я боюся людей спілкування
Мені 31 рік, а я боюся людей, спілкування з людьми вони часто мене ранять, рідні, знайомі, колеги по роботі, часто дозволяють говорити в грубій формі, критикують, завжди я маю пояснювати свої дії, виправдовуватися,я втомилася, хочу жити вільно і при цьому не сваритися, як захистити себе, бо хочеться закритися або втікти де мене ніхто не знає, може є якісь фрази, дії щоб люди мене нечіпали💔
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Здравствуйте, Мура!
цитата:
а я боюся людей, спілкування з людьми вони часто мене ранять, рідні, знайомі, колеги по роботі, часто дозволяють говорити в грубій формі, критикують, завжди я маю пояснювати свої дії, виправдовуватися
Давно с Вами такое происходит?
Было ли когда-нибудь по-другому?
Дополнение от автора
Ця проблема з дитинства, і я не можу від неї позбутися і по іншому ніколи не було
психолог онлайн
цитата:
і я не можу від неї позбутися і по іншому ніколи не було
И Вы только сейчас приступили к решению этой проблемы или раньше что-то предпринимали?
Дополнение от автора
Я на теорії все розумію, а на практиці не виходить, мене зажимає, я неможу висказати що мене не влаштовує мені соромно, все тримаю в собі, а воно мене їсть і я просто плачу і не розумію за що люди зі мною так я ж стараюся бути непроблемною
психолог онлайн
цитата:
і не розумію за що люди зі мною так
цитата:
я боюся людей
Люди чувствуют Ваши страхи, поэтому и нападают.
Вы думали, что надо с этим что-то делать?
В частности, работать с психологом.
психолог онлайн
Добрий вечір, Мура.
цитата:
вони часто мене ранять, рідні, знайомі, колеги по роботі, часто дозволяють говорити в грубій формі, критикують, завжди я маю пояснювати свої дії, виправдовуватися
Співчуваю,що Вас ранять. Водночас, саме Ви приймаєте рішення, чи Ви дозволяєте іншим себе ранити.
цитата:
я втомилася, хочу жити вільно і при цьому не сваритися
У Вас чудове бажання, орієнтуйтеся на це.
цитата:
може є якісь фрази, дії щоб люди мене нечіпали
На жаль, якогось конкретного алгоритму не існує. Важливо детальніше розібрати Ваші стосунки, поглянути через терапевтичні стосунки як Ви йдете в контакт, що лежить в основі Вашого страху, як Ви відстоюєте свої кордони та взаємодієте з кордонами інших людей, тому рекомендую Вам розпочати індивідуальну психотерапію - це найефективніше.
консультация психолога
Доброго дня! Ваше питання вирішується за допомогою роботи з психологом/ психотерапевтом. Ви думали над тим, щоб звернутися до спеціаліста?
психолог онлайн
Добрий ранок! Чому саме зараз вирішили звернутись до психологів? Як ця трудність погіршує життя? Щоб хотіли змінити?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
хочу жити вільно і при цьому не сваритися
Потрібно навчитись констурктивно сваритись, захищати свої погляди та цінності. Тобто стати людиною, яка знає межі своїх особистісних кордонів та вміє втілювати свої бажання в реальності. Це я про співпрацю з психологом. А з'їсти рибку та кісткою не вдавитись не вийде. Доросле життся вимагає від людини мати гідність, самоповагу... Тоді інші сталяться до неї добре(!)
Щоби вирішити вашу проблемі, треба звернутись індивидуально до психолога і співпрацювати з ним. Переписка на форуме такого ефекту не забезпечує. Майте на увазі.