополнение от автора
Приблизно 45, видно жир тому комплексую
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
У Вас нет лишнего веса, обсудите вопрос с родителями. Позаботьтесь о себе.
психолог онлайн
цитата:
Вибачте, що так багато тексту, але тільки зара зрозуміла, що я хочу :
Як стати цілеспрямованішою? Як не піддаватись емоціям?
Катя, добре, що ваші думки структуруються в процесі розмови. На ваші"як" - відповідь така : поговоріть про це з батьками, та попросіть вас відвести до психолога.
Як на мене, то питання не у зайвій вазі. У цьому важливо розбиратися індивідуально.
Дополнение от автора
я вас почула, дякую
психолог онлайн
Я думаю, что Вы сам понимаете, что 3 кг это не проблема лишнего веса, а то, что происходит внутри Вашей психики. Есть что-то, что Вам сложно контролировать в своей психике и Вы это проецируете на свой, так проще и понятнее. Даже, если Вы сбросите эти 3 кг, Вы захотите еще или это не даст Вам полного удовлетворения. Вы сейчас находитесь в подростковом возрасте, Ваше тело меняется, меняется гормональный фон и Вам сложно воспринимать его. Если Вы чувствуете, что Вам сложно с этим справиться, то лучше обратиться индивидуально