Невпевненість у собі, нерішучість та ненависть до своєї зовнішності (тобто - обличчя).
1) Відчуття невпевненості в собі
Через це :
А) Постійний стрес.
Б) Постійні думки про те що зі мною щось не так.
В) Нав'язування комплексу неповноцінності.
2) Відчуття не рішучості
Через це :
А) Відсутність бажання чогось робити.
Б) Постійна нерозбірливість у роботі, або взагалі що приводить до її втрати.
В) Ослаблення робочої ефективності.
Г) Недостатньо рішучості для знайомства з дівчатами. Висока робкість та нерішучість в спілкуванні з ними - особливо в живому,в переписці ще куди не шло.
Та постійна тривога та параноїдальна підозра про те що - мене хочуть звільнити на роботі, мене висміють за спинами,
та мене намагаються позбавитися на роботі, але не хочуть мені про це казати.
Постійно заважають бар'єри :
А можливо не вийде?
Я не зможу?
Я не гожуся для цього?
У всіх виходе відразу, а в мене ні - отже в мене взагалі не вийде.
Я навіть пробувати не буду - я знаю що в мене не вийде.
В ситуації з дівчатами - навіщо мені знайомитися, я не знаю про що балакати, я не зможу, усе одно буде відмова,або в неї є хлопець,а якщо вона не погодиться,або взагалі - відштовхне мене в плані спілкування, їй 100% зі мною бридко.
Всі кругом сміються за моєю спиною та бачать який я урод.
Я почав ненавидіти свою зовнішність, тобто при кожному баченні свого обличчя - мене починає воротити,та я собі в голові кажу - що я урод на лице.
Хоча - батьки та близькі люди або деякі інші кажуть що в мене непогана зовнішність, та дуже підходить як для моделі - але я не вірю,та кажу що це сказано тільки тому , що я їм близька людина та вони не хочуть мене образити або шокувати.
Через це - я іноді нікуди не хочу виходити, окрім іноді вийти з другом, або якщо на роботу,через ось ці фактори.
Тобто :
Часта лінь.
Відсутність бажання щось робити бо все одно не вийде
Часті емоційні вигорання ( це стало причиною звільнення з минулої роботи)
Не сприймання моїх позитивних якостей, коли мені кажуть на роботі що в мене є задатки та дуже добре виходить - але я кажу що ні - не виходить.
+ Деякі страхи - перед публікою, великою кількістю людей, тривожність що хтось дивиться та сміється з мене на вулиці чи в приміщенні,або обмірковує який я урод або що я якийсь дивакуватий, через що я ще більша скованість.
Просто - що потрібно робити для того щоб цього позбавитися та отримати велику впевненість в собі, рішучість, не боятися,та завжди йти вперед та ризикувати - я хочу набути цього,та позбавитися того,що вже є.
Підкажіть, будь-ласка!!!!))))
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня! Дякую, що поділилися своїми переживаннями. З того, що Ви описали, можна побачити, що Ви стикаєтеся з низкою складних емоцій, які впливають на Ваше життя та самооцінку. Важливо, що Ви прагнете змінитися та позбутися цих страхів — це вже перший крок до покращення.
Ви дуже добре описали спектр відчуттів, які зараз у Вашому житті. Давайте виділимо основні моменти.
З того, що Ви розповіли, можна виділити кілька ключових моментів:
.
цитата:
А можливо не вийде?
Я не зможу?
Я не гожуся для цього?
цитата:
Самокритика та внутрішній критик: Ви часто зосереджуєтеся на своїх недоліках і відчуваєте, що "щось не так". Це може бути результатом надмірної самокритики, яка заважає бачити Ваші сильні сторони.
цитата:
Я навіть пробувати не буду - я знаю що в мене не вийде.
Страх невдачі та нерішучість: Відчуття нерішучості, яке Ви описали, може бути викликане страхом перед можливими невдачами. Це може призводити до апатії та уникання нових можливостей.
цитата:
Деякі страхи - перед публікою, великою кількістю людей, тривожність що хтось дивиться та сміється з мене на вулиці чи в приміщенні,або обмірковує який я урод або що я якийсь дивакуватий, через що я ще більша скованість.
цитата:
Всі кругом сміються за моєю спиною та бачать який я урод.
Соціальна тривога та параноїдальні думки: Відчуття, що інші можуть негативно Вас оцінювати або сміятися за спиною, може викликати значну тривогу та уникнення соціальних ситуацій.
цитата:
Ненависть до власної зовнішності: Ваше негативне сприйняття себе, навіть коли інші кажуть щось позитивне, може бути пов'язане з глибокою невпевненістю в собі.
цитата:
Це схоже на те, що є місце де роздають цю "велику впевненість", чи не так? Насправді впевненість завжди є у середині Вас, її просто потрібно розкрити та розвинути. Іноді люди не можуть повірити що ця впевненість у них, а вони страждають, при цьому намагаються витіснити її та приписати зовнішньому світу. Але вона не лежить у психолога в шухляді, і точно не прийде цьому листі. Вона всередині Вас. Та навіть більше, все що Ви так шукаєте - знаходить там. Для цього потрібна робота над переживаннями, які не дозволяють побачити. 1 проблема - за нею інша, інша, інша, а за ними, або у них причини чому Ви не бачите впевненості.
цитата:
я хочу набути цього,та позбавитися того,що вже є.
Саме розуміння причин допомагає змінити щось, а не "позбавлятися". У ході роботи над собою ми маємо вчитися жити з тим що у нас є, при цьому збагнути що власна сила незміренна, чудова та це частина нас. Можемо обговорити це детальніше. Я надаю безкоштовні консультації. Якщо у Вас виникне потреба, цікавість чи/та бажання, не соромтесь, пишіть)
психолог онлайн
Доброго дня!
Зато у вас очень хорошая аналитика!
Так структурно все описали ( на редкость)
Видимо у вас мнительность сильная и тревожность...
Беспокойный ум - который вечно не довольный.
Не умеете фокусироваться на позитивных моментах или замечать их.
Многое сразу уже обесцениваете... даже не попробовав - как будто сами себя програмируете на не удачу...
не верите в себя и свои силы...
Это все комплекс неполноценности - который надо детально разбирать с психологом и прорабатывать.
Но скорее всего с детства установка от родителей или еще когото - что неудачник... что не достаточно хороший или неполноценный.
Критиковали ли вас родители? Были ли запреты?
Останавливали вашу инициативу?
А почему вам не нравится ваше лицо?
( можно более конкретно - что именно нос - рот - глаза? что именно?)
А все остальное тело нравится? Его принимаете? Только лицо не нравится?
Есть что то что вам в себе определенно нравится и приятно? Руки например?
"Просто - що потрібно робити для того щоб цього позбавитися та отримати велику впевненість в собі, рішучість, не боятися,та завжди йти вперед та ризикувати - я хочу набути цього,та позбавитися того,що вже є.
Підкажіть, будь-ласка!!!!))))"
Робота предстоит не простая - так как вы с этим комплексом неполноценности живете давно - вы уже привыкли себя всевремя не принимать - а нужно научится себя принимать целостно даже с минусами - если они объективно есть!
Просто большой вопрос - а объективно ли вы себя оцениваете?
А объективно ли вы оцениваете оценки людей про вас?
Вообще что для вас объективность? ( так как в этом явный перекос)
Нет идеальный людей - вот что вам надо понять - даже у красивых или успешных или у сильных физически или умных - есть свои минусы.
Они у всех есть - понимаете.
Это данность бытия - минусы это не катастрофически плохо ( чаще всего с минусами своими можно работать со своей теневой стороной - они наоборот дает импульс для развития - показывают с чем надо работать и что развивать)
Например, если человек жадный - это его минус - это та область которую, ему нужно в себе осознать и признать - а дальше прорабатывать - потихоньку трансформировать - разрешать себе быть не таким жадным - а гдето быть и щедрым. А жадность перевести в разряд экономности практичности - тогда это уже не минус а плюс.
Вот я про то, что даже со своими минусами можно работать как инструментами - хотя конечно это требует времени и усилий - легко не будет точно.
Но если пройти проработку - то можно себя усилить и расширить свое виденье и себя и мира.
Нужно начать с уважения к себе - найти за что, вы можете себя объективно уважать.
Вот на этой почве, будет взращиваться принятия себя и любовь к себе - и там уже и уверенность появится и устойчивость.