Хлопець подрбається дуже сильно як людина але не як партнер
Чи варто прожовжувати стосунки,які тебе не влаштовують іноді але ти обожнюєш і встрачаєш голову по людині,дуже до неї прив'язаний і постійно хочеш її уваги,але при уьому людина не може бути з тобою постійно? Навіть якщо я не тримую відповіді від хлопця півдня я починаю дуже ображатися,наче він спеціально ігнорує або може відповісти але не дуже хоче
Наче я йому набридла
Хочеться це все закінчити щоб не почувати себе так наче я йому капаю на мізки і залежатиму тільки від себе
Але при цьому я розумію,що можливо я зандато хочу його уваги і щ часом це пройде. Скоро я влаштуюсь на роботу,закінчу цю жахливу сесію,і буде все добре. Але часто мене бісить що я годинами чекаю відповіді, наче йому байдуже. Або наприклад питаю як у нього справи,але він НЕ ЗАВЖДИ ПИТАЄ ТЕ САМЕ У МЕНЕ. наче йому взагалі байдуже як там я і чим я живу. Спілкуюсь з іншими хлопцями,але мені мало. Хочу саме його уваги,бо він мені здається дуже розумним. І я дуже його хочу. Але наче він їоче мене не так сильно. В нього зараз не має такої сильної пристрасті ,особливо це помічаю в його словах. Він не робить особливо зараз компліменти,або робить їх рідко,що не сказати про мене. Я наче йому постійно їх роблю,але не розумію чому не отримую те саме.
Якщо знову підніму уе питання він знову скаже що я занадто парюсь і раз мені стає гірше через це,то на його думку мені варто його покинути.
Але я розумію що можливо це зараз я хочу,а потім стане легше,а саму людину я не можу залишити,я хочу бути саме з ним,хоч і постійго сумніваюся в його почуттях до мене:(
Як діяти?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Вы описываете какую-то эмоциональную зависимость и детскую потребность в постоянном внимании. Разорвав отношения вы ничего не измените, потому что дело не в МЧ, а в вас. Именно с вашей потребностью и переживаниями нужно разбираться, чтобы вы себя чувствовали комфортно, поскольку любому человеку нужно личное пространство, другие люди в жизни, увлечения.
Поэтому лучший вариант это обратиться к психотерапевту и работать над этим вопросом. Потому что легче само по себе не станет.
Обычно такое формируется, когда ребенку нужно заслужить любовь, когда родитель холодный, когда много критики и непринятия, когда у ребенка нет чувства, что он ценен сам по себе и его любят. Это порождает постоянную потребность во внимании и подтверждении, что меня видят и я нужен+тревогу и страх потерять отношения, потому что без отношений нет меня.
Какие у вас отношения с родителями?
Один ли вы ребенок в семье?
Если нет, то какие отношения с братьями/сестрами?
Какие отношения между родителями?
Відредаговано автором 13-05-2024 15:16:19
психолог онлайн
цитата:
Доброго дня! Здається якесь протиріччя. Чому Ви обожнюєте людину, якщо стосунки з нею Вас не влаштовують? А чи ці стосунки взагалі є?
цитата:
НЕ ЗАВЖДИ ПИТАЄ ТЕ САМЕ У МЕНЕ. наче йому взагалі байдуже як там я і чим я
Тут ображатися не треба, бо чоловіки дуже часто так поводяться. Вони не такі уважні, як жінки. Вони знаходять справи, які вважають більш важливішими, ніж цікавитися самопочуттям та справами знайомої
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
Навіть якщо я не тримую відповіді від хлопця півдня я починаю дуже ображатися,наче він спеціально ігнорує або може відповісти але не дуже хоче
Доброго дня )). А щоб ви хотіли почути від нього? Яку відповідь? Та що вона б вам дала?
цитата:
Хочу саме його уваги,бо він мені здається дуже розумним. І я дуже його хочу. Але наче він їоче мене не так сильно.
Чи були у вас раніше стосунки? Чи це перший хлопець, що вам так сподобався? Як довго ви у стосунках із ним? Та яких?
Іноді потрібен час, щоб роздивитись іншу людину, для чого мені відносини із ним. Та дати час роздивитись себе. Як вам це?
Відредаговано автором 13-05-2024 17:20:49
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Чи варто прожовжувати стосунки,які тебе не влаштовують іноді але ти обожнюєш і встрачаєш голову по людині,дуже до неї прив'язаний і постійно хочеш її уваги,
В цьому описі власних почуттів і думок Ви розкрили притаманний Вам механізм побудови близькості. З великою вірогідністю його можна назвати ЗАЛЕЖНИМ. Він свідчить про слабкість Вашого Я, про бажання отримувати нескінчену увагу до себе як підтвердження Вашої цінності.
Тобто за допомогою відносин люди такого типу закривають дефіцит уваги і самоповаги, який сформувався в період дитинтства. Їм не вистачає упевненості в собі, здатності бути цікавим для самого себе, уміння конструктивно обходитись з власними емоціями. Коротше качужи, бути самодостатнім(!)
Тому відповідь на питання,
цитата:
Як діяти?
виглядає приблизно так - дорощувати свою особистість, набувати досвіду опори на себе. Помічником і провідником на цьому шляху може бути психолог.
Відредаговано автором 14-05-2024 10:16:33