Не можу розібратись в почуттях
Привіт, є хлопець якому я сильно подобаюсь, так говорить наша спільна подруга, і я це сама бачу.Він стабільний, хороший, все для мене робить шоб я почувалась комфортно, його дуже багато насправді, інколи занадто багато.Мене турбує шо мені не хочеться для нього нічого робити, його дії я приймаю але не роблю ніяких кроків, немає бажання, грубо говорячи просто дозволяю любити себе.Він не подобався мені з самого початку, я сама дизайнер одягу і мені надзвичайно важливо шоб хлопець мав свій смак в одязі і гарно виглядав.Мені не подобвється як він одягається, його інтереси мені не по душі, і пристрасті в мене до нього немає ніякої.Я довго мучила себе питаннями, чого я така сучка і не ціную нормального хлопця, якого мабуть послали з неба мені у важкий час, бо він тоді ,признаюсь ,врятував мене психологічно.Злюсь на себе шо не можу полюбити його, бо знаю шо мало таких мудрих і хороших хлопців ,які будуть носити на руках і віддадуть останнє.Але я знаю те шо заставляє мене хотіти людину, зовсім другорядні речі, яких у нас з ним на мою думку немає.Він і з батьками мене познайомив, спонтанно вийшло, і про майбутнє спільне говорить, а я лиш відчуваю шо моментами хочу від нього втекти.Я думаю це не нормально. Не можу розібратись,кинути його чи почекати придивитись може якраз з‘являться якісь емоції, працюю над собою, нагадую собі постійно його плюси шоб відчути хоча б якесь тепло, але це діє не надовго.Як поступити, невже я просто не хочу втрачати зручну для себе людину, чи просто мої емоції до нього ше не проснулись, я вже сумніваюсь шо проснуться ми разом 2 місяці
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрий день, Юліє!
Дійсно, Ви у складній ситуації.
Варто розібратися зі своїми почуттями і бажаннями.
Вважаю, що це запит на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Добрый день.
цитата:
.Як поступити, невже я просто не хочу втрачати зручну для себе людину, чи просто мої емоції до нього ше не проснулись
Очень маловероятно, что ваши эмоции когда-нибудь проснутся... Дело в том, что мы оцениваем человека буквально в первые секунды знакомства , и мозг тут же решает : "нравится- не нравится- безразличен". И если не нравится человек сразу, то никакие его самые хорошие поступки не заставят полюбить его, уважать, ценить- да, но не любить. Так что, отвечая на ваш вопрос, скажу: вы просто не хотите потерять удобного для себя человека.
психолог онлайн
доброе утро. какие отношения у ваших родителей? у вас есть сиблинги?
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброго дня, Юлія
Я думаю, що все, що ви до цього хлопця відчуваєте, це вдячність, бо він підтримав у важкий час.
Любов не приходить коли ми хочемо і не грунтується на логіці. Ви цього хлопця не любите і все, неможливо себе змусити. Ви намагаєтесь почуття втиснути в раціональні рамки: з ним би було добре, а я не люблю. Так не буває. Ми не закохуємося по списку, бо в нього є багато позитивних рис.
Так, ймовірно, ви можете хвилюватися про те, що з втратою цієї людини ви позбавитесь підтримки і турботи, певної допомоги. Це й не дивно, ми всі не хочемо втрачати щось хороше з життя.
Те, що хлопець так багато для вас зробив, а ви його не кохаєте, не робить вас поганою людиною. Ви потребували підтримки і знайшлася людина, що вам її надала. Цей хлопець турбувався про вас добровільно і йому ніхто не давав гарантій, що якщо він все це для вас робитиме, то ви його полюбите і будете разом щасливі навіки-вічні.
Стосунки - це завжди ризик. Коли щось віддаєш, будь готовий з цим назавжди попрощатися. Тобто всі дії вашого хлопця - на його відповідальності. Якби у вас була чітка попередня домовленість, що я тобі підтримку і турботу, а ти будеш зі меою в стосунках, і ви би це пообіцяли, то інша справа. Ви ж не думали, використаю його і піду собі, ви щиро вірили, що у вас щось складеться. Але не склалося. Ну так буває.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Здравствуйте, Юлія.
В вашем тексте ощущается чувство вины. Как будто ваша любовь к этому парню (если бы она была) могла бы стать вашей "оплатой" за его помощь и хорошее отношение к вам.
Но лучшее, что вы можете сделать - не морочить парню голову. Похоже он и правда хороший парень и имеет право быть любимым.
Будьте с ним честны. А с вашим чувством вины можно работать в индивидуальной психотерапии.
психолог онлайн
Доброго дня Юліє! По-перше, два місяці спілкування - це дуже мало. Окрім того, як на мене, у Вас абсолютно неправильне бачення нормальних стосунків, з яких формуються гарні сім'ї. Ви очікуєте якоїсь пристрасті, тоді як варто сили спрямувати на формування дружби... По-друге, в стосунках завжди одна сторона більше віддає, а інша - більше приймає. З часом ролі міняються місцями, коли люди живуть у шлюбі. По-третє, коли людина аж занадто "забігає" всі дороги, це не допомагає іншій закохатися, а навпаки її відштовхує... А як мені здається, Ваш хлопець занадто... Що Вам робити? я б Вам радила не поспішати, і тим паче не поспішати з інтимом... Просто дружіть, спілкуйтеся, зустрічайтеся... Інша справа, чому Ви так гостро реагуєте на його залицяння? Адже - це його бажання Вам допомагати! Ви його не змушували... Як на мене, Ви не вмієте приймати подарунки та турботу... І саме це питання я б визначила як головне у Вашій ситуації... Які у Вас стосунки з батьками?