Я відчуваю що я лишній в компанії друзів
Просто я бачу що вони часто розмовляють між собою та до мене ніякої уваги хоч трохи. А якщо і є увага то ми постійно сваримося. І я незнаю що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 11

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Дуже мало інформації, це вже говорить про те, що ви мало пред’являєтесь і тут. Є проблема, але не зрозуміло який ви в ній…
Чим ви переповнені по життю? Які домінантні почуття всередині? Чи ви сам собі цікавий? Який ви друг, як підтримуєте інших і чого ви сваритесь?
В цих питаннях насправді вже є відповіді.
Дружбі навчаються все життя, ви досить юнні і як раз отримуєте свій досвід, не з першого разу він приємний, але в дружбі і в особистісному розвитку можна зростати, досліджувати власну поведінку і свій внутрішній світ.
Чи є хтось з близьких, хто може вас вислухати і підтримати?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
А может вы просто не тех друзей выбрали?
Иногда так в жизни бывает... выбираем не тех людей... которые нас не слышат и не понимают... на разных волнах...
Тогда надо осмотреться и понять, что есть еще другие люди - и искать тех, кто будет вас уважать и принимать.
Кто будет хотеть с вами общаться.
А на какие темы вы ругаетесь? Можете описать?
И какие у вас отношения с родителями?
Они вас слышат и понимают?
психолог онлайн
цитата:
І я незнаю що робити?
Если вы будете интересны сами себе и начнете проявлять интерес к другим людям, тогда и они станут обращать на вас внимание.
Но для этого вам потребуется индивидуальная психотерапия с психологом.
Поэтому имеет смысл начинать работать над собой уже прямо сейчас.
Как ваши родители относятся к тому, что вам нужен психолог?
Відредаговано автором 11-07-2024 12:49:05