Як зберегти інтерес один до одного?
У нас із партнером абсолютно різні інтереси. І постійно, коли шось розповідаю чую фразу'мені то не цікаво', 'я поняв', або взагалі починає розповідати за своє. Не можемо знайти шось спільне, про що можна поговорити, шоб бути цікавими.Не хочемо втрачати ці відносини, він говорить, шо найлегше закінчити їх, і я також вважаю що потрібно працювати над стосунками, але в той же час боїмося, шо скоро станем не цікаві один одному. Як зберегти стосунки, шо потрібно нам зробити, аби все ж знайти те, шо буде цікаво для двох
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый день!
"У нас із партнером абсолютно різні інтереси. І постійно, коли шось розповідаю чую фразу'мені то не цікаво', 'я поняв', або взагалі починає розповідати за своє."
А на каком совместном интересе вы начали своё знакомство? Что привлекло вас вашем МЧ?
А как вы интересуетесь увлечениями МЧ? Умеете ли вы слышать другого?
психолог онлайн
Добрий день! Що Вас приваблює у цих стосунках? Що в них є важливого для Вас? Навіщо їх зберігати?
Дополнение от автора
Зустрілися в компанії, він почав писати, спілкувалися про його роботу, моє навчання, розповідали якісь історії з життя, про друзів своїх. Наша історія почалася якось особливо, не так як минулі, я не одразу звернула увагу, але потім він почав проявляти якісь знаки уваги,перший момент, коли я звернула на нього увагу, це було коли ми з друзями почали грати Твістер, а він не любитель ігор, але тоді сам захотів зі мною грати і всі здивувалися, шо на нього це не схоже, далі впродовж наступних зустрічей я завжди почувала з ним себе маленькою дівчинкою, яка як то кажуть стоїть за кам'яною стіною. Він завжди провівши мене додому чекав поки я зайду в будинок, а аж тоді їхав, і його рідні сказали шо він став м' якшим, він ніколи не розповідав їм про свої стосунки, завжди приховував від них, а про мене він не став приховувати,не уникав питань про мене. І завжди, якшо шось не влаштовувало, то ми одразу про це говоримо, не відтягуємо, не мовчимо. Після останньої розмови, коли він сказав шо в мене постійно одне і теж відбувається я сказала, шо в нього також, але я стараюсь вислухати, мені також багато чого не цікаво но я це слухаю. Він почав розповідати за свого друга і я одразу сказала за кого він говорить, але коли запитала чи знає він хто для мене важливий, він відповів шо ми про це не говорили, хотя я багато разів розповідала про своїх подруг, які завжди мене в слухають.
Я зараз не уявляю свого життя без нього, мені навіть страшно уявити шо його можуть забрати на війну, напевно тоді би пішла на крок шоб завагітніти і носити частинку його під серцем. Він старший на 4 роки і мені подобається те, шо він думає вже про якесь створення сім'ї, про роботу.
психолог онлайн
Доброго дня, Ніко.
А що у Вас є спільного з хлопцем, завдяки чому ви зійшлися?
цитата:
впродовж наступних зустрічей я завжди почувала з ним себе маленькою дівчинкою, яка як то кажуть стоїть за кам'яною стіною
цитата:
Він старший на 4 роки і мені подобається те, шо він думає вже про якесь створення сім'ї, про роботу.
Інакше кажучи, з ним Ви почуваєтеся захищеною.
Скажіть, будь ласка, як давно вам із хлопцем стало нецікаво слухати одне одного? Після яких подій?
Дополнение от автора
А що у Вас є спільного з хлопцем, завдяки чому ви зійшлися?
---
Йому потрібна дівчина, яка вже готова до сім'ї, для якої вечірки, хлопці, позаду. А мені потрібен був хлопець, який вже буде думати про сімейне майбутнє.
---
Останні місяці 2-3.Конкретної події немає, але на початку відносин ми бачилися по декілька разів на тиждень, не зважаючи на його роботу, а зараз 1-2 рази, і він постійно говорить, шо він на роботі втомлюється,я би нічого не говорила і приймала це, якби після роботи він ввечері не зустрічався з якимось із друзів випити пива. Мене зачіпає те, чого цей час не можна провести зі мною, я не забороняю ходити до друзів, але не в випадку коли ми зустрінемося 1 раз, а він із ними може і кожного дня.А запитавши чи те, шо ми не можемо знайти спільну тему про що поговорити, впливає на те, що ми рідко бачимося, він відповів'не знаю' але я ж розумію шо це причиною. Я би навіть могла задуматися, шо в нього немає почуттів, але він говорить шо ми це пройдемо, шо він як і я не хоче розставання, я бачу в нього ревнощі, коли зі мною спілкується хтось із протилежної статті.
психолог онлайн
"Він почав розповідати за свого друга і я одразу сказала за кого він говорить, але коли запитала чи знає він хто для мене важливий, він відповів шо ми про це не говорили, хотя я багато разів розповідала про своїх подруг, які завжди мене в слухають."
Вміння щиро вислуховувати іншу людину - це дуже тяжка праця, щоб навчитися чути треба багато працювати над собою. Можливо ваш хлопець не володіє цим вмінням, але в ньому є інші гідності.
Якщо вам важливо, щоб вас чули треба м'яко та ненав'язливо говорити про це хлопцю і з часом він зможе вас почути.
Дополнение от автора
Вміння щиро вислуховувати іншу людину - це дуже тяжка праця, щоб навчитися чути. треба багато працювати над собою. Можливо ваш хлопець не володіє цим вмінням, але в ньому є інші гідності. Якщо вам важливо, щоб вас чули треба м'яко та ненав'язливо говорити про це хлопцю і щ часом він зможе вас почути.
---
Дякую за пораду 😌
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
У нас із партнером абсолютно різні інтереси. І постійно, коли шось розповідаю чую фразу'мені то не цікаво', 'я поняв', або взагалі починає розповідати за своє.
Різні інтереси - не одне й те ж саме, що цікавість між люблячими людьми в парі.
Що Ви відчуваєте, коли хлопець заявляє, що йому нецікаво слухати Вас? Як себе поводите?
Чи не здається Вам, що саме так виказується байдужість?
цитата:
Не можемо знайти шось спільне, про що можна поговорити, шоб бути цікавими.
Невже ваші цінності, смаки, вподобання настільки відмінні одне від одного? Чи вдавалось Вам колись знаходити щось спільно цікаве? Що то було?
цитата:
Не хочемо втрачати ці відносини, він говорить, шо найлегше закінчити їх, і я також вважаю що потрібно працювати над стосунками, але в той же час боїмося, шо скоро станем не цікаві один одному.
Іноді трапляється так, що шляхи близьких людей розходяться - згасають почуття, змінюються бажання, потреби, інтереси. Це природній прочесс, бо в житті немає чогось незмінного. І ти хоч працюй над стосунками, хоч не працюй, а природа бере своє, не підкоряючись раціональному розрахунку.
Тож якою Вам видається робота над стосунками? Що саме можете запропонувати Ви?
цитата:
Як зберегти стосунки, шо потрібно нам зробити, аби все ж знайти те, шо буде цікаво для двох
Вважаю, що Вам допоможе взаємодія з психологом, аби спершу виявити, що вас насправді поєднує? Потім з'ясувати, що заважає вам бути уважними одне до одного?
психолог онлайн
цитата:
ми не можемо знайти спільну тему про що поговорити
Кроме разговоров есть еще очень много общего, что может связывать людей.
Как Вы думаете, что это может быть?
И что вас связывает, кроме разговоров?
психолог онлайн
Доброго дня Nika! Як на мене, Ваше питання можна розділити на дві частини. Перша. Як тільки чоловік впевнюється, що дівчину він завоював, починає менше їй приділяти уваги і повертається до звичного способу життя - ті ж зустрічі з друзями. Це стосується всіх представників сильної статі... Друге. Вам потрібно стати самодостатньою ( не плутати з самостйною) особою, щоб перестати на стільки психо-емоцйно залежати від хлопця. До речі, чоловіки такі речі дуже помічають і дівчина знову для них стає цікавою... У Вас повинне бути щось, що не втратиться навіть, якщо не стане стосунків з чоловіком... У вас є такі інтереси?
Дополнение от автора
Що Ви відчуваєте, коли хлопець заявляє, що йому нецікаво слухати Вас? Як себе поводите? Чи не здається Вам, що саме так виказується байдужість?
---
Мені не надто приємно чути що йому не цікаво, але я сказала шо багато інформації, яку він розказує мені також не цікаво, але я його слухаю. Я запитала одразу тобі байдуже, він сказав шо якби було байдуже, то він би не слухав мене, але коли я навела приклади як він відповідає на мої розповіді він мовчав і нічого не сказав.
---
В нього поки стосунки стоять на 3 місці, на 1 робота, 2 друзі, але він говорить шо дуже хоче зробити так, шоб стосунки були на 1,але поки не виходить. Ми можемо знайти шось спільне в музиці, перегляді фільму.
---
Він не любить гуляти, і взагалі людні місця, але я сказала шо тепер ми маємо хотя б 1 раз виходити кудись в двох, сподіваюся це трохи розвіє наші відносини
Дополнение от автора
Кроме разговоров есть еще очень много общего, что может связывать людей. Как Вы думаете, что это может быть? И что вас связывает, кроме разговоров?
---
Особисто я обожнюю коли ми кудись їдемо і він показує якісь місця і розповідає про них, якісь навіть історичні місця, хотя історію я не люблю, але мені цікаво його слухати
Дополнение от автора
Як на мене, Ваше питання можна розділити на дві частини. Перша. Як тільки чоловік впевнюється, що дівчину він завоював, починає менше їй приділяти уваги і повертається до звичного способу життя - ті ж зустрічі з друзями. Це стосується всіх представників сильної статі... Друге. Вам потрібно стати самодостатньою ( не плутати з самостйною) особою, щоб перестати на стільки психо-емоцйно залежати від хлопця. До речі, чоловіки такі речі дуже помічають і дівчина знову для них стає цікавою... У Вас повинне бути щось, що не втратиться навіть, якщо не стане стосунків з чоловіком... У вас є такі інтереси?
---
Я обожнюю спорт, розвиток, різні тренінги, заходи і навіть після якоїсь важкої суперечки спочатку я сиджу в безвиході, а далі мені хочеться кудись піти, поїхати, записатися на тренінг якийсь і почати удосконалювати себе
психолог онлайн
цитата:
В нього так, а у Вас як?
цитата:
Якщо уважно дивитись, то Ви побачите неспівпадіння у пріоритетах. Тому інтереси - річ другорядна.
цитата:
Чи може перебування суто у двох щось принципово змінити на рівні якості стосунків, їхньої глибини?
Дополнение от автора
В нього так, а у Вас як?
---
Стосунки на 1,але зараз хочу поставити розвиток на 1, а тоді вже стосунки. Но для мене це важко поки.
---
Думаю, нам варто спробувати, шоб побачити чи будуть зміни
психолог онлайн
Дякую за доповнення! Знаєте, у мене весь час складається відчутия, що існує тільки Ваш хлопець і його бажання... А де Ви у цих стосунках? Яке Ваше місце в них? Чого хочете Ви і яким чином свої бажання транслюєте?
Дополнение от автора
наєте, у мене весь час складається відчутия, що існує тільки Ваш хлопець і його бажання... А де Ви у цих стосунках? Яке Ваше місце в них? Чого хочете Ви і яким чином свої бажання транслюєте?
---
Я розумію, що я нехтую своїми бажання, тому що мені хочеться бути напевно 'ідеальною' дівчиною, шоб він не думав що я забороняю щось, якось обмежую його, мені хочеться бути завжди хорошою, але в той же час я освідомлюю шо я 'прогинаюся' під людиною і свої бажання просто забуваю, не реалізовую, і я розумію шо з часом мені це набридне і я захочу поставити себе на перше місце, я стану впевненішою але чи потрібні будуть мені тоді ці стосунки.Но з іншого боку, я навчилася говорити з ним, про те що мене не влаштовує,я говорю одразу, як винекне шось, шо на мою думку є проявом тієї ж самої неповаги до мене, або ж проявом якоїсь байдужості, і можливо навіть це звучить трохи за різко,і виходить це як ультиматум.
психолог онлайн
Дякую за щирість! Як на мене "мені хочеться бути завжди хорошою, але в той же час я освідомлюю шо я 'прогинаюся' під людиною і свої бажання просто забуваю, не реалізовую" саме у цьому і полягає найбільша проблема... Як давно у Вас виник комплекс "гарної дівчинки", "комплекс відмінниці"? Як до Вас ставилися батьки в дитинстві?
Дополнение от автора
Як давно у Вас виник комплекс "гарної дівчинки", "комплекс відмінниці"? Як до Вас ставилися батьки в дитинстві?
---
Ще з попередніх стосунків виник комплекс гарної дівчинки. А з 'комплексом відміниці' я живу ще з часів школи, постійно все робила так, шоб було ідеально,гуляти з друзями могла лише на вихідні, коли не було уроків.До класу 4 батьки контролювали моє навчання, допомагали, а вже з 5 класу мене ніхто не контролював, ніхто не заставляв нічого робити, вчитися було лише моїм рішенням,бо я не любила коли мені дають зауваження в школі, мене це дуже засмучувало і завжди дуже через це хвилювалася.Інколи жалкую шо приділяла друзям менше часу, ніж навчанню. Завжди для викладачів я була спокійною і хорошою дівчинкою, а коли в 11 класі почалися відносини, то зіпсувалися стосунки із класним керівником, бо чогось вона не сильно любила, коли в учнів з'являються відносини, але я прийняла це і надала перевагу відносинам з хлопцем, а не тому, що зіпсується ставлення викладача до мене.А вже поступившись в університет я відчула волю, коли всім байдуже чи в тебе є відносини чи ні, чи ти вчиш пари чи ні, всі абсолютно нормально сприймали будь- який твій вибір. І я почала робити лише те, що вважаю потрібним для мене, вчити лише те, що необхідно для мого майбутнього, і напевно зараз синдром відміниці поступово зникає.
психолог онлайн
цитата:
Це, так би мовити, Ваша выдповідь на його пріоритети?
Для Вас стосунки на перщому місці. То що це може сказати про Вас? Чим Ви жертвуєте заради стосунків?
цитата:
Думаю, нам варто спробувати, шоб побачити чи будуть зміни
Спробувати що? Зазвичай зміни відбуваються, коли люди щось самі змінюють, намагаються робити по-іншому те, що роблять зараз. Що можете змінити Ви? Наведіть, будь ласка, конкретні приклади, якщо можете?
Дополнение от автора
Це, так би мовити, Ваша выдповідь на його пріоритети?
Так
Для Вас стосунки на перщому місці. То що це може сказати про Вас?
Чим Ви жертвуєте заради стосунків?
До прикладу, я скоріше витрачу час на нього, а ніж проведу його з подругами. Якби він запропонував переїхати в інше місто, то я би скоріше перевелася на заочне і поїхала з ним, аніж продовжила жити студентським життям.
---
Він досить холодний в відношенні до дівчини, не важливо чи це сестра, чи я, чи дівчина друга, він може досить жорстко висловитися стосовно зовнішності,чи шось такого, йому складно бути ніжним, турботливим, і я вважаю шо моя роль у тому, шоб навчити його любити,я маю проявляти до нього ту ніжність, ту турботу, яку хочу шоб він проявляв до мене, він буде відчувати це від мене і захоче відповісти тим же, і я маю стати його підтримкою зі сторони жінки, яку він ніколи не відчував, бо ріс без мами, і я думаю шо багато його дій є через те, що він не відчував материнської любові,турботи.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Час пройшов, Ви подорослішали і, здається, сильно змінилися... Але чи дійсно це так? Насправді, установки, які сформувалися в дитинстві дуже "живучі" і одним лише усвідомленням не знімаються... Тобто, все що було закладене раніше, включається автоматично зараз і керує вашим життям...У таких випадках допомогти може лише робота з підсвідомістю, тобто "перезапис" дитячих установок на дорослі... Певне, якщо Ви дійсно хочете змінити на краще своє життя...
психолог онлайн
цитата:
навчити його любити
Вы думаете, это реально сделать?
А хочет ли он сам этому учиться?
цитата:
я маю проявляти до нього ту ніжність, ту турботу, яку хочу шоб він проявляв до мене, він буде відчувати це від мене і захоче відповісти тим же
Вы уверены, что он захочет отвечать тем же?
Как он будет это делать, если не умеет?
психолог онлайн
цитата:
Це завжди так? Повсякчас? Якщо так, тоді це буде означати Вашу залежність, так би мовити злиття з хлопцем, що згодом неминуче призведе до втрати Вас як особистості. Вам не спадало таке на думку?
Звісно, це інший полюс, відмінний від самотності і віддаленості. Здається, є над чим замислитись.
цитата:
я вважаю шо моя роль у тому, шоб навчити його любити
Чи не плутаєте Ви життя зі звичайною школою, де вчитель виконує свою міссію - навчає дітей? Зверніть увагу, навіть в школі найгарніший вчитель не може усіх учнів однаково навчити тому, що знає і вміє сам. Дехто вчиться яби як, дехто прогулює уроки, декому навчання зовсім не дається. Що будете робити і відчувати, коли Ваш "учень" не матиме прогресу, а тим більше почне дорікати, мовляв, вчите не тому і не так?