Як позбутися ревнощів до партнера та підозр?
Дуже важко переживаю та відношусь до його взаємодії з дівчатами будь якими. Починає калататись серце та в голову лізе все, що завгодно. Партнер любить увагу жіночої статі для своєї самооцінки, а мене це принижує і тому є багато страхів, все усвідомлюю, але не можу ніяк це побороти та стати більш спокійною до будь якої його взаємодії з дівчатами.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ту важно разделять в теме ревности такие моменты:
1) ваша самооценка, страхи
2) поведение МЧ
Ревность может быть необоснованной, например, любой разговор с девушкой, даже по учебе или работе, вызывает страхи и панику. При этом МЧ может быть любезным с другими девушками, но ничего такого зазорного не делать и к вам с любовью и вниманием относиться.
И когда ревность вполне адекватна, а вот поведение МЧ не очень - например, за вашей спиной МЧ зовет девушек на встречи, переписывается с ними, флиртует при вас и тп. И тут тогда вопрос в том, почему вы терпите такое отношение к себе и поведение МЧ?
Відредаговано автором 22-09-2024 16:19:12
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Володимир Анатолійович Тарасенко
Никак не избавиться.
Потому что он реально подает повод.
И было бы странно, если бы ничего не чувствовали - либо Вам все равно и чувств вообще нет, либо Вы - циничная и развращенная девушка, которая и сама такое себе позволяет. Но ведь это не так.
Вопрос в другом: зачем я выбрала себе такого нарциссичного парня?! На что я ориентировалась при этом выборе?
психолог онлайн
Доброго ранку, Марія!
цитата:
ЯК ПОЗБУТИСЯ РЕВНОЩІВ ДО ПАРТНЕРА ТА ПІДОЗР?
Ревнощі і підозри на сьогодні є. І щоби їх позбутись, необхідно принаймні зробити першик крок - розібратись і визначитись, наскільки ревнощі і підозри об'єктивні(!)
Чому саме так стоїть питання?
Через те, що нерідко ревнують безпідставно, бо невпевнені в собі, бо атакують страхи втратити партнера, бо з дитинтства тягнеться жахлива картинка, як хтоь в сім'ї зраджував, а той, кого зраджували, ревнував і продовжував страждати...
Тому поцікавлюсь, чи було щось подібне у Вашому досвіді?
Наскільки Ви впевнена в собі людина?
цитата:
Партнер любить увагу жіночої статі для своєї самооцінки
І цей аспект варто ретельно дослідити. Розкажіть, як на рівні поведінки виглядає його любов до уваги жіночої статі? Ці прояви бачили на власні очі чи чули від когось?
Якщо були свідком, то як реагували? Що казали хлопцеві?
цитата:
не можу ніяк це побороти та стати більш спокійною до будь якої його взаємодії з дівчатами.
Тобто? Я не зовсім зрозумів, чого Ви прагнете? Невже налаштовані заморозити свою емоційність і перетворитись у людину-робота, яка все розуміє, але нічого не переживає?
Відредаговано автором 23-09-2024 10:20:11