Тривожність... Емоційне вигорання...
Вже близько 3ох років поки Я у декреті , Я зрозуміла, що Я практично вигоріла емоційно, всю себе віддала сім'ї, дітям і Я щаслива від того, просто на даний час виснажена дуже. І ось нарешті, Я Надумала і знайшла час, щоб завтра присвятити цілий день собі і чоловікові,нарешті гарно вдягнутись, намалюватись і поїхати/піти з чоловіком кудись , дітей залишити з батьками.
Але тут якесь таке дивне відчуття, що Я думаю, що Я погана мама, що залишаю завтра дітей, а сама кудись збирають, замість того, щоб з дітьми час проводити і що ще дуже мене хвилює, це те, що Я просто боюся, боюся не повернутись. ...Останнім часом багато історій з різними аваріями чула і одну з них бачила, і Я так це собі взяла до голови, от вийшла людина з дому і все і от таке сталось і Я боюся, дуже. Це для мене дуже важко вийти за межі дому і без дітей, Як собі можна допомогти... Це виснажує ... ( вдячна за рекомендації.

Ответы психологов
Анастасия Козакова (Киев) психолог
Доброго дня!
Мені здається чудовим те, що ви наважилися і вирішили присвятити собі цілий день. Адже мама, що може про себе піклуватися - це приклад для дітей, що про себе слід турбуватися, і це нормально. До того ж мама, що відпочила, побачила щось цікаве за межами дому - принесе сім'ї свій новий досвід, свої враження, і матиме більше сил для дітей. Дуже вас підтримую у цьому!
Що стосується страху. Ви і самі помітили, що встигли вигоріти. І для вас як для живої істоти цілком нормальним є бажання утекти. Але як людина і соціальна істота ви можете себе за це бажання соромити та винити. Тому таке бажання утекти може стати страхом не повернутися, а під нього за допомогою уяви можна знайти страшні історії, щоб не виходити із дому і не зустрічатися із соромом і провиною.
Спробуйте поставитися до виходу як до експерименту. Що цікавого відбуватиметься? Що вас лякатиме? Від чого радітимете? Що допоможе найкраще відпочити? Які люди навколо? І так далі.
Боятися - це нормально, якщо тривалий час чогось не робиш. Нормально - любити дітей, часом сердитися на них, бажати утекти, і при цьому все ще бути достатньо хорошою мамою.
Добрый день!
цитата:
Я зрозуміла, що Я практично вигоріла емоційно, всю себе віддала сім'ї, дітям і Я щаслива від того, просто на даний час виснажена дуже. І ось нарешті, Я Надумала і знайшла час, щоб завтра присвятити цілий день собі і чоловікові,нарешті гарно вдягнутись, намалюватись і поїхати/піти з чоловіком кудись , дітей залишити з батьками.
Это вполне правильное решение заняться собой и отдохнуть, потому что Вы выгорели и для женщины очень важно иметь свое время.
Вы можете испытывать чувство вины, потому что до этого Вы все время проводили с детьми. Вы знаете, как говорят, что в самолете Вы должны сначала надеть маску на себя, а потом на ребенка. Большую роль играет то, в каком состоянии находится мама и от этого зависит эмоциональный фон детей и всей семьи. Вам нужно перезагружаться и подпитываться какими-то эмоциями. Вы также говорите о высокой тревожности и это тоже может быть следствием эмоционального выгорания. Если Вам сложно справиться самой, то лучше обратиться к специалисту за помощью