Допоможіть розібратись в собі
Знайомлюсь з хлопцями в інтернеті, спілкуємось місяць,два, я накручую собі різні думки,роман, в результаті ці хлопці просто сліваються.. Я вже думаю що проблема в мені((А ніби нічого такого не роблю
Потребую любові і ласки, та хочу відносини але з хлопцями ніяк не щастить, і із-за цього я страждаю(
Почалось притуплення емоцій в листопаді, в лютому ніби як відійшла і от знову, не можу заплакати навіть.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
цитата:
А ніби нічого такого не роблю
Очень даже делаете, а именно:
1.
цитата:
накручую собі різні думки,роман
Увеличиваете ценность парней, а они это чувствуют.
Поэтому так делать точно нельзя.
2.
цитата:
Потребую любові і ласки
Такая потребность обычно приводит к зависимым отношениям.
Вам не давали любовь Ваши родители?
У Вас нет любви к себе?
цитата:
хочу відносини але з хлопцями ніяк не щастить, і із-за цього я страждаю(
Дело не в невезении, а в Вашей способности выстраивать отношения с ними, которая зависит от Вашей любви к себе и уверенности.
психолог онлайн
Добрий день Аліса!
"Знайомлюсь з хлопцями в інтернеті, спілкуємось місяць,два, я накручую собі різні думки,роман, в результаті ці хлопці просто сліваються.. Я вже думаю що проблема в мені((А ніби нічого такого не роблю"
А чому б вам не спробувати знайомитися з "живим" хлопцем? Яке коло вашого спілкування? Як ви проводите час?
Причин може бути багато, в тому числі і форма знайомства через інтернет. Неможливо пізнати людину через екран, неможливо взяти відповідальність за стосунки, на жаль це і приваблює багатьох хлопців.
"Потребую любові і ласки, та хочу відносини але з хлопцями ніяк не щастить, і із-за цього я страждаю( Почалось притуплення емоцій в листопаді, в лютому ніби як відійшла і от знову, не можу заплакати навіть.'"
Якщо ви і надалі будете знайомитися з хлопцями з такими думками, ви будете страждати. Відносини - це відповідальність обох і двоє людей приймає в них участь.
Через інтернет відповідальність повністю відсутня, тому вони неможливі в інтернеті.
Ваші потреби вам необхідно навчитися закривати самій, от для цього вам необхідно записатися на консультацію до психолога і допомогти собі.