Страх ігнору
Хлопець поїхав на роботу. Спочатку дзвонив,писав, зараз цього все менше. Питала, каже, що загружений роботою, тільки мені здається що це не так. Ніби уникає розмови. Вже три дні першою пишу я. Постійно ніби відмазки, щоб довго не говорити зі мною. Коли говоримо, питаю, він каже *все добре, люблю, цілую*, а потім знову те саме. На фоні цих розмов, я ніби істеричка, яка шукає привід сваритись. Та навіть мене турбує не це. Розумію головою, що потрібно дати йому час, не писати, не дзвонити, можливо наше спілкування б на цьому припинилось і все б вирішилось . А от виконати це не можу, ніби якась ломка писати, ніяк не можу втриматися, а потім себе картаю за це. Починаю писати багато смс, щоб він зайшов. І цікаво те, що ми можемо поговорити не довго, не вдало, але після цього я заспокоююсь. Пропадає тривожність і паніка.
Просто не можу витримати невідомість і ігнор. Хочу цього позбавитись.
З батьками стосунки нормальні, коли була маленька, якщо щось робила не так, мама ігнорила мене, могла мовчати пару днів. Тільки мені здається,я вже прожила цей момент і ніякої образи немаю.
З хлопцем пів року тому розходились, два тижні було так, що він не хотів вже розмовляти зі мною, не проявляв ніяку ініціативу , а тільки коли я писала, тоді дзвонив. І зараз відчуваю, що маю страх, що таке саме повториться, тому ніби цього уникаю, тим що виходжу перша на зв'язок. Я вже заплуталась в цьому всьому.
Хочу скоріше позбутися цього страху і все пустити на самоплив.
Як позбутися цього страху, заспокоїтись і приймати цей ігнор, а не уникати його? Хлопець ніби відчуває цей страх і робить все для того, щоб його посилити
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
цитата:
У Вас наразі може не бути гострого почуття образи на маму, але стосунки з нею заклали фундамент того, як Ви прив'язуєтесь до інших людей. Мама відштовхувала Вас психологічно, коли Ви помилялись у чомусь, тому для Вас ігнор - можливий підсвідомий сигнал, що Вас не люблять (навіть якщо насправді ставляться нормально). Звідси - страх ігнору з боку хлопця.
Для того, щоб вирішити цю проблему, можна звернутись до психотерапевта, який працює з темою прив'язаності. Також можна говорити із хлопцем про свої почуття і переживання.
психолог онлайн
Здравствуйте.
цитата:
коли була маленька, якщо щось робила не так, мама ігнорила мене, могла мовчати пару днів. Тільки мені здається,я вже прожила цей момент і ніякої образи немаю.
Исходя из того что вы пишите выше, похоже, что это не так. Маму то вы простили, только страх быть оставленной остался - это один из детских страхов. И теперь он для вас появляется в ваших отношениях с МЧ .
цитата:
Lara, тогда вам на личную психотерапию.
психолог онлайн
Добрий ранок! Погоджуюсь з коллегами - Ваш запит на особисту терапію!
Дополнение от автора
А если нет сейчас финансовой возможности пойти на психотерапию?