Розійшлась з хлопцем
Відносини тривали 2.5 років. Довгий час привіт приїхати до нього. Вже коли погодилась і розбиралась з питаннями що і як він розізлився на мене, нагрубив і сказав що ми розходимось
Це було вчора, сьогодні при розмові були сказані доволі образливі слова в мою сторону. Чи може це бути на емоціях і при заспокоєнні через деякий час, він вибачеться. Чи потрібно пробачити та помиритися? Розізлився бо серйозні рішення я узгоджую з матір'ю, адже досі фінансово залежна від них. Це мусили бути мої перші кроки сепарації від батьків(переїзд до хлопця і робота) але він не захотів слухати мене. З нинішньою ситуацією в світі, мене це трішки добиває
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
цитата:
Відносини тривали 2.5 років. Довгий час привіт приїхати до нього.
Вы за 2,5 года ни разу не встречались?
Дополнение от автора
Півтора року армії і кілька місяців роботи з-за кордоном
Майже добрих два роки не бачилися через це, ось мала їхати до нього а так сталось
психолог онлайн
цитата:
Півтора року армії і кілька місяців роботи з-за кордоном
Проясните, пожалуйста, какого рода были у Вас отношения.
Два года назад вы встречались? Как часто?
Он отслужил в армии и уехал работать в другую страну из Украины?
Дополнение от автора
Ми зустрічалис два з половиною роки. Більшу частину часу ми були на відстані. Після армії він поїхав працювати з-за кордон і пропонував приїхати до нього(3 місяці)
В лютому я мала їхати, але через війну лишилась вдома для допомоги сім'ї
Позавчора почали домовлятись, щоб я приїхала, але він розізлився і сказав не приїжджати і що стосунки розірвано. Причиною було те що серйозні рішеннях я обговорюю з мамою(такі як переїзд в іншу країну і робота там).
Цей переїзд був першим кроком мого самостійного по суті життя, але він це сприймати не захотів
психолог онлайн
цитата:
Пока он точно зол на Вас. И обижен.
Возможно, надо дать ему время, чтобы он успокоился.
И после этого попытаться поговорить с ним (в формате "Я-сообщения), если Вы будете этого хотеть.
Если же и после этого он не пойдет на контакт, тогда Вам надо будет сделать вывод, что отношения не выдержали испытания расстоянием, пережить потерю и двигаться дальше.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Чи потрібно пробачити та помиритися?
А Ви готовы пробачити?
Якщо бажання примирення виходить лише від Вас, то чи можливе налагодження стосунків за відсутності доброї волі з боку хлопця?
цитата:
Це мусили бути мої перші кроки сепарації від батьків(переїзд до хлопця і робота) але він не захотів слухати мене.
Коли хлопець не бажає слухати Вас, коли не збирається брати до уваги Ваші обставини, то які почуття відчуваєте?
Дополнение от автора
Я розумію його характер коли він злиться а потім задумується, і за весь цей час теж казала образливі слова. Якщо він не почне писати першим, то написувати зі спробами миритися я не збираюсь.
Мені доволі образливо коли він не слухає мої бажання і думки, хоча це буває не так часто і кожен раз ми знаходимо компроміс
Це вперше така реакція взагалі, і через це я доволі розгублена
психолог онлайн
цитата:
Розгубленність означає відсутність розуміння, як ставитись і як діяти. Пропоную ще раз подивитись на мої питання і за аналогією продовжити цей процесс - внесення ясності у ситуацію. Так Ви зможете самі собі допомогти. Певні червоні лінії Ви вже окреслили. Отже власні цінності будете оберігати. І це добре.
Дополнение от автора
Дякую вам за відповідь
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Причиною було те що серйозні рішеннях я обговорюю з мамою(такі як переїзд в іншу країну і робота там).
А что именно его так разозлило, это то, что Вы приняли решение уехать, которое обсудил с мамой, а не с ним? Что Вы сами хотите?
Дополнение от автора
Його злить сам факт що я прислуховуюсь до батьків,і доволі часто не приймаю повністю самостійні рішення, вони можуть змінитися залежно від обговорення.
Я розумію що я доволі прив'язана до батьків та слухаю їх, і стараюсь виправити ситуацію. Та це не так просто враховуючи що я так вихована? У нас різне виховання, якщо він з раннього віку був більш самостійний, мене ростили в родинному коконі через що я вагаюсь приймати рішення повністю самостійно.
Дополнение от автора
Він розізлився на факт того що хоч і довірилась я йому, про ситуацію я говорила з мамою та прислухалась до її слів
Дополнение от автора
Я хотіла приїхати до нього, я скучила за ним і хотіла спробувати самостійно працювати на роботі
Не хочу покладатися на батьків в ситуації з роботою тому не знаю що робити з цим
психолог онлайн
цитата:
не знаю що робити з цим
Слушать себя и свое сердце.
И стараться делать то, что Вы хотите.