Переслідує почуття власної вини, через те що зради коханій людині.
Картаю себе за провину, перед коханою.
Ситуація склалася так, що був в гостях, залишився на ночівлю, ми випили, спочатку спілкувалися на різні теми. Але через деякий час дівчина почала чіплятися, спочатку старався на це не піддаватися, але потім вона роздяглася, спочатку спробував її вмовити одягтися, але вона продовжувала і ми почали цілуватися з нею, до сексу не дійшло, зупинився на якомусь етапі і сказав що так не повинно бути. Все потім я заснув і прокинувся вже зранку і поїхав додому. Після цього з голови не йдуть думки про зраду, і як я міг це допустити....
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
ми випили, спочатку спілкувалися на різні теми. Але через деякий час дівчина почала чіплятися, спочатку старався на це не піддаватися, але потім вона роздяглася, спочатку спробував її вмовити одягтися, але вона продовжувала і ми почали цілуватися з нею, до сексу не дійшло, зупинився на якомусь етапі і сказав що так не повинно бути.
Скажите, а какой у Вас вопрос к психологам? Если я правильно понимаю, то Вы были в измененном состоянии сознания и не совсем отдавали себе отчет, тем более, что Вы смогли это остановить. Почему Вы решили, что это была измена?
психолог онлайн
Добрий день! Шкода, що Ви опинились у такій ситуації… чим корисно себе звинувачувати? Якого значення Ви надає е тому, що сталося? Щоб Вам допомогло краще себе почувати?
психолог онлайн
цитата:
до сексу не дійшло,
цитата:
не йдуть думки про зраду, і як я міг це допустити....
Так собственно говоря, измены как таковой и не было.
Или что для Вас означает измена?
психолог онлайн
Доброго дня.
Те, що більшість людей би вважало зрадою, так і не сталося. І це вже добре.
цитата:
як я міг це допустити....
А оце цікаве питання до себе після ситуації що сталося? Ви для себе чітко вирішили, що так не має бути. Слушні висновки. І що має надалі стати тим червоним сигналом, поява якого допоможе казати собі стоп, щоб не втрапити знову у щось подібне?
Будь-яка ситуація, що трапляється з нами може допомогти будувати майбутнє. На цьому і сконцентруйтеся, бо з минулим ви вже зробити точно нічого не можете. А картання себе за помилки - не кращий спосіб взаємодії з собою. Тим більше, що помилки не сталося. Ви змогли зупинитися навіть під дією алкоголю і спокусливих пропозицій.
психолог онлайн
"Картаю себе за провину, перед коханою."
психолог онлайн
Добрий вечір!
"Картаю себе за провину, перед коханою."
Відчуття провини перед іншою людиною говорить про те, що ви відчуваєте свою відповідальність у відносинах, а це означає, що вам можна довіряти.
Також воно говорить людині про те, щоб більше так не робила.
Якщо ви винні, і ця вина є виправданою, то необхідно виправити свій вчинок, (компенсувати) і попросити вибачення. В вашому випадку можна написати листа до дівчини із словами вибачення, в потім цей лист спалити, або розірвати. Також зробити якийсь вчинок по відношенню до дівчини, який компенсує вашу провину.
І на цьому можна вибачити себе та закрити ситуацію.