Як припинити ревнувати свого хлопця до всіх?
Коли ми десь в компанії людей, і мій коханий спілкується з іншими дівчатами, мене просто розриває з середини гнів та ревність. Як позбутися таких відчуттів, через це самі сварки((
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброе утро!
У ревности есть много причин. Скажите, какие у Вас отношения с родителями? На сколько Вы уверенны в себе?
Дополнение от автора
З батьками гарні відносини, і з самооцінкою ніби все в порядку)
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Як позбутися таких відчуттів, через це самі сварки((
відчуттів позбутись неможна- вони кажуть Вам про те, що щось негаразд. Що саме - Вам потрібно розібратись. Ревність - це недовіра до хлопця. Якщо у відносинах немає довіри, то й відносин не буде. Чому виникає ревність - низька самооцінка, невпевненість у собі. Також тут важливо, які відносини були у Вас з батьками, у них між собою - все це важливо и з цим краще працювати з психологом.
Самостійно Ви можете спробувати в таких випадках говорити собі, що це лише Ваші страхи, нічого страшного зараз не відбувається і почати довіряти хлопцеві, признати його право спілкуватись, з ким йому хочеться.
Якщо ж самостійно цього зробити не виходить і емоції «накривають», то краще все ж звернутись індивідуально до психолога (очно чи онлайн) і працювати з цим разом.
психолог онлайн
Добрий день. Він спілкується абсолютно з усіма в компанії?
Якогл типу це спілкування?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго ранку!
цитата:
Навіщо сваритесь?
Розкажіть, з якою метою йдете на загострення стосунків? Що намагаєтесь довести хлопцю сварками? Можливо, налякати його, мовляв, нехай 100 разів подумаєте перед тим, аби дивитись на інших дівчат?
психолог онлайн
Доброго дня! У Вас надзвичайно сильна залежність від коханої людини. Тобто, Ви сприймаєте його як свою власність - а це не має ніякого відношення до загалом любові. Але і Вашої провини у цьому немає, адже ми реагуємо так, як закладено у нашій підсвідомості... Зачасти буває так, що у батьків сильна близкість, вже у дітей - стає хворобливою залежністю... Мені шкода, але самотужки Ви з цим не впораєтеся. Потрібна повна трансформація Ваших внутрішніх установок. А це можна зробити лише зі спеціалістом....
психолог онлайн
Наталія Крилова
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброго дня, Oksi2021.
Скажіть, будь ласка, а що у Вашому житті є окрім цих стосунків? Хлопець давав Вам приводи для недовіри? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Ви мали досвід зради, або спостерігали такий? Погоджуюся з колегами, що якщо Вам тяжко впоратися з цим самостійно, то необхідно звернутися до спеціаліста.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
В чем заключается его общение?
Изменял ли вам МЧ?
Какие у вас отношения?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Чем наполнена ваша жизнь помимо отношений?
Ваш молодой человек давал вам поводы ему не доверять?
Расскажите больше о ваших отношениях с мч?
психолог онлайн
ДОброго времени суток!
цитата:
Коли ми десь в компанії людей, і мій коханий спілкується з іншими дівчатами, мене просто розриває з середини гнів та ревність.
Гнев - на что? Какая Ваша ценность\правило нарушаются общением молодого человека с другими девушками?
Ревность - это производная эмоция от страха или стыда. Важно разобраться и найти именно первопричину этого страха\стыда. Они могут быть связаны с травматичным опытом прошлых отношений, с детскими установками вложенными Вашими родителями или знаковыми людьми, или с моделью Вашей собственной семьи. Я бы рекомендовала поработать с психологом. Пока с этим не разберётесь - будете ревновать постоянно, даже когда он не будет общаться с другими девушками.