Стосунки
Я із своєї хлопцем разом 2 роки, ставиться до мене добре , відчуваю від нього любов та тепло, все робить для мене, ніколи не образить і я його безмежно люблю. Але останні пів року відчуваю недовіру в стосунках. Але поводу для ревності не давав тай сам нікуди не ходить без мене. Ні з ким не спілкується протилежної статті. Коли чую шо говорить про дівчат або чую як він розказує про дівчат його друзів в мене починає велика ревність злість. Страх що може зрадити. Не знаю як з тим боротися. Можливо в мене занижена самооцінка і як це побороти? Весь час думки не дають мені спокою
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Вітаю вас.
Чи пригадаєте ви певну подію після якої стали відчувати такі почуття?
Чи був подібний досвід у попередніх стосунках?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370314 для Яна Кіркеснер
Це мої перші стосунки. Першої події не пам’ятаю. Але він спілкується з другом в якого кожного дня нові «відносини». В один день мій хлопець розказував за свого друга як він гуляє з дівчатами ( мені здалося що він розказує це із зоохоченням і підтримує його в тому) і в той момент я подумала що і мій партнер також так може якщо в нього оточення таке саме. Або коли дивимося фільм, може сказати на актрису «вауу яка гарна» і в мене вже почуття злості є.
психолог онлайн
А як би вам хотілось? Щоб хлопець цілковито приділяв увагу лише вам і зовсім не помічав інших жінок?
Опишіть, як би ідеально виглядали ваші взаємини, його поведінка, щоб ви були абсолютно щасливі та спокійні.
психолог онлайн
Доброе Утро!
Думаю ваши сомнения и ревность - не без причины.
" мені здалося що він розказує це із зоохоченням і підтримує його в тому" - думаю так и есть - он восхищается свободой своего друга - что у него есть разнообразие.
Но вашего парня можно понять - он молодой еще судя по всему - если и у него отношения первые с вами - то конечно, ему тоже хочется попробовать разного и разное... ( скорее всего - но это так предположение)
Хочет и может - это разные вещи.
"в той момент я подумала що і мій партнер також так може якщо в нього оточення таке саме"
Тут скорее хотел бы возможно - и то это надо его конкретно спрашивать.
А вот может ли... большой вопрос. Все таки так гулять надо уметь... не каждый так еще сможет - это надо иметь или такой характер рисковый - поверхностный - ветреный. Либо чтоб так условия сложились и обстоятельства.
А теперь что делать вам - в вашей ситуации - тут надо для себя хорошо подумать и решить - а не врежу ли я уже себе своей ревностью? А смогу ли я, это все выдержать такой накал эмоциональный?
Может пора с парнем откровенно про свои сомнения поговорить? И пусть он объяснится. И посмотрите на его реакцию - и будет яснее - что он думает и чувствует.
Ну и дальше уже ориентироваться - продолжать с ним отношения или нет.
Возможно сходить вместе к семейному психологу.
И с психологом, еще вам лично проработать тему - ревности - так как у вас сильная ревность.
Научится ее осознать и управлять ее - чтоб не портить не себе нервы... не отношения с мужчиной.
психолог онлайн
и еще добавлю -
Многие мужчины думают и о девушках и о сексе...
да и женщины тоже - это нормально.
Просто мужчины в большой степени - тут как бы против природы нет смысла спорить и бороться.
Просто у человека кроме инстинктов и желаний - еще есть моральные принципы - свои ценности.
И вот, если они у человека устойчивые моральные приоритеты и ценности - внутренние барьеры - то ему легче тормозить перед соблазнами - легче устоять!
Ваш парень вас любит - и тепло относится - будем надеется, что это ему поможет устоять перед соблазнами - какое б окружение возле него не было.
А так да, вам надо работать с самооценкой еще - ценностью себя.
Женщина которая себя ценит и любит - она не будет конкурировать с другими женщинами за внимание мужчины.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370324 для Ірина Миколенко
Добрий ранок. Дуже вам дякую за відповідь та пораду. Поговорю відкрито із хлопцем та буду працювати над собою, над своєю цінністю та любовʼю до себе.
психолог онлайн
І вам Дякую!)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю!
цитата:
Можливо в мене занижена самооцінка і як це побороти?
може бути, а можливо гіпер контроль.
цитата:
Не знаю як з тим боротися.
Боротися не потрібно. Потрібно зрозуміти причину та пропрацювати її. Найкраще це зробити в терапії.
цитата:
В один день мій хлопець розказував за свого друга як він гуляє з дівчатами ( мені здалося що він розказує це із зоохоченням і підтримує його в тому) і в той момент я подумала що і мій партнер також так може якщо в нього оточення таке саме.
В нас можуть бути друзі які палять, вживають алкоголь, пригають з мосту і т. д., але це ж не означає, що ми такі ж!
Ми обираємо те, що нам близьке та що нам подобається. З такими друзями в нас можуть бути інші спільні інтереси.
Це не означає, що Ваш партнер таки як його друг. Він робить свій вибір і він з Вами. Але відверто поговорити потрібно. Потрібно сказати про свої переживання та страхи, про те, що Вам не подобається та взнати про його відношення до цієї ситуації.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370349 для Інна Олегівна
Дякую вам) Так, мені потрібно зрозумвти, що в нього є і своя думка та інші інтереси. І відверто поговорити з ним, що мене торбує