Не хочу жити
Що робити, якщо не хочу жити? Просто хочу завтра зранку не прокинутись. В моєму житті нема нічого хорошого, нічого не приносить радості. Все моє життя це якесь страждання. Все чекала, що нічого, колись все налагодиться, але я все одно страждаю. Мені важко терпіти це усе, у мене нема сил. Я нічого не хочу, тільки хочу щоб всі страждання зникли. Щоб мене не існувало. Щоб я взагалі ніколи не народжувалась. Не бачу ніякого сенсу жити це життя. Навіщо я народилась? Щоб страждати? Хочеться, щоб це усе нарешті скінчилось. Я не бачу виходу. Мене тут нічого хорошого не тримає. Що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Розумію і дуже Вам співчуваю. "Що робити?" - не залишатися у такому стані зі своїми думками на самоті. І Ви добре зробили, що написали на сайт. Це перший крок, який Ви вже зробили. А далі важливо знайти психолога з яким Ви можете працювати в психотерапії. А також звернутися до психіатра, чи хоча б до невролога, щоб підібрати собі медикаментозну підтримку у вигляді антидепресантів.
Якщо почати заглиблюватись у Вашу ситуацію, то стає зрозумілим, що Ви не те щоб не хочете жити, а насправді хочете, щоб проблеми, які нависли над Вами і через які Ви страждаєте, припинились і зникли. Але Ви дуже стомились і не знаєте і не вірите, що це можливо і тому бачите смерть, як вирішення всіх проблем і втечу від страждань.
На жаль, Ви не бачите зараз нічого доброго у Вашому житті, тому що вся Ваша увага зконцентрована на проблемах, які довели Вас до такого стану
психолог онлайн
Ella, вітаю!
Ви переповнені важкими почуттями, що повністю затопили вже вашу свідомість. Співчуваю!
Приведу метафору, яка відобразить ваше становище. Ваша внутрішня реальність подібна занедбаному, страшному, жахливому будинку, який потребує чистки, ремонту та затишку. Не може нічого посіяти радість в ньому поки не будуть розчищені завали. Ці завали складувались не один рік, тому об’єм роботи великий. Рекомендую вам знайти спеціаліста і приступити до цієї потрібної роботи.
Багато психологів мають саме такий анамнез як у вас, але в процесі самолікування з’являється внутрішній чистий простір і вже є зв’язки з серцем і з’являються нові сенси.
Я бажаю вам відродити в собі любов та затишок!
психолог онлайн
Відчувається, що Вам зараз дуже важко й Ви потребуєте допомоги. В першу чергу Вам потрібна консультація психіатра, тому що в Вас наявні суїцидальні думки. Вони ( думки) та відчуття " непереносимості" страждань можуть бути наслідком дипресії або іншої хвороби ( розладу), які потребують медикаментозного лікування.
При правильно підібраному лікуванні Ви почнете себе відчувати по- іншому, повернеться відчуття радості та бажання жити .
По-друге, Вам потрібна психологічний супровід- робота з психологом або психотерапевтом. Це потрібно для того,щоб знайти той самий " вихід", знайти те " хороше", що буде Вас тримати.
Ella, зверніться до фахівців. Бо, якщо Ви не бачите сенсів жити, це зовсім не означає, що їх не існує.
Відредаговано автором 07-07-2024 22:32:43
психолог онлайн
Здравствуйте, Ella!
цитата:
В моєму житті нема нічого хорошого, нічого не приносить радості.
цитата:
Все чекала, що нічого, колись все налагодиться, але я все одно страждаю.
Вы, к сожалению, не написали, какая сфера жизни у вас не налажена и по какой причине вы страдаете.
Но обычно это бывает связано с личными отношениями и/или работой. Реже страдают от наличия какой-либо болезни.
В любом случае все это решаемо с помощью индивидуальной психотерапии.
психолог онлайн
Вітаю. Дуже співчуваю що ви переживаєте цей важкий стан. Те, що ви описали схоже на депресивний стан, і це можна і варто лікувати. Коли людина переживає депресію - як правило вона неможе допустити, що їй стане легше. Це по-суті і є один з ключових пасток депресивного стану - відчуття що "далі не буде краще". Якщо б людина розуміла і відчувала що в неї просто поріз на шкірі - вона б майже напевно знала що це скоро мине і загоїться. З психічними станами - це інакше, вони непомітні і дають цю ілюзію, що невідомо чи щось колись зміниться. Але це не так. Існують як фармакологічні так і психотерапевтичні методи, які мають доказову дію. Для початку було б непогано щоб вас оглянув лікар (психіатр або невролог) який призначить вам схему лікування? І вже після цього було б ідеально звернутися до психотерапевта щоб почати розуміти себе і вчитися жити в інших кольорах. Скажіть, чи є у вас можливість звернутись до спеціаліста?