Почала смалити, але роблю це тільки дома. В подорожах, на роботі навідь немає таги. Як прибрати т
Зараз в подорожі, повертаюся в понеділок, і дуже хвилююся, що знов потягнуся за цигаркою. Навідь уявляю, як мені буде погано, але дома чомусь виникає така потреба. Як залежність. Дом великий, живу з чоловіком, дітьми молодшого шкільного віку та мамою.
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Elv, доброго часу доби!
цитата:
Почала смалити, але роблю це тільки дома
- це не залежність. Скоріш за все через сам процес паління Ви щось компенсуєте. І в цьому є потреба тільки вдома.
Тому питання - коли саме виникає бажання палити - що переж цим відбувається?
Колип палите - що отримуєте при цьому? - які думки, емоції..
психолог онлайн
Добрий вечір. Паління іноді допомагає розслабитися, якщо інші способи не допомагають. При курінні людина вдихає на повну, в том числі наповнюються легені в нижньому відділі. При цьому наступає природнє розслаблення всього тіла. Вправи на диханні рекомендують людям, щоб справитися з панікою, страхом, тривогою. Можливо, ви через куріння спонтанно знайшли спосіб зупинитися, побути в спокої.
Відредаговано автором 04-03-2023 20:05:44
психолог онлайн
цитата:
Як залежність.
Это и есть никотиновая зависимость.
И не имеет значения то, что Вы делаете это только дома.
Ведь алкоголики, например, тоже пьют по-разному.
Кто-то употребляет каждый день, а кто-то пьет по пятницам или держится до очередного срыва.
цитата:
Як прибрати
Точно также, как убирают и любую другую зависимость - с помощью нарколога и психотерапии с психологом.
Відредаговано автором 04-03-2023 22:51:28
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ПОЧАЛА СМАЛИТИ
Коли почали і у зв'язку з чим? - мають же бути якісь підстави.
Я так зрозумів, що раніше не палили. Правильно?
цитата:
АЛЕ РОБЛЮ ЦЕ ТІЛЬКИ ДОМА.
цитата:
Дом великий, живу з чоловіком, дітьми молодшого шкільного віку та мамою.
Щось мені підказує, що потяг до паління спричинений певними переживаннями. Тому спитаю, які емоції переважно відчуваєте вдома?
Які у Вас стосунки з чоловіком, дітьми, мамою?
Ким Ви себе там відчуваєте - господинею, хатньою робітницею, заклопотаною мамою? Ким?
На мою думку, у паління є свої певні функції і смисли. Тому вихід із залежності може полягати в тому, аби знайти ті потреби, що задовольняються палінням, і знайти йому прийнятну заміну.
Відредаговано автором 05-03-2023 10:11:47