Що це може бути
Добрий вечір! Ми з хлопцем 6 років разом зустрічаємося але вчора він мені подзвонив ми говорили з ним було все добре і заходжу я в соц.сети і бачу він мене всюди заблокував без пояснень...... Він завжди коли у нас якісь чвари відразу мене починає кидати і нічого не хоче слухати ( чому так не розумію) . Невже для нього ці шість років нічого не означали і він був зі мною не зрозуміло чому але так як він поступив це дуже жестоко . Можливо в нього є інша і він так зробив. Більш детально буду відповідати на запитання.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия!
цитата:
заходжу я в соц.сети і бачу він мене всюди заблокував без пояснень......
Он Вас только в соц.сетях заблокировал?
А в телефоне, вайбере, телеграме доступ к нему есть?
Дополнение от автора
Ні зовсім всюди і у вайбері, телеграмі і навіть номер заблокував мій один і другий.
психолог онлайн
цитата:
Він завжди коли у нас якісь чвари відразу мене починає кидати і нічого не хоче слухати
Получается что он так поступает не в первый раз?
А как раньше заканчивались такие его выходки?
Дополнение от автора
Так ми з ним сварилися але такого ще ні разу не було щоб він мене всюди заблокував і я не мала доступ. Я завжди ішла перша на поступки . Я вже не знаю що і думати невже це кінець.
психолог онлайн
Здравствуйте, Юля!
"Він завжди коли у нас якісь чвари відразу мене починає кидати і нічого не хоче слухати ( чому так не розумію) . Невже для нього ці шість років нічого не означали і він був зі мною не зрозуміло чому але так як він поступив це дуже жестоко . Можливо в нього є інша і він так зробив. Більш детально буду відповідати на запитання."
А ви як вважаєте, чому ваш хлопець так поступив? Які думки приходять с приводу такої незрозумілої за шість років поведінки хлопця?
Дополнение от автора
Бо з ним колись так поступили перша дівчина взагалі ізменила з його другом а інша було все добре і також заблокувала його але він з нею питався поговорити так само як я зараз.
психолог онлайн
Доброго, Юлія!
Ви все добре розумієте про мотиви свого хлопця так вчиняти, про що тоді Ваше запитання?
Дополнение от автора
Чи коли небудь він мене розблокує?
психолог онлайн
цитата:
Чи коли небудь він мене розблокує?
Если Вы хотите, чтобы он изменился (изменил свое решение), Вам придется что-то для этого делать.
Какие у Вас есть возможности?
И что Вы можете и готовы будете делать?
психолог онлайн
"Бо з ним колись так поступили перша дівчина взагалі ізменила з його другом а інша було все добре і також заблокувала його але він з нею питався поговорити так само як я зараз."
Але Ви не його перша дівчина, ви це ви. Чому вам важливо бути у відносинах с цим хлопцем? Що ви отримуєте там? Які у вас були відносини з батьками?
Чи коли небудь він мене розблокує?
Заблокувати без пояснень людину, яку знаєш шість років, дл, цього повинні бути причини.
Що ви хотіли віл психологів сайту?
Дополнение от автора
Так я хочу щоб він змінив своє рішення і я нічого змінити не можу я до нього зовсім не маю доступу поїхати додому до нього також не можу бо він не вдома а на роботі їздить на фурі.
Дополнение от автора
Виходить так що в нього не було ніяких почуттів до мене і він просто іздевався на ді мною 6 років. Він останнім часом казав що в мене депресія і вона вліяє на нього навіть відправляв мене до психолога . Можна було розійтися як нормальні люди бо так не роблять виховані люди. З його батьками чи моїми? Якщо з моїми то в мене тільки мама в батька інша сімья.
психолог онлайн
цитата:
ЩО ЦЕ МОЖЕ БУТИ
Викреслення Вас зі свого життя, якщо буквально. Іноді саме так і потрібно сприймати вчинки інших. А Ви як гадаєте?
Дополнение от автора
Так але це дуже жестоко з його сторони якщо б була дуже серйозна причина на це а так я навіть не очікувала що він так зробить . Людина яка ніколи не мала ніяких почуттів і т.д таке не зробить.
психолог онлайн
цитата:
я хочу
Схема осуществления любых желаний, кроме "хочу" предполагает еще "могу" и "делаю".
А у Вас получается, нет никаких возможностей.
Поэтому пока остается только ждать.
Дополнение от автора
Так мені залишається чекати але так можна і роками чекати я ж не знаю чи взагалі він мене розблокує чи подзвонить хоть коли небудь.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Чи коли небудь він мене розблокує?
Це питання не до психологів, а до гадалок і циганок))
І звучить дуже по-дитячому, максимум років на 18. А Вам 30... І, плюс до того, те, що у Вас до цих пір не складаються відносини, свідчить про те, що до психолога завітати час вже давно.
цитата:
Він останнім часом казав що в мене депресія і вона вліяє на нього навіть відправляв мене до психолога... Якщо з моїми то в мене тільки мама в батька інша сімья.
А те, що у Вас є тільки негативний приклад побудови відносин у родині, каже про ту ж саму необхідність звернутися до спеціаліста - бо з таким багажом Ви тільки і будете що зустрічатись по 6 років та розлучатись. Це психологічна програма, яка потребує перепрограмування з психологом.
Самотужки не вийде. Як і подорослішати.
психолог онлайн
цитата:
але так можна і роками чекати я ж не знаю чи взагалі він мене розблокує чи подзвонить хоть коли небудь
Сейчас же Вы точно ничего не можете сделать, пока он в рейсе.
Возможно, когда приедет, сможете с ним встретиться и прояснить ситуацию, если будете этого хотеть.
А ждать годами не имеет смысла.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Юлія
Я так розумію, що ваш хлопець часто поводився схожим способом. Незважаючи на те, що ви багато років у стосунках, ви не напрацювали вміння домовлятися. Тому що ваш хлопець ображається і тікає. Це поведінка малої дитини: я буду мовчати, бо я на тебе образився, а ти сиди і думай яка ти погана. І, незважаючи на те, що ваш хлопець давно не дитина, він продовжує маніпулювати вами. А ви ведетеся, тому що завжди йдете на поступки.
Тобто виходить, що за роки ваших стосунків ваш хлопець міг отримати від вас що забажає таким способом.
Скажіть, буд ласка, щоразу коли хлопець переставав з вами йти на контакт, а ви йшли на поступки, ви щиро вважали себе не правою?
Я так розумію, що колишня дівчина погано вчинила з вашим хлопцем. А тепер за її поведінку він мстить вам. А ви приймаєте це. Скажіть, буд ласка, чи вважаєте ви це справедливим щодо вас? Чи готові жити так роками?
Зараз Ваш хлопець вас всюди заблокував. Можливо він вирішив таким чином припинити стосунки, а можливо, вирішив так вас «помаринувати» щоб ви знову таки пішли на якісь поступки. Скажіть, буд ласка, чи саме так, ви мріяли, буде поводитися ваш партнер? Чи це поведінка, гідна достойного чоловіка?
Ви знаєте, здорові гармонійні стосунки будуються на турботі про почуття один одного та вмінні домовлятися. А у ваших стосунках цього немає. Чи такого життя ви собі бажаєте?
У вас зараз головне питання, чи хлопець вас розблокує. Скажіть, як ви уявляєте ваші стосунки після цього розблокування?
Ви багато написали про почуття. Складається враження, що у вашому розумінні якщо є почуття, то все добре і стосунки і будуть щасливими. Або я для нього нічого не означаю, не любить і все.
Але дуже часто почуття не означають, що стосунки будуть щасливими. Часто ці почуття приносять страждання, якщо люди не вміють стосунки будувати, якщо в них викривлене уявлення любові, дитячі травми і т д.
Я б вам порекомендувала звернутися до психолога і з цим детально розібратися. Про стосунки, як будувати здорові стосунки, як недозволяти до себе ставитися, як поважати себе і партнера.
Дополнение от автора
- В стосунках винні двоє так я йшла на поступки і не кажу що була винна.
---
Так все вірно тільки він боровся за цю дівчину до пам'яті . Так це не справедливо я такого не заслужила . Ми з ним сварилися але такого ще не було щоб в блок всюди.
---
Я від цього зараз страждаю не можу місця знайти. Номер телефону розблокував ,я дзвонила йому він то збиває то трубку не бере. Ні я так не мріяла і навіть в мислях такого подумати не могла.
Дополнение от автора
Після для розблокування я хочу з ним просто поговорити нехай мені поясни чому він так поступив . Я думаю що за шість років відносин я маю право знати в чому причина. Я думаю що він від цього не страждає зараз що він мене заблокував всюди.
психолог онлайн
«Я думаю що він від цього не страждає зараз що він мене заблокував всюди.» - звісно ж, що не страждає. Що він собі ворог спричиняти страждання. Я думаю, що він цим навіть насолоджується. Зараз спеціально розблокував тільки номер і перевіряє чи достатньо ви страждаєте, чи достатньо часто шукаєте як тим зв’язатися і намагаєтеся подзвонити.
Він так з вами вчинив, в першу чергу тому, що непорядна людина. Немає жодної причини, що б перешкодила людині повідомити, що вона хоче розірвати стосунки. А по друге, думаю тому, щоб приборкати вас: щоб ви знову погодилися на якісь поступки і щоб в майбутньому на всі поступки погоджувалися швидше і охочіше в страху, що така ситуація як зараз може повторитися.
Ця схема у вашого хлопця прекрасно працює: робиш вигляд, що образився, перестаєш спілкуватися, тоді по трохи починаєш спілкуватися в обмін на поступки. Як думаєте, чи є підстави сподіватися, що ваш хлопець почне вчитися домовлятися з взаємною повагою, якщо в нього зараз є працююча безвідмовна схема?
Ви пишете, що в стосунках винні двоє, але на поступки йшли ви, що вам мстяться за не вашу провину, що ваш хлопець поводить себе неправильно у вашому розумінні і що ви подумати не могли, що ваш партнер так би міг поводитися.
Зважаючи на все це, сому така важлива для вас причина вчинку хлопця. Чи не достатньо вище перелічених речей, зоб ви подумали про те, що можливо варто припинити таке спілкування?
Скажіть, буд ласка, ви розглядаєте роботу з психологом?
Дополнение от автора
Так я розглядаю роботу з психологом. Тобто виходить так що я йому дзвонити не буду то він задумається чому? І буде вже сам шукати як зі мною зв'язатися.
психолог онлайн
«Тобто виходить так що я йому дзвонити не буду то він задумається чому? І буде вже сам шукати як зі мною зв'язатися.» - важко сказати, можливо й так. А може і ні. Насправді це не важливе питання. Мова не про те, щоб змусити хлопця вам подзвонити. Ну подзвонить, а далі що? Мова про те, щоб переключити увагу з хлопця на себе і навчитися будувати стосунки, де проблеми не накопичуються, а вирішуються шляхом взаємного діалогу, де є взаємна повага, піклування про почуття.
Думаю, є багато речей які вам варто усвідомити і про себе і про хлопця. Багато чого переосмислити. Щоб ви не були в цих стосунках «тою, що біжить по граблях», щоразу одне в те ж, а як вийти з цього незрозуміло. Складається враження, що по якійсь причині, ці стосунки більш потрібні вам, ніж хлопцю. Думаю, він це відчуває і вдало користується. І поки ця причина існує, що цей, що інший партнер може її використовувати на шкоду вам.
Тому я вам пропоную почати роботу з психологом. Стати для себе жінкою, що вміє будувати комфортні стосунки.
Повірте, потурання недостойним вчинкам чоловіка тільки поглибить ваші страждання.
Дополнение от автора
Я і сама не можу зрозуміти чому я так їм потураю..... Якщо навіть так складеться що зовсім не проявить себе то я не хочу більше мати ніяких відносин з кимось.
психолог онлайн
«Я і сама не можу зрозуміти чому я так їм потураю.....» - це запитання на самодослвдження в процесі психотерапії.
Дополнение от автора
Я одне зрозуміла що я нічого вдіяти не можу поки він сам не захоче поговорити і розблокувати мене і коли не будь так і буде.
психолог онлайн
Головне, що ви мали б зрозуміти, що вдіяти щось вам потрібно не з хлопцем, а з собою: розібратися чому стосунки важливіші для вас, ніж для нього, чому ви готові багато поступатися, терпіти не хороше ставлення, тільки щоб зберегти стосунки.
А хлопець легко йде від проблем, уникає розмови, блокує вас і не хвилюється, що може через таку свою поведінку стосунки втратити.
А стосовно того чи подзвонить, ну якщо стосунки мають для нього якусь вагу, то мабуть колись подзвонить. І будете з ним спілкуватися до нового заблокування. А якщо ваги не мають, то і переживати за такі стосунки немає сенсу.
Я більше про те, що чи подзвонить чи не подзвонить, вам потрібно вчитися будувати здорові стосунки, інакше такі ситуаціі як зараз будуть постійно повторюватись.
психолог онлайн
цитата:
Я одне зрозуміла що я нічого вдіяти не можу
В отношениях участвуют два человека.
Если один из партнеров меняет свое отношение/поведение, то будет меняться и другой, так как это система.
Вы можете, безусловно, занимать пассивную роль. Но к сожалению, обычно - это роль обиженной жертвы.
Кстати, вероятнее всего, Ваш молодой человек это чувствует и поэтому позволяет себе так с Вами себя вести.
Так как это очень похоже на психологический абьюз и манипуляцию.
С другой стороны, есть вариант выбора активной позиции и принятия на себя ответственности за свою жизнь.
И исходя из этого, Вы точно имеете право знать, по какой причине он Вас заблокировал везде и что это означает.
Но для этого Вам придется менять себя и, как минимум, развивать свое уверенное поведение.
Ведь "если Вы хотите иметь то, что никогда не имели, Вам придётся делать то, что никогда не делали".
психолог онлайн
цитата:
ЩО ЦЕ МОЖЕ БУТИ
Отже, це може бути проявом мазохізму з Вашого боку. Ємоційною залежністю. Спротивом визнати очевидну деструктивність стосунків, бо всередині Вами управляє хибна думка - якщо не з ним, то більше ні з ким.
Клубок вийшо доволі заплутаним. Тому розплутувати його треба в терапії, адже інших шляхів я не бачу.
Дополнение от автора
Того що він відчуває мене: знаєте тут ви праві якось я пішла до подружки яку він взагалі не сприймає і він якось зрозумів що я туди пішла хоча йому цього й не казала. Я знаходжуся вдома він мені не дзвонить а як тільки я десь вийду починає дзвонити мені. Я думала що я в блоці побуду десь 3 дня і він розблокує мене але цей блок може бути і на на 2 роки і на 3 роки.
Дополнение от автора
Виходить так якщо я повністю змінюся він це відчує якось і тоді чи розблокує мене чи подзвонить? Я знаю що в мене є проблеми і я себе поводжу у відносинах не правильно .
психолог онлайн
цитата:
Я думала що я в блоці побуду десь 3 дня і він розблокує мене але цей блок може бути і на на 2 роки і на 3 роки.
Скорее всего он манипулирует и оказывает психологическое давление.
В этом случае он разблокирует Вас через какое-то время и сделает виноватой, чтобы удобнее было управлять Вами.
цитата:
Виходить так якщо я повністю змінюся
Если Вы изменитесь, то это повлияет на Ваши реальные отношения с ним.
Но недаром психотерапию называют чудом.
Поэтому может случиться и так, что
цитата:
він це відчує якось і тоді чи розблокує мене чи подзвонить
Дополнение от автора
Здається я йому можу писати смс на телефон я віришила грати за його правилами. Він мене і не збирається знімати з блоку і завжди хотів щоб я змінилася і вийшла з депресії так я написала йому: подякувала що він мене заблокував і відкрив очі і дякуючи блокировці депресію зняло як рукою. Не знаю чи правильно я зробила але трішки шок він завжди знає що я вмовляла його на все тобто жертва.