Поведінка дитини
Привіт усім,потребуємо поради або пошуку спеціаліста) Дитині 6 років. Маємо проблему - у дитини істерика після навіть незначних ситуацій. Наприклад: загубилась туфелька у ляльки, відмова щось купити. Може пів години стояти і повторяти купи,купи,якщо в результаті не отримає бажаного - починає плакати без сліз (таке враження,що просто схлипує і кричить),розкидає речі,гримає дверима,щоб привернути увагу. Відволікання може допомогти на пару хв і далі вона знову просить те,що відмовились купити. Може гратись самостійно але в більшості потрібно зацікавити,ліпити/розмал. разом. Звертались до психолога - порадили домовитись які обов'язки вона виконуватиме (наприклад самостійно одягатись у школу),вона погодилась але зранку все одно відмовляється і падає з ніг,якщо пробує одягути мама. У садку мала друзів,була комунікабельна. Відколи віддали у перший клас - стала більш замкнена у школі,гратись з дітьми не хоче, товаришує з 1 хлопчиком але якщо його немає у школі,теж не хоче туди йти. Поведінка у школі теж бажає кращого - якщо не хоче читати,не вчителя реагує образами,відмовами. Все гаразд за умови,якщо купляти/робити те,що вона хоче але це не зовсім правильно,наскільки я можу розуміти. Така поведінка у нас з народження - вона ніколи не лежала у ліжечку/колясці,постійно дуже сильно плакала (носила її у слінгу,було все гаразд). Також пробували відволікти різними гуртками. Їй подобалось плавання - займались але теж тільки те,що вона хотіла робити,тренера не дуже слухалась. На танцях теж могла просто лежати. Подобається математика - віддавали її на заняття з ментальної арифметики,спершу дуже подобалось,далі відмовилась займатись. Те саме і на заняттях з англ., - їй скучно або може слухати пісеньки,робити все,що каже вчитель або відмовляється,або грається олівцями.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Добрий день! Чи є у Вас можливість пійти очно до психолога? У якому місті Ви живете? Ваша дитина змалечку дуже активна, енергійна? Не може сконцентруватись на важливих речах? т Чи правильно я зрозуміла?Хто із батьків такий? Яка вага при народжені була? Які були пологи?
Дополнение от автора
Ми ходили і очно - спочатку дитина мило спілкувалась але коли їй не дали книжечку лежала на підлзі і плакала . Живемо у Львові. Так,завжди дуже активна та енергійна (буває всі вже вдома втомлені,а вона ніби тільки прокинулась). Під час виконання дом.завдання разом - може концентруватись біля години і більше. Вага при народжені була 3600. Пологи пройшла дуже легко)
психолог онлайн
У Львові є центр Коло сім"ї, раджу звернутись туди, отримаєте професійну і якісну допомогу!!!!!!!!!!!!!
психолог онлайн
Ксения, добрый день!
цитата:
Маємо проблему - у дитини істерика після навіть незначних ситуацій. Наприклад: загубилась туфелька у ляльки, відмова щось купити. Може пів години стояти і повторяти купи,купи,якщо в результаті не отримає бажаного - починає плакати без сліз
Ребнок не существует отдельно от матери и ее поведение напрямую зависит от Вашего эмоционального состояния и того, что происходит в семье. Скажите, какие у Вас отношения с мужем? Какая атмосфера в семье?
цитата:
Така поведінка у нас з народження - вона ніколи не лежала у ліжечку/колясці,постійно дуже сильно плакала (носила її у слінгу,було все гаразд). Також пробували відволікти різними гуртками.
Вы пишите, что так она себя чувствует с детства. Были ли Ваш ребенок запланированным и желанным? Какие были роды? Вы кормили грудью? Из того, что Вы описываете можно сделать вывод, что Ваш ребенок нуждается в помощи специалиста, но было бы хорошо, если бы Вы сами обратились за помощью
психолог онлайн
цитата:
істерика
цитата:
купи,купи,якщо в результаті не отримає бажаного - починає плакати,розкидає речі,гримає дверима,щоб привернути увагу.
Ваша дочь манипулирует Вами.
Однозначно, Вам надо проконсультироваться у психолога индивидуально, чтобы Вы понимали как правильно противостоять ей.
Вы можете проконсультироваться онлайн.
Это может быть разовая консультация, в результате которой Вы узнаете, что надо делать.
Или же более длительная работа, если окажется, что те "крючки", за которые она Вас "дергает" (страхи и/или чувство вины), нуждаются в проработке.
Сейчас еще Вашу дочь можно изменить, потому что характер еще не окончательно сформировался (в силу возраста).
Если же ничего не делать или затягивать с обращением к психологу, то дальше ее поведение будет только ухудшаться.
Отдельно должна проводиться работа с Вашей дочерью.
Причем даже лучше, если такая работа будет онлайн.
Так как ходить к психологу в офис у нее точно не будет мотивации (один раз она сходит, а потом устроит истерику).
А вот нахождение дома, в безопасной для себя обстановке и с "любимым гаджетом", удержит ее в работе с психологом.
У Вас есть достаточно четкий запрос на работу со специалистом.
Поэтому осталось найти психолога. Того кто имеет соответствующее образование и опыт работы по Вашей проблеме.